Wrecking Ball -kiertue 2013

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Jomppe74 kirjoitti:Kyllä nyt on tyhjä olo taas... Mitäköhän seuraavaksi? :?
Matkustat Etelä-Amerikkaan pikku lomalle...
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Johnny72 kirjoitti:
mrk kirjoitti:Lisäkeikka Etelä-Amerikkaan:

brucespringsteen.net :
"Just announced: Bruce & The E Street Band are coming to São Paulo’s Espaço das Américas on September 18!"
Mielenkiintoista ja jossain määrin odotettuakin. Santiagon ja São Paulon välille jää vielä sen verran monta päivää, että esim. Buenos Airesissa voisi keikan järjestää. Saapa nähdä, tuleeko näitä Etelä-Amerikan konsertteja lopulta kuinka monta.
Huhut kertovat kuudesta konsertista. Hyvä paikka ehdottaa perhelomaa Etelä-Amerikkaan ;)
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Jos nyt yhtään osaan pähkäillä, niin Etelä-Amerikan keikkojen pitäisi alkaa Suomen aikaa iltapäivällä, joten valvojaisista ei voine tässä yhteydessä puhua. Kyllä saa aika sissi olla, jos joku sinne lähtee. Tietty vois olla Brucen ilme näkemisen arvoinen, jos esim. sama Thl- poppoo kun oli Kilkennyssä, olis sielläkin eturivissä.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja mrk »

JaSu kirjoitti:Jos nyt yhtään osaan pähkäillä, niin Etelä-Amerikan keikkojen pitäisi alkaa Suomen aikaa iltapäivällä, joten valvojaisista ei voine tässä yhteydessä puhua. Kyllä saa aika sissi olla, jos joku sinne lähtee. Tietty vois olla Brucen ilme näkemisen arvoinen, jos esim. sama Thl- poppoo kun oli Kilkennyssä, olis sielläkin eturivissä.
Kyllä ne valvojaisiksi menevät. Klo 19 siellä = klo 01 täällä.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja Ile »

^Sitä Aasian kiertuetta odotellessa, että päästäisiin "valvomaan" iltapäivällä.

Jos tässä parin kuukauden kuluessa kolahtaa monen miljoonan lottovoitto, niin kyllä mä Kilkenny-jengin voin kustantaa. Sen verran hauskaa oli. Kovasti tekisi mieli sanoa kaikenlaista viimeisestä runsaasta viikosta (ja koko kesästä), mutta ihan vielä ei jotenkin pysty. Keikkakrapula on kova. Ostin tänään loiventavaksi lipun Youngiin.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Kylläpä oli mielenkiintonen kiertue mulle. Vasta tänä vuonna heräsin tauon jälkeen Bruceiluun. Lähes kaikki keikat tuli seurattua valvojaisissa, vain taisi muutama kesäkuun keikka oman lomamatkan takia jäädä väliin. Kun Australian legi alkoi, ei itsellä ollut oikein mitään hajua siitä mitä soitetaan. Koko ajan tietoisuus kasvoi ja lopulta arvaa jo hyvin mitä tulee. Parasta tässä vuodessa on kuitenkin ollut uusien biisien löytäminen. Tracks, Promise oli ennen tätä vuotta vieras, ei ole enää. Aiemmin jo taisin mainita, että Rooman Incident kolahti koviten hellekesän biiseistä. Suomen kesähän alkoi Brucen keikoista.

