Kilkennyn settilistakisa

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Ennakkotietoa tulostenlaskennan keskeltä.
21 osallistujaa, 22 riviä.
Eräs osallistuja lähetti ns. katumuslistan, joka korvasi ensimmäisenä lähetetyn, mutta ei olisi kannattanut...

Lopulliset tuloksen tämän viikon kuluessa, jännitys tiivistyy.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

jjvirta kirjoitti:Ennakkotietoa tulostenlaskennan keskeltä.
21 osallistujaa, 22 riviä.
Eräs osallistuja lähetti ns. katumuslistan, joka korvasi ensimmäisenä lähetetyn, mutta ei olisi kannattanut...

Lopulliset tuloksen tämän viikon kuluessa, jännitys tiivistyy.
Tunnustan =( Lyökää lyötyä :D Tein sen uuden listan Leedsin perusteella, vaan ei olisi kannattanut. Jotenkin Liisan viittaus Brucen heittoon oli oikea: siellä soitettiin kaikenlaista, mikä vain vain kuulosti hyvältä. Jotenkin Leeds vain oli yksinäinen susi kiertueella. Lienen nyt sitten viimeinen kisassa :(
Anna tulla vaan, Jyrki. Kerro totuus... :?
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Et ole viimeinen.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja Ile »

Minä harkitsin myös uuden listan tekoa. Taisi olla parempi, että jäi tekemättä. Eipä menestys tainnut näinkään kovin kummoinen olla, mutta ainakin hauskaa oli. En ole vieläkään oikein toipunut Kilkennystä. Enemmän on tosin ikävä ihmisiä kuin keikkoja.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

jjvirta kirjoitti:^Et ole viimeinen.
Et varmasti ole sijoittunut huonommin kuin minä! Suunnittelin myös kovasti uuden listan tekemistä, mutta reissuun lähdön jälkeen en edes ajatellut keskittyä hommaan ja oikeasti lähettää sitä vaan muka vain "suunnittelin" uutta versiota kisaa varten. Mulla meni ainakin koko BitUSA-albumi väärälle keikalle, ja päinvastoin kuin olin pyhästi luvannut, tein kuitenkin toivekyltin biisistä (Shut Out the Light) jota en ollut ollenkaan veikannut. Sitä ei soitettu, joten ei se nyt haitannut, mutta en mä näihin kisoihin oikeasti osaa keskittyä kun toivekyltitkin menee aina ohi sen oman listan!

Kiinnostuksella odotan tuloksia, ja aiempiin kisoihin viitaten kaiken minun arvauksiani koskevan saa julkaista vapaasti (pisteet, tyhmin veikattu biisi jne.)
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Liisa S kirjoitti:
jjvirta kirjoitti:^Et ole viimeinen.
Et varmasti ole sijoittunut huonommin kuin minä! Suunnittelin myös kovasti uuden listan tekemistä, mutta reissuun lähdön jälkeen en edes ajatellut keskittyä hommaan ja oikeasti lähettää sitä vaan muka vain "suunnittelin" uutta versiota kisaa varten. Mulla meni ainakin koko BitUSA-albumi väärälle keikalle, ja päinvastoin kuin olin pyhästi luvannut, tein kuitenkin toivekyltin biisistä (Shut Out the Light) jota en ollut ollenkaan veikannut. Sitä ei soitettu, joten ei se nyt haitannut, mutta en mä näihin kisoihin oikeasti osaa keskittyä kun toivekyltitkin menee aina ohi sen oman listan!

Kiinnostuksella odotan tuloksia, ja aiempiin kisoihin viitaten kaiken minun arvauksiani koskevan saa julkaista vapaasti (pisteet, tyhmin veikattu biisi jne.)
Siis muistaakseni tein ihan fiksujakin korjauksia. Olin melko varma jo ennen Leedsiä, että Thundercrack tulee vielä tänä vuonna. Se kuitenkin tuli Leedsissä, joten vaihdoin sen Kitty's Backiin.
Avatar
marymcwave
Lucky Man
Viestit: 287
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja marymcwave »

Liisa S kirjoitti: Kiinnostuksella odotan tuloksia, ja aiempiin kisoihin viitaten kaiken minun arvauksiani koskevan saa julkaista vapaasti (pisteet, tyhmin veikattu biisi jne.)
Samoin ja mähän mm. veikkasin yhdelle keikalle Riveriä kahteen kertaan :D, että näitä kömmähdyksiä löytyy!
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

marymcwave kirjoitti:
Liisa S kirjoitti: Kiinnostuksella odotan tuloksia, ja aiempiin kisoihin viitaten kaiken minun arvauksiani koskevan saa julkaista vapaasti (pisteet, tyhmin veikattu biisi jne.)
Samoin ja mähän mm. veikkasin yhdelle keikalle Riveriä kahteen kertaan :D, että näitä kömmähdyksiä löytyy!
Et ollut ainoa ja This Little Light Of Mine kohdallahan tuo juttu vielä pätikin.
Ja sulla oli muuten The Promised Landkin kahteen kertaan samalla keikalla.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Kuva

Saimme uuden voittajan eli onnea Jack the Rabbit.

Osallistujia oli 21, lähetettyjä rivejä 22.

Kaikki muut voittajaa lukuunottamatta luottivat Wild Billyyn, Luckyman63 jopa niin paljon,
että biisi oli molemmilla päivillä vai oliko se vain varmistelua. Yhdeksällä veikkaajalla Villi Pili
oli oikealla päivälläkin.

Kaksi veikkaajaa peesaili Ilen Turkuun lanseeraamaan "uusi biisi" veikkausta.
Yksi veikkaaja sanoi olevansa niin laiska, että laittoi saman rivin molemmille päiville,
tuloksena 30 oikein.

Veikattuja biisejä yhteensä 1311
Keikkojen keskipituudet veikkausten perusteella
eka 30,3 biisiä
toka 32,1 biisiä

Blood Brothers oli kovasti veikkaajien toiveissa, ekalle päivälle 3, toiselle 11.

Albumeitakin veikkailtiin, WIESS ja Greetings.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
marymcwave
Lucky Man
Viestit: 287
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: Kilkennyn settilistakisa

Viesti Kirjoittaja marymcwave »

jjvirta kirjoitti:
marymcwave kirjoitti:
Liisa S kirjoitti: Kiinnostuksella odotan tuloksia, ja aiempiin kisoihin viitaten kaiken minun arvauksiani koskevan saa julkaista vapaasti (pisteet, tyhmin veikattu biisi jne.)
Samoin ja mähän mm. veikkasin yhdelle keikalle Riveriä kahteen kertaan :D, että näitä kömmähdyksiä löytyy!
Et ollut ainoa ja This Little Light Of Mine kohdallahan tuo juttu vielä pätikin.
Ja sulla oli muuten The Promised Landkin kahteen kertaan samalla keikalla.

Hahahaaa, ylläri :D
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
Vastaa Viestiin