THL-bussi 2013 edition

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja Ile »

Väliaikatietoja tuolta toisesta ketjusta, jos joku ei ole huomannut. Eli nyt näyttää siltä, että aika moni on majoittumassa tai hankkinut jo majoituksen Dublinista. Ilmeisesti toistaiseksi mukaan ilmoittautuneet ovat kaikki tulossa Dublinista vai ymmärsinkö oikein?

Lentoja mulla ei edelleenkään ole. Vasta sain hommattua kesäkuun reissun lennot, mutta majoitus on varattu jo Dublinista, joten homma alkaa hahmottua.

Ynnäilin myös omalta kohdaltani noita kahden erillisen Englannin reissun kuluja. Kyllähän loppusumma vähän kirpaisee, mutta toisaalta sitä ehtii sitten itkeä joskus syksyllä...
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Nyt taas sai junalippuja Dublin-Kilkenny-Dublin välille tässäkin viestieketjussa olevan ticketmaster -linkin kautta. Siis ainakin sunnuntaille sai, olen päivittäin siellä käynyt ja tähän asti on myynyt ei oota.
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
tom joad
Growin' Up
Viestit: 95
Liittynyt: 11.01.2013 15:03

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja tom joad »

Kiitokset junalippuvinkistä. Liput on nyt hommattu ja jään samalla pois tuolta bussilistalta.
Alla vielä päivitetty lista:
1. Ile (sitovasti, jos bussi hommataan olen siinä, liput on ei tulleet, lennot katsomatta)
2. kekko + 1 (keikkaliput on, lennot vaiheessa, puihinvetomahdollisuus 5%)
3. Laura (keikkaliput on, lentoja selvitellään, mutta mukana olen!!!)
4. pesku (Liput ostettu, ei tulleet. Lennot ostettu. Mukana)
5. Liisa S (keikkaliput ja valtaosa lennoista on. Saatan yrittää vielä junalippuja, mutta mielummin tässä mukana.)
6. sannaspringsteen + 1 (alustavasti bussissa mukana, mutta vain sunnuntaikuljetuksessa, ellei sitten lähdetä lauantaina muuten vaan Kilkennyyn tutustumaan)
7. Salla (liput on ja lennotkin aikalailla kondiksessa, eli ehdottoman mukana!)
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja mika »

Pikaisella googlettamisella normi henkilöauto näyttäisi tulevan edullisemmaksi per henkilö kuin minibussi.

EDIT: no ei se hintaero mikään kovin suuri ole.
Hansu
Growin' Up
Viestit: 76
Liittynyt: 21.04.2013 11:58

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja Hansu »

tom joad kirjoitti:Kiitokset junalippuvinkistä. Liput on nyt hommattu ja jään samalla pois tuolta bussilistalta.
Alla vielä päivitetty lista:
1. Ile (sitovasti, jos bussi hommataan olen siinä, liput on ei tulleet, lennot katsomatta)
2. kekko + 1 (keikkaliput on, lennot vaiheessa, puihinvetomahdollisuus 5%)
3. Laura (keikkaliput on, lentoja selvitellään, mutta mukana olen!!!)
4. pesku (Liput ostettu, ei tulleet. Lennot ostettu. Mukana)
5. Liisa S (keikkaliput ja valtaosa lennoista on. Saatan yrittää vielä junalippuja, mutta mielummin tässä mukana.)
6. sannaspringsteen + 1 (alustavasti bussissa mukana, mutta vain sunnuntaikuljetuksessa, ellei sitten lähdetä lauantaina muuten vaan Kilkennyyn tutustumaan)
7. Salla (liput on ja lennotkin aikalailla kondiksessa, eli ehdottoman mukana!)
8. Hansu ( lippu ostettu sunnuntain keikalle, lennot ja hotelli Dublinista varattu) joten bussissa sunnuntaina mukana.
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja mika »

1. Ile (sitovasti, jos bussi hommataan olen siinä, liput on ei tulleet, lennot katsomatta)
2. kekko + 1 (keikkaliput on, lennot vaiheessa, puihinvetomahdollisuus 5%)
3. Laura (keikkaliput on, lentoja selvitellään, mutta mukana olen!!!)
4. pesku (Liput ostettu, ei tulleet. Lennot ostettu. Mukana)
5. Liisa S (keikkaliput ja valtaosa lennoista on. Saatan yrittää vielä junalippuja, mutta mielummin tässä mukana.)
6. sannaspringsteen + 1 (alustavasti bussissa mukana, mutta vain sunnuntaikuljetuksessa, ellei sitten lähdetä lauantaina muuten vaan Kilkennyyn tutustumaan)
7. Salla (liput on ja lennotkin aikalailla kondiksessa, eli ehdottoman mukana!)
8. Hansu ( lippu ostettu sunnuntain keikalle, lennot ja hotelli Dublinista varattu) joten bussissa sunnuntaina mukana.
9. mika (liput ostettu, lennot ostettu. ehdottomastti jonkin muotoisten kimppakyytien kannalla, koska ei hotellia Kilkennystä. Itse suosisin mieluummin hotellia mahdollisimman läheltä Kilkennyä (40-50 km), kuin Dublinista. Tarvittaessa voin olla kuljettajana henkilöautolla)
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

mika kirjoitti:Tarvittaessa voin olla kuljettajana henkilöautolla)
Jotain tämäntapaista olonkin odotellut, sillä pari henkilöautoa taitaa olla se bussia helpommin toteutettava ja varmaan myös halvempi kuljetuskeino. Itse olen sen verran kehno kuski, että en kyllä uskaltaisi kokeilla ajamista vasenkätisten liikenteessä koska pelkäisin liikaa enkä onnistuisi kääntämään sitä ajotapaa toisin päin aivoissani etenkään keikan jälkeisessä väsymyksessä. Karttaa kyllä luen kunnossa kuin kunnossa, eli jos joku muu ajaa niin mä voin huolehtia suunnistuksesta ellei ole navigaattoria.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja Ile »

