26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Irkku68
Born To Run
Viestit: 48
Liittynyt: 11.01.2013 14:12

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Irkku68 »

Minä olen maisemissa vasta sunnuntai aamuna... Mitenköhän pittijonon numero... Mulla on kyllä FOS lippu.

Eiku.. :oops: Olenhan minä siellä jo lauantai-iltapäivästä... Se oli se PM, eikä AM.
Viimeksi muokannut Irkku68, 17.05.2013 12:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Päivänsäde kirjoitti:Mä komppaan Liisaa. Ei mitään futismööteä. Vaikka mulla olis kyllä oikeenlaisia vermeitä. Pojan kummisetä asuu toistaseksi siinä nurkilla Ulmissa, synttäreille tulee aina pehmosia pakettaja mistä putkahtaa aina Bayer Munchen kamaa....

Meidän revohka tulee kans paikalle jo la aamusta, oliskohan ollut finskin lähtö vähän jälkeen yhdeksän ja takas lennetään ma iltana. Hotelli on ihan siinä Haubtbahnhofin nurkilla. Siitä pääsee tosi näppärästi U tai S bahnilla tonne Olympiaparkkiin. Käytiin viime sykysynä jo vähän paikkoja tiedustelemassa...
Meillä on sama finskin lento 9:20 lauantaiaamuna ja hotellikin on siinä rautatieaseman vieressä (Leonardo).

Lauantai-iltana meidän poppoo kyllä harrastaa väkisin kulttuuria eli katsoo joltain screeniltä finaalia huurteisen juoman äärellä. Tarkemmat koordinaatit selviävät vasta paikan päällä.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Vaihdellaan kännynumeroita sitten jossain vaiheessa, niin tarvittaessa löydetään toisemme muulloinkin kuin nimenhuudoissa - mutta niistä on aina hyvä aloittaa porukoiden kokoaminen. (katsoo kännyä. Joo, mulla on Irkun numero ja sillä pitäisi olla mun, koska se on soittanut mulle paniikissa Solnasta kun se ei löytänyt pittinumeroiden jakajia tai jotain. Okei, hyvä alku. Tästä se foorumitapaaminen lähtee)
Irkku68
Born To Run
Viestit: 48
Liittynyt: 11.01.2013 14:12

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Irkku68 »

Juu, hyvä! :D
KalleK
Born To Run
Viestit: 23
Liittynyt: 12.01.2013 12:54

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja KalleK »

Voi prkl, tajusin just että mähän oon 26.5. matkalla kotiin pelireissulta Itävallasta ja koneenvaihto on Münchenissä iltapäivällä. Ihan vaan vähän tekisi mieli hommata jostain keikkaliput ja jäädä yön yli Müncheniin, mutta taitaa tällä kertaa hyvä perheenisä voittaa eikä uskalla edes neuvotella kotijoukkojen kanssa yhdestä ylimääräisestä yöstä tien päällä. Tällä päätöksellä (jos se pitää loppuun saakka) varmaan kyllä sinetöidään että siellä tulee Incident, Something In The Night, NYC Serenade ja Drive All Night...

-KalleK-
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

KalleK kirjoitti:Voi prkl, tajusin just että mähän oon 26.5. matkalla kotiin pelireissulta Itävallasta ja koneenvaihto on Münchenissä iltapäivällä. Ihan vaan vähän tekisi mieli hommata jostain keikkaliput ja jäädä yön yli Müncheniin, mutta taitaa tällä kertaa hyvä perheenisä voittaa eikä uskalla edes neuvotella kotijoukkojen kanssa yhdestä ylimääräisestä yöstä tien päällä. Tällä päätöksellä (jos se pitää loppuun saakka) varmaan kyllä sinetöidään että siellä tulee Incident, Something In The Night, NYC Serenade ja Drive All Night...
Tuo sinetöitiin jo siinä vaiheessa kun minä laitoin viime vuonna ostamani lipun kirjekuoreen ja lähetin sen englantiin muutama viikko sitten.
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Yucca kirjoitti:
Päivänsäde kirjoitti:Mä komppaan Liisaa. Ei mitään futismööteä. Vaikka mulla olis kyllä oikeenlaisia vermeitä. Pojan kummisetä asuu toistaseksi siinä nurkilla Ulmissa, synttäreille tulee aina pehmosia pakettaja mistä putkahtaa aina Bayer Munchen kamaa....