Tietenkin Brucen näkeminen omassa kotihallissa on jotain, minkä muistaa loppuelämän. Näin jälkeenpäin olisi pitänyt hankkia lippu Turku1:llekin, mutta se olisi luultavasti torpedoitu vaimon taholta, kun ne liput muutenkin kuulemma olivat niin kalliit. Turku2 oli kuitenkin sellainen elämys, ettei parempaa olisi voinut toivoa. Thunder Roadia ei soitettu, mutta Racing tuli ihan puskista. Ymmärrän hyvin diehardeja, jotka metsästävät harvinaisuuksia. Mutta jos en ole koskaan miestä liven nähnyt, haluan kuulla ne hitit.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja rane »

JaSu kirjoitti:Kylläpä oli mielenkiintonen kiertue mulle. Vasta tänä vuonna heräsin tauon jälkeen Bruceiluun. Lähes kaikki keikat tuli seurattua valvojaisissa, vain taisi muutama kesäkuun keikka oman lomamatkan takia jäädä väliin. Kun Australian legi alkoi, ei itsellä ollut oikein mitään hajua siitä mitä soitetaan. Koko ajan tietoisuus kasvoi ja lopulta arvaa jo hyvin mitä tulee. Parasta tässä vuodessa on kuitenkin ollut uusien biisien löytäminen. Tracks, Promise oli ennen tätä vuotta vieras, ei ole enää. Aiemmin jo taisin mainita, että Rooman Incident kolahti koviten hellekesän biiseistä. Suomen kesähän alkoi Brucen keikoista.

Tietenkin Brucen näkeminen omassa kotihallissa on jotain, minkä muistaa loppuelämän. Näin jälkeenpäin olisi pitänyt hankkia lippu Turku1:llekin, mutta se olisi luultavasti torpedoitu vaimon taholta, kun ne liput muutenkin kuulemma olivat niin kalliit. Turku2 oli kuitenkin sellainen elämys, ettei parempaa olisi voinut toivoa. Thunder Roadia ei soitettu, mutta Racing tuli ihan puskista. Ymmärrän hyvin diehardeja, jotka metsästävät harvinaisuuksia. Mutta jos en ole koskaan miestä liven nähnyt, haluan kuulla ne hitit.
Siis öh, Bruce tulee sun hometowniin tupla-areena-keikalle ja käyt vai toisella? Ehkä ymmäsin jotain väärin....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Et ymmärtäny. Tää on mun dirty secret, jota oon kantanut toukokuusta asti. Ei vaan, silloin tammikuussa en vielä ollut näin vihkiytynyt tälle jutulle kuin nyt. Foorumille liityin maaliskuussa. Olin kuitenkin sen verran tyytyväinen, että sain liput edes toiseen, kun alunperin näytti siltä, että eka keikka meni viidessä minuutissa. Olis sitten tiistaillekin myöhemmin tullut lippuja, mutta en sitten ostanut. Riverin olen halunnut kuulla 80- luvulta asti ja tiistain keikkaa seuratessa v*****s oli kovaa luokkaa, kun asiaan jo perehtyneenä tiesin, ettei tuplakeikoilla Riveriä ole kuin harvoin vedetty molemmilla. No tuli kuitenkin. Ja myös näköjään Kilkennyssä.

Aiemmin olin varma,että jos River tulee, silmistäkin juoksee riveri. Ihmettelen vieläkin, ettei näin sitten käynyt. Racingin aikana kyllä tosin muutama kyynel vierähti..
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja rane »

JaSu kirjoitti:Et ymmärtäny. Tää on mun dirty secret, jota oon kantanut toukokuusta asti.
Ok-forgiven, ainahan kaikki ei mene kuin Stömsössä :)
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: Wrecking Ball -kiertue 2013

Viesti Kirjoittaja Anneli »

rane kirjoitti:
JaSu kirjoitti:Et ymmärtäny. Tää on mun dirty secret, jota oon kantanut toukokuusta asti.
Ok-forgiven, ainahan kaikki ei mene kuin Stömsössä :)
Itelle kävi kans samalla tavalla 2003 eli ostettiin liput vaan ekalle keikalle joka sitten olikin se jälkimmäinen.....ei tullut mieleenkään että olis voinut mennä kummallekin keikalle :lol: Virheistä voi onneksi ottaa oppia ;)
Vastaa Viestiin