Protection?

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Protection?

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Joo rokkapili My Hometown tuli vastaan ja oli piristävä. Ois hieno kuulla livenä. Joskus kun pääsis tutustumaan Brucen biisiarkistoon tiedä mitä rubiineja ja kruununjalokiviä sielt löytyiskään. Jännä nähdä tuleeko tänä kesänä yhtään niin harvinaista biisiä kuin Wages. Aika uskomatonta jos se oli sitte Suomessa. Wembley voi olla kyllä paha. Varmaan vetää sitte White Liesin ja Protectionin.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Protection?

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

No, onhan viimeisin vuosi osoittanut kuinka spesiaali fanialue Suomesta onkaan Brucelle tullut. Hesan 2012 todistusvoimaa ei voi vähätellä. :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Protection?

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Kyllä on ollu uskomaton Bruce-vuosi 2013 itellä. Tracks, Promise uutena matskuna meikäläiselle. Pitkästä aikaa sai kuulla uusia uskomattomia biisejä. Eikä nää 2000-luvun levytkään kovin tuttuja ollu. Sitten Turku 2. Nyt vielä löytyy näitä julkaisemattomia helmiä (Protection) ja toivottavasti näkee vielä dokkarin heinäkuussa. Ehkä parasta vielä on se, kun oma 10-vuotias poika tunnistaa nyt n. 70 biisiä ja osaa vielä sanojakin useaan. Ennen tätä vuotta hän ei pahemmin osannut Brucea. Mitä sitä turhaan muuta kuin klassikkoja kuuntelemaan, jos laadun päälle ymmärtää.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5393
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Protection?

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

cortinaGT kirjoitti:No, onhan viimeisin vuosi osoittanut kuinka spesiaali fanialue Suomesta onkaan Brucelle tullut. Hesan 2012 todistusvoimaa ei voi vähätellä. :D
Valitettavasti on oltava täysin eri mieltä Hesa 2012 todistusvoimasta. Hesaan nyt vaan siunaantui 2012 Eurolegin viimeinen keikka, jossa Bruce halusi kiittää Eurooppaa
ahkerasti kiertäneitä faneja pre-showlla ja muutenkin erikoisen pitkällä ja vaihtelevalla showlla.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Protection?

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

No, ole vaan! :) Mutta mahtaneeko jaksaa Kilkennyssä enää pistää pidemmäksi? Lisäksi Ranen kyltti teki ehkä osansa asiassa. :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Protection?

Viesti Kirjoittaja rane »

cortinaGT kirjoitti: Lisäksi Ranen kyltti teki ehkä osansa asiassa. :D
No näin tietenkin haluaisin unelmoida mutta kyllä se mun kyltti oli reaktiivinen eli siis napattiin se ylös kun oltiin jo lähellä 4n tunnin hetkeä. Taapsa jo aikaisemmin kyseli (kun oli mun edessä) että ny kylttiä ylös ja mä pidättelin että ei ihan vielä. Sitten kun Bruce itse mainitsi että kohta 4h paukkuu niin sitten kyltti oli in the air. Ja Steve sen sittn kävi ottamassa. Eli summa summarum: ei se mun kyltti kyllä vaikuttanut asiaan, vaikka itse olisi kiva uskoa toisin....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Protection?

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Kysymällä oppii useimmiten uutta. :) Olin takakaarteessa tuollakin, niin en ollu ihan kartalla tilanteen kehityksestä(vaikka tuskin pitin älämölön keskelläkään kaikesta selvillä pysyy).
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Vastaa Viestiin