Yksinäinen päivä

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Pekka
Jack Of All Trades
Viestit: 178
Liittynyt: 11.01.2013 16:26

Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Moni tälläkin palstalla inhoaa tätä biisiä. Onhan tää tietty kuultu jo liian usein keikoilla, mutta mikä tästä tekee monelle vastenmielisen neljäminuuttisen?

Paljastakaa mulle!
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Riku »

Liian monta kertaa nähnyt keikoilla on ainakin mun "vihaamisen" syy. En mä oikeasti vihaa/inhoa mitään tai siis ainakin pyrin olemaan vihaamatta. Jaksaa paremmin kun ei tuhlaa energiaa moiseen. Niin ja alkuperäiseen syyhyn on se lääke että ei käy keikoilla. Mutta se on huono lääke.
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja shannoon »

joop. livenä ei tarviis enää kuulla mutta kyllä mä sitä levyltä pystyn kuuntelemaan. eihän se siis piisinä huono ole
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja strimari »

Biisihän on silkkaa rautakankea! Ja hatun nosto taas autenttiselle esiintyjälle, joka itsepäisesti teknikkojen neuvoista huolimatta laulaa livenä koko videon ajan. Kahdeksantuntinen kuvaus sessio kuuluu karheana äänenä kyllä jossain.
Mutta;
Huulisynkat on päkstriitpoisseille ja muille pelle-orkestereille! :D
Born to ..something..something...something..
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Se oli niin pirun monella keikalla aina samassa paikassa samojen biisien ympäröimänä. Ihan ok biisi, mutta liika on liikaa. Mä olisin mielelläni välillä ilman Born To Runiakin. Loistava biisi, mutta jos se aina tulee samassa slotissa joka keikalla... Huuuh.
Ramrod
Lucky Man
Viestit: 411
Liittynyt: 12.01.2013 0:55

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Ramrod »

Juu, monta kertaa on kuultu. Itse en kovasti inhoa, vaikka joskus Wienissä tuli kyllä käännettyä selkää - mutta tuolloinkin vain vieressä protestoineelle Ruselle mieliksi. :mrgreen:
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Dune »

En vihaa, mutta muuten on niin väsynyt biisi..soitettu liikaa, muutenkaan en niin kauhiasti pidä koko Rising levystä.. Born The Run vielä ihan menee, vaikka sitäkin on soitettu joka kerta, legendaarinen biisi ja on vaan niin pirun hyvä kipales.. Onkohan ikinä ollu kiertueella keikkaa missä ei olisi soitettu BTR..? ei varmaan kovinkaan montaa..
MrDune
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja teromk »

Viime vuonna seitsemän keikkaa (ja melkein kaksi kuukautta) putkeen ilman Lonesome Daytä ;-) Göteborg kakkosella sitten sainkin jo useamman onnittelutekstarin.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja Ile »

Voin allekirjoittaa monet näkemykset ketjusta. En vihaa Lonsesome Dayta, mutta se on livenä kuultu vajaa 30 kertaa. Sinänsä biisi on minusta ihan hyvä. Toinen "iki-inhokki" Rising on myös hyvä, mutta se tulee täysin yli. Myös sen paikka setissä on viime aikoina syönyt tehoja. Sopisi minusta paljon paremmin setin alkuun kuin rungon loppuun.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Yksinäinen päivä

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Kompataan täältäkin. Ei biisinä mitenkään huono, mutta yliannos saatu. Lisäksi tästä on tullut jonkinlainen vitsi, mikä ylikorostaa asiaa. Parivaljakkonsa Risingin kanssa ei kyllä enää jaksaisi keikalla kuulla.
Vastaa Viestiin