Haku löysi 591 tulosta

Kirjoittaja Philly
06.06.2026 14:46
Keskustelualue: Yleinen keskustelu Brucesta ja E Street Bandistä
Aihe: Loose Ends Podcast
Vastaukset: 316
Luettu: 1636521

Re: Loose Ends Podcast

^ Onnea tulevasta merkkipäivästä.

Sehän tarkoittaa samalla että kesällä jaksoja tullaan julkaisemaan keskimäärin yli 1/kk. Uusin jakso taisi olla 95. Arvaisin että ainakin puolet on jo nauhoitettu.
Kirjoittaja Philly
05.06.2026 23:17
Keskustelualue: Uutiset
Aihe: Lehtijuttuja ja sensemmoisia (teemana Bruce)
Vastaukset: 1223
Luettu: 2147259

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia (teemana Bruce)


Päivän Hesarissa asiaa. Kopipeistaan alle, koska vain tilaajille -artikkeli, eli maksumuurin takana.

Vastaavaa ei ole aikoihin nähty: Bruce Springsteen herätti ihmiset apatiasta
Donald Trumpin tekemisiin ollaan Yhdysvalloissa jo niin turtuneita, että tarvittiin Bruce Springsteeniä muistuttamaan ...
Kirjoittaja Philly
17.05.2026 17:13
Keskustelualue: Kiertue 2026
Aihe: 11.05. & 16.05.2026 - New York, NY, Madison Square Garden
Vastaukset: 1
Luettu: 2238

Re: 11.05. & 16.05.2026 - New York, NY, Madison Square Garden

Kakkoskeikalta oli Nilsin puolelta alakatsomosta kuvattu ilmeisesti lähes koko keikan ajan huipputason striimi. Äänikin oli keskiverto youtubea parempi.

https://www.facebook.com/100048994181030/videos/3840884389552985/

En saa enää Facebookittomana näkymään kuin sekunteja, näkyykö reelsit ...
Kirjoittaja Philly
08.05.2026 17:35
Keskustelualue: Kiertue 2026
Aihe: 30.05.2026 - Philadelphia, PA, Xfinity Mobile Arena
Vastaukset: 1
Luettu: 2368

Re: 08.05.2026 - Philadelphia, PA, Xfinity Mobile Arena

Siirretty, uusi päivä 30.5.

Syynä ilmeisesti NBA ja NHL pudotuspelit.
Kirjoittaja Philly
22.03.2026 17:21
Keskustelualue: Kiertue 2026
Aihe: 2026 keikkojen julkistus
Vastaukset: 15
Luettu: 55796

Re: 2026 keikkojen julkistus

Brucebasen mukaan 3 päiväiset kiertuetreenit 19.-21.3. Ocean Grove, NJ

http://brucebase.wikidot.com/info-request

On noissa parissakymmenessä biiseissä yllätyksiäkin, tarvitseeko perustaa huhuketju?
Kirjoittaja Philly
05.12.2025 21:28
Keskustelualue: Diskografia
Aihe: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia
Vastaukset: 425
Luettu: 1776908

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Turku 2.

https://www.nugs.net/live-download-of-bruce-springsteen-hk-areena-turku-fin-05-08-2013-mp3-flac-or-online-music-streaming/45589.html

Kiinnostavaa kuulla virallisen julkaisun soundit verrattuna CC- versioon. Varsinkin kun virallisten toteutus on kehittynyt 10 vuodessa.

Uskoisin ettei ...
Kirjoittaja Philly
23.11.2025 18:40
Keskustelualue: Diskografia
Aihe: Electric Nebraska
Vastaukset: 35
Luettu: 176774

Re: Electric Nebraska

Onko ongelma että Bluray toimii tietokoneella mutta ei Bluray- soittimella?
Olisiko levy esim USA aluekoodilla ja soittimesi ei soita kuin Euroalueen levyjä?
Kirjoittaja Philly
05.11.2025 21:28
Keskustelualue: Yleinen keskustelu Brucesta ja E Street Bandistä
Aihe: Loose Ends Podcast
Vastaukset: 316
Luettu: 1636521

Re: Loose Ends Podcast

Boksijakso on hieno, biisit käsitelty asiantuntevasti kertoen samalla myös huomioita omasta mielestä vähemmän onnistuneista yksityiskohdista.
Itse tulkitsen The Big Paybackin scooterin Vespa- tyyppiseksi, en potkulaudaksi.
Tekijälistassa "loistaa" nimi jota ei ole siellä: Ron Aniello. Välillä on ...
Kirjoittaja Philly
26.10.2025 19:15
Keskustelualue: Uutiset
Aihe: Deliver me from nowhere -leffa
Vastaukset: 34
Luettu: 300009

Re: Deliver me from nowhere -leffa

Kotitietokilpailussa odotettavissa ainakin 1 oikea vastaus (Kysymys 8).
Kirjoittaja Philly
11.10.2025 16:33
Keskustelualue: Yleinen keskustelu Brucesta ja E Street Bandistä
Aihe: Loose Ends Podcast
Vastaukset: 316
Luettu: 1636521

Re: Loose Ends Podcast

Nyt oli yksi vähiten onnistuneista jaksoista. Oikeastaan kavereiden kesken keskustelua julkaisukelpoisen podcastin sijaan.
Terävienkin huomioiden lisäksi liikaa tyhjäkäyntiä ja laiskaa kokonaisen levyn ohittamista suurin piirtein sanoilla "ei huvittanut kuunnella".
Lopun pakkauksen kasaaminen ...