03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

Muistanko väärin vai oliko joku muukin foorumilainen Kungsbronissa siinä aseman vieressä? Siitä on suht suora yhteys Solnan viereen käsittääkseni.
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Christoffer
Growin' Up
Viestit: 86
Liittynyt: 16.01.2013 13:39

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Christoffer »

Vaikka lippu vain 4 toukokuuta keikalle, lennän jo perjantaina Tukholmaan.
Helsingistä perjantaina 3 toukokuuta kello 12:15 Finnairin lennolla, paluu sunnuntaina kello 17:30.
Hotelli hommattu Tukholman keskustasta.
Avatar
Emmi
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Kotka

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Meillä lennot torstaina klo 16 ja paluu sunnuntaina klo 8. Päätä käydään kallistamassa All seasons Jarva-hotlassa.
Katariina
Born To Run
Viestit: 31
Liittynyt: 11.01.2013 12:35

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Täällä näin on yksi joka lentää Tukholmaan vasta 3.5. eli keikkapäivänä kello 9:00. Harmittaa aika suunnattomasti kun joutuu noin myöhäsellä lennolla tulemaan. Ei taida kovin hyviä paikkoja keikalle saada. :? Mitä te kokeneemmat sanotte, mihin kohti kenttää luulisitte mun sijottuvan jos pääsen jonottamaan vasta klo. 10:ltä keikkapäivänä?
Viimeksi muokannut Katariina, 18.01.2013 7:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja kekko »

Katariina kirjoitti:Täällä näin on yksi joka lentää Tukholmaan vasta 3.5. eli keikkapäivänä kello 9:00. Harmittaa aika suunnattomasti kun joutuu noin myöhäsellä lennolla tulemaan. Ei taida kovin hyviä paikkoja keikalle saada. :? Mitä te kokeneemmammat sanotte, mihin kohti kenttää luulisitte mun sijottuvan jos pääsen jonottamaan vasta klo. 10:ltä keikkapäivänä?
Kyllä pittipaikka irtoaa. Perjantai on kuitenkin arkipäivä, eikä arkipäivisin työskentelevillä ole mahdollisuutta jonottaa aamusta alkaen. Lisäksi pitti vetää paljon väkeä. Eli vaikka jonoon mennessä tuntuukin siltä, että porukkaa on liikaa, niin totuus lienee kuitenkin se, että porukkaa on vain muutamia satoja-tuhat. Ja isolla stadionilla on iso pitti jonne mahtuu ehkä jopa 3000 ihmistä.
It ain't no sin to be glad you're alive
merja
Jack Of All Trades
Viestit: 160
Liittynyt: 12.01.2013 20:37

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja merja »

Katariina kirjoitti:Täällä näin on yksi joka lentää Tukholmaan vasta 3.5. eli keikkapäivänä kello 9:00. Harmittaa aika suunnattomasti kun joutuu noin myöhäsellä lennolla tulemaan. Ei taida kovin hyviä paikkoja keikalle saada. :? Mitä te kokeneemmammat sanotte, mihin kohti kenttää luulisitte mun sijottuvan jos pääsen jonottamaan vasta klo. 10:ltä keikkapäivänä?
Ollaankohan samalla Norwegianin lennolla. Mulla ei ole mitään suunnitelmia, eikä varsinkaan paniikkia perjantain jonottamisesta. Lauantaille voi sitten panostaa enemmän, kun on jo valmiiksi kaupungissa.
merja
Jack Of All Trades
Viestit: 160
Liittynyt: 12.01.2013 20:37

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja merja »

Thunder75 kirjoitti:Muistanko väärin vai oliko joku muukin foorumilainen Kungsbronissa siinä aseman vieressä? Siitä on suht suora yhteys Solnan viereen käsittääkseni.
Sielläpä minä ainakin ja muistaakseni jokunen muukin, ellei suunnitelmat ole muuttuneet.
Katariina
Born To Run
Viestit: 31
Liittynyt: 11.01.2013 12:35

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Katariina »

kekko kirjoitti:
Katariina kirjoitti:Täällä näin on yksi joka lentää Tukholmaan vasta 3.5. eli keikkapäivänä kello 9:00. Harmittaa aika suunnattomasti kun joutuu noin myöhäsellä lennolla tulemaan. Ei taida kovin hyviä paikkoja keikalle saada. :? Mitä te kokeneemmammat sanotte, mihin kohti kenttää luulisitte mun sijottuvan jos pääsen jonottamaan vasta klo. 10:ltä keikkapäivänä?
Kyllä pittipaikka irtoaa. Perjantai on kuitenkin arkipäivä, eikä arkipäivisin työskentelevillä ole mahdollisuutta jonottaa aamusta alkaen. Lisäksi pitti vetää paljon väkeä. Eli vaikka jonoon mennessä tuntuukin siltä, että porukkaa on liikaa, niin totuus lienee kuitenkin se, että porukkaa on vain muutamia satoja-tuhat. Ja isolla stadionilla on iso pitti jonne mahtuu ehkä jopa 3000 ihmistä.
Okei, kiitti infosta! Ihan turhaahan mä sitten tosta huolehdin, missä tahansa päin pittiä kelpaa aivan mahtavasti. Mutta huomaa joo etten oikeen vielä tiedä näistä keikkoihin liittyvistä asioista. :D
Avatar
kristin
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:16
Paikkakunta: Tampereen liepeiltä

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja kristin »

No niin, nyt on lennotkin varattu, enää pitää toivoa että SAS:n siivet kantaa sinne asti... Brucelesken kanssa liikkeellä ja vähän riskillä mennään kiireisen aikataulun takia. Lähtö Tampereelta lauantai-aamuna ja paluu samaan paikkaan sunnuntaina iltapäivällä. Jos ko.aamulento jostain syystä menee munilleen saattaa hymy hyytyä :shock: Pitänee riuhtoa itsensä Helsinkiin jollain konstilla ja vähän äkkiä. Majoitutaan Nordic Sea Hotellissa.
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

merja kirjoitti:
Thunder75 kirjoitti:Muistanko väärin vai oliko joku muukin foorumilainen Kungsbronissa siinä aseman vieressä? Siitä on suht suora yhteys Solnan viereen käsittääkseni.
Sielläpä minä ainakin ja muistaakseni jokunen muukin, ellei suunnitelmat ole muuttuneet.
Kungsbron taitaa olla epävirallinen foorumi-majoituspaikka, siellä mekin ollaan molemmat viikonloput. On testattu aiemmin jo useampaan kertaan, hyvien yhteyksien lähellä ja siisti hotelli.
I want the whole damn world to come dance with me
Vastaa Viestiin