03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja mrk »

Hotellitarjonta oli hieman nihkeätä. Olisi pitänyt varata joku majoitus varalle jo silloin aikoinaan. Anyway, nyt tulee uusi Radisson Waterfront kokeiltua. Duunipaikan corporate koodilla sai vielä suhteellisen edullisesti. Tuosta on lyhyt matka Arlandan junaan, niin ei tarvi herätä liian ajoissa.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Liisa S kirjoitti:Kaikenlainen brucetusta haittaava elämä osui väliin, mutta sain lopulta päätettyä että muista asioista viis, mä menen niille keikoille joille mulla on liputkin. Eli sain lopultakin aikaiseksi lentojen ja yöpymisen varaamiset Solna kolmosta varten. Koska duuni, nyt ei jonotella pittiin useampia päiviä vaan mä lennän paikalle vasta keikkapäivän aamuna (Blue1 Hesa - Stokis 10:30)


EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH! Viimeksi kun oltiin samalla keikkalennolla, mulla oli keuhkokuume! Paha ennekö? Toistuuko taas sama =( No, kiitos vielä silloisesta avusta :)
Liisa S kirjoitti:ja yöksi on huone sieltä pahamaineisesta Solna Vandrarhemistä minne piti jo aiemmin mennä mutta otettiinkin sitten oikea hotelli edelliseksi viikonlopuksi. Kaikki Solnan hotellit olivat yllättäen täpötäynnä tuoksi yöksi, "lähiseudulle" jonnekin viiden kilsan päähän ihan vikasuuntaan ei kannata mennä ja kun keskustaankan ei jaksa raahautua, niin näillä mennään nyt. Paluulento heti su aamuna klo 8:00 Norskilla.
Mä lähden 12.5. klo 10:21 high-speed junalla putputtamaan kohti Köpistä ja The Square-hotellia. Siellä sitten 14.5. Parkenille.

Mä varasin aikoinani perushuoneen siitä Stokiksen steissin viereisestä Radissonista, mutta kun poistin ylimääräiset yöt varauksessa sydäri oli tosiaankin lähellä: € 286,07/yö!!! Siis Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm ja Standardi 1 hengen huone!!! Tietysti pitää olla samaan aikaan Bruce-konsertti sekä la-su-yö, jotka molemmat nostavat hintoja. Prkl... No, eipähän tarvii ainakaan taksia steissille (=säästöä) ja jos keikalta tulee julkisilla, tuo on silloin optimi-paikka.

EDIT: Vaihdoin hotellini Radissonista Terminukseen. Molemmat steissin vieressä, hintaeroa 80e. Jos olisin ottanut huoneen ilman peruutusmahdollisuutta, olisin säästänyt vaihdossa 120e. Joku raja saa Radissonillakin olla...
Christoffer
Growin' Up
Viestit: 86
Liittynyt: 16.01.2013 13:39

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Christoffer »

Hotellien hintoihin voi myös vaikuttaa myös se että jääkiekon mm kisat alkavat samana viikonloppuna kun Bruce vierailee Tukholmassa.
Kävin viime viikolla Tukholmssa ristilyllä, samalla reissulla kävin Solnassa katsomassa Friends Arenan.
Otin paikallisjunan Solnaan, asemalta oli semmoinen 10 minuutin kävely areenalle.
Siellä oli jalkapalloseura AIK:lla harjoitukset (tästä en tiennyt ennen kun pääsin Friends Arlenalle) ja halukkaat pääsi niitä katsomaan, no nyt on sitten käyty jo Friends Arenalla, hieno paikka.
Tossa yksi kuva Friends Arenalta.
Kuva
Friends Arena by Christoffer Löfhjelm, on Flickr

Christoffer
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja mrk »

KaSTown kirjoitti: Mä varasin aikoinani perushuoneen siitä Stokiksen steissin viereisestä Radissonista, mutta kun poistin ylimääräiset yöt varauksessa sydäri oli tosiaankin lähellä: € 286,07/yö!!! Siis Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm ja Standardi 1 hengen huone!!! Tietysti pitää olla samaan aikaan Bruce-konsertti sekä la-su-yö, jotka molemmat nostavat hintoja. Prkl... No, eipähän tarvii ainakaan taksia steissille (=säästöä) ja jos keikalta tulee julkisilla, tuo on silloin optimi-paikka.

EDIT: Vaihdoin hotellini Radissonista Terminukseen. Molemmat steissin vieressä, hintaeroa 80e. Jos olisin ottanut huoneen ilman peruutusmahdollisuutta, olisin säästänyt vaihdossa 120e. Joku raja saa Radissonillakin olla...
Kaupungissa huomattava osa hotelleista aivan totaalisen täyteenbuukattuja 11-12.5 yölle. Loppujen hinnat nousevat tietenkin kysynnän mukaan. Harmittaa etten varannut alustavasti yhtään mitään silloin viime vuoden puolella...
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5414
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Jaa, meikäläinen varaili hotelleja Solnaan ensimmäisten huhujen perusteella heinäkuulle 2013.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Ile »

En ole minäkään varannut. Suunnitelmana on tulla kolmannelle keikalle vasta keikkapäivänä ja hengata sitten yö jossain after parteissa tms. ja häipyä aamulaivalla Suomeen.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2704
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja teromk »

jjvirta kirjoitti:^Jaa, meikäläinen varaili hotelleja Solnaan ensimmäisten huhujen perusteella heinäkuulle 2013.
Vai elokuulle? Mulla oli varauksia ainakin elokuulle kun niitä tässä männä viikolla fiksailin.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5414
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^No taisi olla elokuu itse asiassa.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Kuinkas moni ampuu näille 3. ja 4. päivän keikoille paatilla, kummalla ja koska?
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5414
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Taapsa kirjoitti:Kuinkas moni ampuu näille 3. ja 4. päivän keikoille paatilla, kummalla ja koska?
Meno to-ilta, paluu su-ilta, Viking Line.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Vastaa Viestiin