Nopealla humanistimatikalla tällä hetkellä listassa 11 nimeä (incl. avecit). Yksi seitsemänpaikkainen ja yksi viisipaikkainen henkilöauto voisi toimia hyvin. Enää tarvitsisi löytää ne kuskit. Itsehän en omista edes korttia.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Mietitäänpä. Jengit saapuvat Dubliniin torstain ja perjantain aikana. Keikat ovat la ja su. Jengit lentää takaisin enimmäkseen maanantaina. Keikkojen ulkopuolinen ylimääräinen aika kannattanee hengailla Dublinissa, jossa on eniten häppeningiä, mutta keikkojen jälkeiset yöt, tai ainakin keikkojen välinen yö olisi kivempi olla jossain paljon lähempänä.

Kilkennyn ja Dublinin väli on aika tarkalleen 100 km, ja sen ajamiseen menee ehkä puolitoista tuntia, plus päälle keikan jälkeinen yleinen säpinä ja tungos, jossa voi mennä tunti tai parikin. Jos majoitus olisi lähempän, ajomatkaan menisi paljon vähemmän ja jos majoitus olisi vielä muualla kuin tasan Dublinin suunnalla, pääisisi varmaan helpommin tien päälle koska useimmat ajavat kuitenkin Dublinia kohti. Tällä hetkellä ihan kohtuuhintaista majoitusta olisi saatavilla nin 40 km Kilkennystä rannikkoa/etelää kohti, ja sinne ajoaika olisi alle puolet Dublinin matkasta.

Eka keikka on siis lauantaina. Varmaan kannattaisi olla Dublinissa yötä ja lähteä lauantaina aamusta heti Kilkennyä kohti. (Vaiko jo edellisenä päivänä?) Jos auton vuokraa pe iltana ja palauttaa maanantaina ennen puolta päivää, 5 hengen auton voisi saada jopa alle 200 eurolla. 7 hengen autot ovat reilusti kalliimpia, 300 eurosta ylöspäin.

Jos kaikki yöpyvät koko ajan Dublinissa, ei ole niin väliä missä kukin asuu koska autokunta voi sopia treffit jonkun hotellin eteen tai muuhun sopivaan paikkaan, ja kukin saapuu sinne omasta suunnastaan. Jos taas jengit yöpyvät muualla, olisi fiksuinta jos koko autokunta olisi samassa paikassa koska pikkupaikoissa majoitus saattaa olla kaukanakin kaupungin ulkopuolella.

Ja edelleen ongelmana ovat kuskit, jotka uskaltaisivat ajaa vääräkätisten liikenteessä. Minä en taida uskaltaa, en ainakaan ilman harjoittelua! Minkälainen ajokortti tuolla muuten vaaditaan? Kelpaisiko se mun ikivanha vaaleanpunainen paperiläpyskä vuosimallia 1979 sellaisenaan, pitääkö olla moderni muoviajokortti vai pitäisiko peräti olla joku kansainvälinen kortti?
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: THL-bussi 2013 edition

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

1. Ile (sitovasti, jos bussi hommataan olen siinä, liput on ei tulleet, lennot katsomatta)
2. kekko + 1 (keikkaliput on, lennot vaiheessa, puihinvetomahdollisuus 5%)
3. Laura (keikkaliput on, lentoja selvitellään, mutta mukana olen!!!)
4. pesku (Liput ostettu, ei tulleet. Lennot ostettu. Mukana)
5. Liisa S (keikkaliput ja valtaosa lennoista on. Saatan yrittää vielä junalippuja, mutta mielummin tässä mukana.)
6. sannaspringsteen + 1 (alustavasti bussissa mukana, mutta vain sunnuntaikuljetuksessa, ellei sitten lähdetä lauantaina muuten vaan Kilkennyyn tutustumaan)
7. Salla (liput on ja lennotkin aikalailla kondiksessa, eli ehdottoman mukana!)
8. Hansu ( lippu ostettu sunnuntain keikalle, lennot ja hotelli Dublinista varattu) joten bussissa sunnuntaina mukana.
9. mika (liput ostettu, lennot ostettu. ehdottomastti jonkin muotoisten kimppakyytien kannalla, koska ei hotellia Kilkennystä. Itse suosisin mieluummin hotellia mahdollisimman läheltä Kilkennyä (40-50 km), kuin Dublinista. Tarvittaessa voin olla kuljettajana henkilöautolla)
10. jersey_girl (liput ja lennot ostettu)
I got a song to sing, keep me out of the cold
Vastaa Viestiin