Tästä en tykkää

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja kekko »

On ehkä turhan provosoivasti sanottu, että en tykkäisi. Mutta ainakaan en ymmärrä miksi tästä biisistä niin kovasti pidetään ja sitä lähes epätoivoisesti halutaan kuulla livenä. En ole koskaan livenä kuullut, eikä ole suuri puute jos jääkin kuulematta.

Incident on 57th street.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

kekko kirjoitti:On ehkä turhan provosoivasti sanottu, että en tykkäisi. Mutta ainakaan en ymmärrä miksi tästä biisistä niin kovasti pidetään ja sitä lähes epätoivoisesti halutaan kuulla livenä. En ole koskaan livenä kuullut, eikä ole suuri puute jos jääkin kuulematta.

Incident on 57th street.
Makuasioista on aika turha provosoitua, ei Incidentistä ole mikään velvollisuus pitää (niinkuin ei mistään muustakaan biisistä). Toinen tykkää toisesta ja toinen taas ei. En itsekään aikoinani oikein ymmärtänyt Incidentin metsästäjiä (esim. NYC Serenade on vielä harvinaisempi, eikä silti ole saanut samanlaista "harvinaisuuden" asemaa), mutta tätä nykyä olen niitä, jotka haluavat tuon biisin kuulla. Niin ne ajat muuttuvat, joskus eilispäivän "inhokista" tuleekin tämänpäivän suosikki.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja shannoon »

ite ihastuin tuohon incidentiin vasta barcelonan piano version kuultuani. ja minä mieluummin kuulisinkin sen soolopiano-versiona.
(levyversio ei ole mua ikinä säväyttänyt suuntaan eikä toiseen)
nyt on semmonen kutina että vois suomessakin tulla piano-slotti kun ollaan intiimisti sisätiloissa
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Incident soitettiin muistaakseni Grusheckyn keikalla 2011akustisena kitaraversiona. Se on aikasen hieno, vaikkei kappale minunkaan suuriin suosikkeihini kuulu. Sorry OT.
I got a song to sing, keep me out of the cold
Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Outlaw Pete
tgotj
Jack Of All Trades
Viestit: 114
Liittynyt: 11.01.2013 15:11

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja tgotj »

Kuinka joku ei pidä Pony Boysta??? Sehän on kuin joku sanoisi ettei tykkää oravalaulusta? ;) Mitä mainioin tuutulaulu ja lapselle johdatus Brucen musiikkiin... :D
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja teromk »

jersey_girl kirjoitti:Incident soitettiin muistaakseni Grusheckyn keikalla 2011akustisena kitaraversiona. Se on aikasen hieno, vaikkei kappale minunkaan suuriin suosikkeihini kuulu. Sorry OT.
Viimeisellä viime vuoden Amerikan keikalla Arizonassa Incident tuli solo pianona.
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

Mulle suurin osa Rising-albumista on no thank you. Waitin' on a sunny day taitaa olla ainoa biisi jota jaksan kuunnella...
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Riipaus
Jack Of All Trades
Viestit: 149
Liittynyt: 15.01.2013 10:30
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja Riipaus »

The Rikza kirjoitti:Mulle suurin osa Rising-albumista on no thank you. Waitin' on a sunny day taitaa olla ainoa biisi jota jaksan kuunnella...
Mulla The Rising oli pitkään yksi niitä harvoja albumeita joita en jaksanut kuunnella. Sitten yksi yö kuuntelin sitä korvanapeilla huoneessani ja DAMN, että se kolahti niin että tuntui. Siitä asti ollut yksi suosikkejani. Ei ollutkaan huono, aukesi vain hitusen hitaasti.

Sama itseasiassa Born to Runin kanssa, en diggaillut kuin nimikkoa ja Backstreetsiä. Kunnes uudenvuodenyönä siideripäissäni (salaa huoneessani, olen ollut ihan kamala lapsi!) kuuntelin hieman eri kannalta ja rakastuin. Kirjoitin levystä monta sivua päiväkirjaani. Muistan edelleen sen fiiliksen. Ihan mieletön.

Muoks. Biisin nimi korjattu, hupsistaheijaa.
Viimeksi muokannut Riipaus, 28.01.2013 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm on fire, I'm born to run
You looked at me and I was done, just couldn't stop
I was singing to you, you were singing to me
I was so alive, never been more free


Ex-Vammasipuli
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tästä en tykkää

Viesti Kirjoittaja shannoon »

Vammasipuli kirjoitti:
The Rikza kirjoitti:Mulle suurin osa Rising-albumista on no thank you. Waitin' on a sunny day taitaa olla ainoa biisi jota jaksan kuunnella...
Mulla The Rising oli pitkään yksi niitä harvoja albumeita joita en jaksanut kuunnella. Sitten yksi yö kuuntelin sitä korvanapeilla huoneessani ja DAMN, että se kolahti niin että tuntui. Siitä asti ollut yksi suosikkejani. Ei ollutkaan huono, aukesi vain hitusen hitaasti.

Sama itseasiassa Born to Runin kanssa, en diggaillut kuin nimikkoa ja Badlandsia. Kunnes uudenvuodenyönä siideripäissäni (salaa huoneessani, olen ollut ihan kamala lapsi!) kuuntelin hieman eri kannalta ja rakastuin. Kirjoitin levystä monta sivua päiväkirjaani. Muistan edelleen sen fiiliksen. Ihan mieletön.
itelle the rising levy aukes kyllä heti kun sen sain, vieläkin mun mielestä brucen paras 2000-luvun levy. osa piiseistä on vähän kulunut kun ovat olleet niin kauan settilistavakkareina mutta kyllä ne levyltä kuulostaa hyvältä vieläkin.
ja pakko pilkunviilaajana puuttua tuohon badlands/born to run komboon, eivät taida olla samalla levyllä ;) nooh mutta pikkujuttuja :)
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Vastaa Viestiin