24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

leena kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:
Ile kirjoitti:Enää pitäisi lippu saada.
Mä komppaan. varsinkin kun Ile on se, jonka mä nakitin hankkimaan sitä lippua samalla mullekin... Emmää siis sisahallikeikoille edes sen kummemmin halua, mutta kun mä haluan keikalle ja kesällä!
Kaupunki näyttää englantilaiseksi ihan sivistyneeltä (sori, inhoan yleensä brittejä, talot värittömiä, luokkajaottelu heijastuu niin voimaakkaasti historian puolelta, eivät suostu käyttämään metrijärjestelmää yms.), olen hotelliin hyvin onnellinen (kaksi yötä vain 170 euroa ja hotelli on kuitenkin **** mukavuuksineen, mukana tossa hinnassa aamiaiset, hotellissa naminami-menun sisältävä ravintola jne), lennän varmaan Manchesteriin (lentokentältä junalla muistaakseni puolitoista tuntia Leedsiin) ja keikan jälkeen sitten Dubliniin->Kilkennyyn... Vielä kun sen lipun saisi ja hyvän paikankin. Toisaalta kai kauimmalta paikalta lavalle on 68m, joten ei siellä juuri huonoja paikkoja ole.

Samaa mieltä Liisa: kyllä pitää Bruce nähdä kesälläkin ja mieluummin juuri kiertueen lopussa. Viimekin vuonna ero alkupään keikkojen ja loppupään keikkojen välillä oli huima.
Ei mä en kestä.... tonnehan on ilmeisesti pakko päästä. No ei, pakkohan ei ole kuin kuolla, mutta tonne on melkein yhtä pakko päästä.
Mutta mistä ja miten onnistuu liput saamaan - noi voi mennä aika nopeasti?
Mä koitan saada itselleni istumapaikan, Ilestä en tiedä, mitä paikkoja se tuonne on ostamassa?
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja Ile »

^ "At least in the building"-lippuja. Periaatteessa seisomaan, mut ei oo nii tarkkaa.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Serverit kai alhaalla...
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja teromk »

Yhden kenttäpaikan olisin saanut, vaan en enää. Välillä näyttää eioota ja välillä taas saa.
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja leena »

teromk kirjoitti:Yhden kenttäpaikan olisin saanut, vaan en enää. Välillä näyttää eioota ja välillä taas saa.
Ikävää elvistelyä yhdellä lipulla :)
aika tasaisesti näytti eioota - silloin kun päästi sisään. No, hämäläisten vuoro on huomenna.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja teromk »

No ei sen kummempaa elvistelyä, ihan vaan hämäläisenä testasin lipunmyyntiä yhdellä lipulla.
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja leena »

Huono on keikkakunto, nyt jo hermostuttaa lippujen hankkiminen tänään!
Luulisi, että tällä peruskuntoharjoittelulla olis jo rennompi ote ja voisi tehdä vaan sen oman suorituksen. Mutta ei.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Kolme selainta auki, luottokortti valmiina. Huh. Kohta alkaa taas se paniikki...
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja kekko »

Kokeilin huvikseni ostoa. Seisomapaikkojen ostoon en pääse lainkaan, väitti heti tasalta, että lippuja ei ole saatavilla. Istumapaikkoja pääsisi ostamaan, mutta siellä vaaditaan jotain American Express -koodia.

En ymmärrä. Onneksi ei ole mahdollisuutta lähteä tuonne, niin ei tarvitse tuskailla lippujenkaan kanssa.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja Ile »

Mä en saa yhtään lippua, yhdestä kategoriasta antaa valita lippumäärän, mutta sitten ku yrittää eteenpäin nii sit sanoo ettei oo saatavilla.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Vastaa Viestiin