Pikkujoulut 2013 Turku edition

Bruce-bileet, foorumitapaamiset, cover-bändien keikat
Sherry Darling
Growin' Up
Viestit: 77
Liittynyt: 24.01.2013 23:38

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sherry Darling »

Saisin töistä käyttöömme pienen (n 15 henkilölle) kokoushuoneen, jossa on dataprojektori ja DVD. Olen tekniikassa vähän huono, joten en oikein osaa sanoa, että vaatisiko jonkun tallenteen katsominen vielä läppärin kylkeen? Mulla ei ole mitään katsottavia tallenteita, mutta muistaakseni Kekolla taisi olla...
Saisimme olla tilassa klo 19 - 23. Mulla on vielä seuraavana päivänä töitä, joten en pysty paljon kauemmin olemaankaan.
Miltä tämä vaihtoehto kuulostaa? Tarjoilu pitäisi hoitaa itse.
"Cause you're a walking, talking reason to live."
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Ile »

Minusta ainakin kuulostaa ehdottoman hyvältä. Jos halutaan niin voisihan sitä käydä syömässä ensin jossain ja siirtyä sitten "kokoustamaan" tai tuonne voisi järjestää jotain. Pizzataksithan esim. tulevat kyllä työpaikoille vähän hämärämpinäkin aikoina tms. Tekniikkaa ja katsottavaa kyllä löytyy varmasti. (Sitten pitääkin äänestää vaan mitä katsotaan, porukasta löytyy varmaan ihan hyviä vaihtoehtoja myös epävirallisemmin julkaistuista).
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Kyllä, ehdottoman hyvältä kuulostaa, Sherry :) . Mä olen ollut aivan epätoivoinen, kun olen koittanut miettiä miten saan sen Juha Tapion mahdutettua siihen iltaan.. Nyt voin jättää JT:n suosiolla toiseen kertaan. Pikaisesti pohtien luulen, että itse jättäisin edeltävän syömisen väliin, meillä sisko perheineen sillon viikonloppuna kylässä, niin ei tarvi sitten kovin aikaisin lähteä. (Riippuu tietty mihin aikaan se syöminen olis). Siihen mitä katsottaisiin en osaa vielä kommentoida mitään, suurinpiirtein kaikki käy
the dope's that there's still hope
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Ile »

Nopeasti ajatellen pitää siis äänestää seuraavista asioista, mahdoinkohan unohtaa jonkun olennaisen kohdan.

1) Syömmekö ennen "kokoukseen" siirtymistä vai syömmekö mahdollisesti siellä?
2) Minkä tallenteen katsomme? Tähän lienee voi heitellä ehdotuksia, mitä hyllystä löytyy. Itse mielelläni katsoisin jonkun hyvälaatuisen epävirallisen, jos sellainen jollain on. Toki virallisetkin käyvät, mutta ne on katsottu aika moneen kertaan.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Kuulostaa todella hyvältä! Minulle kelpaa kaikki! :)
I got a song to sing, keep me out of the cold
Sherry Darling
Growin' Up
Viestit: 77
Liittynyt: 24.01.2013 23:38

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sherry Darling »

Itse olen töissä klo 18 asti, joten minulle sopisi esim. pizzan tilaaminen kokouspaikalle. Kaikki tallenteet käyvät minulle :D
"Cause you're a walking, talking reason to live."
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Mulle käy myös vaikka tuo pitsan syönti paikan päällä edellä mainituista aikataulu syistä johtuen. Mutta jos osa porukoista haluaa käydä "oikeesti" syömässä ensin niin en vastusta sitäkään. Liityn sitten myöhemmin seuraan. Ja mä ainakin voisin tuoda jotain pientä naposteltavaa mukanani nyyttäriperiaatteella, riippumatta noista syömiskuvioista. Ja juomapuolen varmaan jokainen hoitaa itse?

Se mikä tallenne/tallenteita katsotaan niin kaikki käy, kun en oikein mitään oo nähnyt..
the dope's that there's still hope
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja pesku »

Sopii minullekin.

Erinomainen juttu, että tuollainen paikka järjestyisi. Nyyttikestiperiaate kuulostaa myös hyvältä.

Tallenteista en osaa sanoa. Mulla on vain muutama virallinen DVD. Onhan yksi mahdollisuus YouTube, jos on tietokone ja verkkoyhteys. Miten muuten äänipuoli? Tarvittaisiinko siihen jotakin vahvistusta?
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja kekko »

Pizza kokouspaikalla kuulostaa hyvältä! Tulee muuten liian kiire, itsellänikin on menoa suunnilleen klo 17 saakka.

Multa löytyy seuraavat DVD-bootlegit:
- Passaic 19.9.1978 & 20.9.1978
- Landover 24.11.1980
- Breathless in Paris 29.7.1985
- Behind the Wall, Berlin 19.7.1988
- Human Rights Final 15.10.1988
- A Little More of the Free World (The Christic Institute) 16.11.1990
- Soul Fever, Veroan 11.4.1993 (The Other Band Tour, ei koko keikka)
- O Sole Mio, Solo acoustic tour Napoli 22.5.1997
- The I Went to Boston 26.8.1999
- Buffalo 19.11.1999
- One More for Hartford 8.5.2000
- The Rising Tour in Hamburg 12.6.2003
- Blood Brothers on a Stromy Night, Milano 28.6.2003
- I've got Faith Tonight, Cincinnati 1.8.2005 (ekat neljä biisiä puuttuu)
- Fire Down Below, Copenhagen 8.12.2007 (HD, Viimeinen biisi, American Land puuttuu)
- Giants Stadium East Rutherford 1, 2 & 3: 27.7.2008, 28.7.2008, 31.7.2008 (Screenshot)
- Glastonbury 27.6.2009 (ei koko keikka)
- Izod Center Meadowlands East Rutherford 23.5.2009

On jotain muitakin, mutta ihan älyttömän huonotasoisia ei jaksa katsoa...

Bootlegejä tosiaan, ei siis mitään ammattilaistasoa. Itse suosisin ehkä listan alkupäätä tai loppupäätä. Tai no, on tuossa keskivaiheillakin ihan kovaa kamaa. Monet näistä löytyvät Youtubestakin, joten sieltä voi tutkailla vaihtoehtoja oman mielipiteen tueksi.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja strimari »

Hieno homma, mukana olen jos vaan mahtuu vielä. Safka, ja tallenteen kanssa en ole kranttu, kaikki käy. Paikka ja aika vielä tietoon.
Born to ..something..something...something..
Vastaa Viestiin