^ Onnea tulevasta merkkipäivästä.
Sehän tarkoittaa samalla että kesällä jaksoja tullaan julkaisemaan keskimäärin yli 1/kk. Uusin jakso taisi olla 95. Arvaisin että ainakin puolet on jo nauhoitettu.
Haku löysi 591 tulosta
- 06.06.2026 14:46
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu Brucesta ja E Street Bandistä
- Aihe: Loose Ends Podcast
- Vastaukset: 316
- Luettu: 1637958
- 05.06.2026 23:17
- Keskustelualue: Uutiset
- Aihe: Lehtijuttuja ja sensemmoisia (teemana Bruce)
- Vastaukset: 1223
- Luettu: 2148570
Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia (teemana Bruce)
Päivän Hesarissa asiaa. Kopipeistaan alle, koska vain tilaajille -artikkeli, eli maksumuurin takana.
Vastaavaa ei ole aikoihin nähty: Bruce Springsteen herätti ihmiset apatiasta
Donald Trumpin tekemisiin ollaan Yhdysvalloissa jo niin turtuneita, että tarvittiin Bruce Springsteeniä muistuttamaan ...
- 17.05.2026 17:13
- Keskustelualue: Kiertue 2026
- Aihe: 11.05. & 16.05.2026 - New York, NY, Madison Square Garden
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2245
Re: 11.05. & 16.05.2026 - New York, NY, Madison Square Garden
Kakkoskeikalta oli Nilsin puolelta alakatsomosta kuvattu ilmeisesti lähes koko keikan ajan huipputason striimi. Äänikin oli keskiverto youtubea parempi.
https://www.facebook.com/100048994181030/videos/3840884389552985/
En saa enää Facebookittomana näkymään kuin sekunteja, näkyykö reelsit ...
https://www.facebook.com/100048994181030/videos/3840884389552985/
En saa enää Facebookittomana näkymään kuin sekunteja, näkyykö reelsit ...
- 08.05.2026 17:35
- Keskustelualue: Kiertue 2026
- Aihe: 30.05.2026 - Philadelphia, PA, Xfinity Mobile Arena
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2383
Re: 08.05.2026 - Philadelphia, PA, Xfinity Mobile Arena
Siirretty, uusi päivä 30.5.
Syynä ilmeisesti NBA ja NHL pudotuspelit.
Syynä ilmeisesti NBA ja NHL pudotuspelit.
- 22.03.2026 17:21
- Keskustelualue: Kiertue 2026
- Aihe: 2026 keikkojen julkistus
- Vastaukset: 15
- Luettu: 55860
Re: 2026 keikkojen julkistus
Brucebasen mukaan 3 päiväiset kiertuetreenit 19.-21.3. Ocean Grove, NJ
http://brucebase.wikidot.com/info-request
On noissa parissakymmenessä biiseissä yllätyksiäkin, tarvitseeko perustaa huhuketju?
http://brucebase.wikidot.com/info-request
On noissa parissakymmenessä biiseissä yllätyksiäkin, tarvitseeko perustaa huhuketju?
- 05.12.2025 21:28
- Keskustelualue: Diskografia
- Aihe: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia
- Vastaukset: 425
- Luettu: 1778104
Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia
Turku 2.
https://www.nugs.net/live-download-of-bruce-springsteen-hk-areena-turku-fin-05-08-2013-mp3-flac-or-online-music-streaming/45589.html
Kiinnostavaa kuulla virallisen julkaisun soundit verrattuna CC- versioon. Varsinkin kun virallisten toteutus on kehittynyt 10 vuodessa.
Uskoisin ettei ...
https://www.nugs.net/live-download-of-bruce-springsteen-hk-areena-turku-fin-05-08-2013-mp3-flac-or-online-music-streaming/45589.html
Kiinnostavaa kuulla virallisen julkaisun soundit verrattuna CC- versioon. Varsinkin kun virallisten toteutus on kehittynyt 10 vuodessa.
Uskoisin ettei ...
- 23.11.2025 18:40
- Keskustelualue: Diskografia
- Aihe: Electric Nebraska
- Vastaukset: 35
- Luettu: 176924
Re: Electric Nebraska
Onko ongelma että Bluray toimii tietokoneella mutta ei Bluray- soittimella?
Olisiko levy esim USA aluekoodilla ja soittimesi ei soita kuin Euroalueen levyjä?
Olisiko levy esim USA aluekoodilla ja soittimesi ei soita kuin Euroalueen levyjä?
- 05.11.2025 21:28
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu Brucesta ja E Street Bandistä
- Aihe: Loose Ends Podcast
- Vastaukset: 316
- Luettu: 1637958
Re: Loose Ends Podcast
Boksijakso on hieno, biisit käsitelty asiantuntevasti kertoen samalla myös huomioita omasta mielestä vähemmän onnistuneista yksityiskohdista.
Itse tulkitsen The Big Paybackin scooterin Vespa- tyyppiseksi, en potkulaudaksi.
Tekijälistassa "loistaa" nimi jota ei ole siellä: Ron Aniello. Välillä on ...
Itse tulkitsen The Big Paybackin scooterin Vespa- tyyppiseksi, en potkulaudaksi.
Tekijälistassa "loistaa" nimi jota ei ole siellä: Ron Aniello. Välillä on ...
- 26.10.2025 19:15
- Keskustelualue: Uutiset
- Aihe: Deliver me from nowhere -leffa
- Vastaukset: 34
- Luettu: 300098
Re: Deliver me from nowhere -leffa
Kotitietokilpailussa odotettavissa ainakin 1 oikea vastaus (Kysymys 8).
- 11.10.2025 16:33
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu Brucesta ja E Street Bandistä
- Aihe: Loose Ends Podcast
- Vastaukset: 316
- Luettu: 1637958
Re: Loose Ends Podcast
Nyt oli yksi vähiten onnistuneista jaksoista. Oikeastaan kavereiden kesken keskustelua julkaisukelpoisen podcastin sijaan.
Terävienkin huomioiden lisäksi liikaa tyhjäkäyntiä ja laiskaa kokonaisen levyn ohittamista suurin piirtein sanoilla "ei huvittanut kuunnella".
Lopun pakkauksen kasaaminen ...
Terävienkin huomioiden lisäksi liikaa tyhjäkäyntiä ja laiskaa kokonaisen levyn ohittamista suurin piirtein sanoilla "ei huvittanut kuunnella".
Lopun pakkauksen kasaaminen ...