Meidän revohka tulee kans paikalle jo la aamusta, oliskohan ollut finskin lähtö vähän jälkeen yhdeksän ja takas lennetään ma iltana. Hotelli on ihan siinä Haubtbahnhofin nurkilla. Siitä pääsee tosi näppärästi U tai S bahnilla tonne Olympiaparkkiin. Käytiin viime sykysynä jo vähän paikkoja tiedustelemassa...
Meillä on sama finskin lento 9:20 lauantaiaamuna ja hotellikin on siinä rautatieaseman vieressä (Leonardo).

Lauantai-iltana meidän poppoo kyllä harrastaa väkisin kulttuuria eli katsoo joltain screeniltä finaalia huurteisen juoman äärellä. Tarkemmat koordinaatit selviävät vasta paikan päällä.
Koneessa sitten törmätään! Me raahataan toi meidän 13 v teinix mukaan, niin täytyy vähän rauhottaa tota huurteispuolta. Se kyllä jo pohti, että laitatte sitten mut ilmeisesti siihen urheilubaarin ulkopuolelle jollain kettingillä kiinni oottelemaan. Aateli mennä ostamaan jo valmiiksi sopivaa kaulapantaa.... Mistähän sille on kehittyny noinkin omalaatunen huumorintaju? :shock:
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Yucca »

KalleK kirjoitti:Voi prkl, tajusin just että mähän oon 26.5. matkalla kotiin pelireissulta Itävallasta ja koneenvaihto on Münchenissä iltapäivällä. Ihan vaan vähän tekisi mieli hommata jostain keikkaliput ja jäädä yön yli Müncheniin, mutta taitaa tällä kertaa hyvä perheenisä voittaa eikä uskalla edes neuvotella kotijoukkojen kanssa yhdestä ylimääräisestä yöstä tien päällä. Tällä päätöksellä (jos se pitää loppuun saakka) varmaan kyllä sinetöidään että siellä tulee Incident, Something In The Night, NYC Serenade ja Drive All Night...

-KalleK-
Ethän sinä sille mitään voi, että Helsingin kone hajoaa ja pitää jäädä yöksi Müncheniin! Perheen pariin sitten seuraavana päivänä tällaisesta ikävästä viivästyksestä masentuneena säälipisteitä keräämään.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Terontius »

Yucca kirjoitti:
KalleK kirjoitti:Voi prkl, tajusin just että mähän oon 26.5. matkalla kotiin pelireissulta Itävallasta ja koneenvaihto on Münchenissä iltapäivällä. Ihan vaan vähän tekisi mieli hommata jostain keikkaliput ja jäädä yön yli Müncheniin, mutta taitaa tällä kertaa hyvä perheenisä voittaa eikä uskalla edes neuvotella kotijoukkojen kanssa yhdestä ylimääräisestä yöstä tien päällä. Tällä päätöksellä (jos se pitää loppuun saakka) varmaan kyllä sinetöidään että siellä tulee Incident, Something In The Night, NYC Serenade ja Drive All Night...

-KalleK-
Ethän sinä sille mitään voi, että Helsingin kone hajoaa ja pitää jäädä yöksi Müncheniin! Perheen pariin sitten seuraavana päivänä tällaisesta ikävästä viivästyksestä masentuneena säälipisteitä keräämään.
Kerro että pelikaani lensi turbiiniin ja tuli lumimyrsky. ;) Oli pakko jäädä Brucen keikalle.
He travels fastest who travels alone.
Irkku68
Born To Run
Viestit: 48
Liittynyt: 11.01.2013 14:12

Re: 26.05.2013 Olympiastadion, Munich, Germany

Viesti Kirjoittaja Irkku68 »

KalleK kirjoitti:Voi prkl, tajusin just että mähän oon 26.5. matkalla kotiin pelireissulta Itävallasta ja koneenvaihto on Münchenissä iltapäivällä. Ihan vaan vähän tekisi mieli hommata jostain keikkaliput ja jäädä yön yli Müncheniin, mutta taitaa tällä kertaa hyvä perheenisä voittaa eikä uskalla edes neuvotella kotijoukkojen kanssa yhdestä ylimääräisestä yöstä tien päällä. Tällä päätöksellä (jos se pitää loppuun saakka) varmaan kyllä sinetöidään että siellä tulee Incident, Something In The Night, NYC Serenade ja Drive All Night...

-KalleK-
Kyllä se nyt näyttää siltä, että jäätävä on. Mulla on sulle nimittäin kenttälippu ja HALVALLA!!
Vastaa Viestiin