Kiertuehuhut 2014

Keskustelua vuoden 2014 keikoista
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja mrk »

Morello mukana taas?

http://www.heraldsun.com.au/entertainme ... 6698086536" onclick="window.open(this.href);return false;

"Australian fans will be given the added bonus of the return of Steve Van Zandt to the E Street Band - and the inclusion of Rage Against The Machine's master axeman Tom Morello who filled in for Van Zandt in March."


http://au.news.yahoo.com/thewest/entert ... /18517182/" onclick="window.open(this.href);return false;

"In a rare treat for local audiences, bandana-wearing guitarist Steven Van Zandt, who did not make it Down Under in March due to acting commitments, will join his understudy, Rage Against the Machine’s Tom Morello, on stage."

Samassa artikkelissa myös huolestuttavia uutisia promoottorin suusta :

“He’s not doing any other countries,” Mr Gudinski said. “This is a whole other tour, a one-off.”
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2705
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja teromk »

Jos uudet keikat ei ole Wrecking Ball keikkoja, eikä myös uuden kiertueen keikkoja niin ne on sitten varmaan albumikeikkoja.
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja Dune »

Hartvall areena, Stadikka tai HK areena ja The River albumi kiitos! :)
MrDune
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja Janey »

Voi jysäys! Nyt alkoi ihan oikeasti jännittää/hirvittää, mitähän kaikkea sieltä on mahdollisesti tulossa... Aikamoisen tempun Bruce & ESB tekee, jos kiertävät ensi vuonnakin Eurooppaa, mutta toisaalta taustalla saattaa olla juuri "ei me tästä ainakaan nuorruta" -tyyppinen ajattelu, mihin täällä on jo viitattu. Joka tapauksessa keikoille on päästävä, jos eurorundia pukkaa. Meikäläinenkin toivoo kyllä mahdollisille Euroopan keikoille jotain muuta teemaa kuin WB, muuten alkaa jo puuduttaa.
It's Bo... boycott time!
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1595
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Nyt mä keksin! Tracks julkastaan uudelleen ja kyseessä on Tracks-tour! Koska Turun keikat tulevat myyntiin? :lol:
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

heikki o kirjoitti:Vähän on Liisan viestit erilaisia kuin ensimmäiset postituslistalle lähetetyt viestit 2005-2006 (täytyi käydä oikein lukaisemassa postiarkistossa). Tainnut hieman tulla kokemusta vuosien varrella. :D
Ei ole viestit yhtään taatusti erilaisia, ihan samaa tuubaa mä edelleen kirjoitan. Te kokeneemmat tietäisitte oikeasti paljon enemmän, mutta kun te ette kirjoita sitä kaikkea ulos, ja minä en onneksi anna täydellisen tietämättömyyden turhaan haitata kirjallista ulosantia. Tai no olenhan mä tässä vuosien aikana kasvanut ihmisenä, mutta siihen on kyllä enemmän johtanut keikkamatkoilla runsas tuoppien kohottelu ja roskaruuan syönti kuin ne itse keikat.

(Pitääkö mun itse mennä tsekkaamaan mitä ihmettä mä olen kirjoitellut joskus ennen vanhaan postituslistalle kun en yhtään muista mitään omia juttujani ainakaan ennen Seeger Touria. Tiedä mitä noloa sieltä tulee vastaan...)
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2034
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Ei siellä mitään noloa ole. Vastailet itse nykyisin täällä juuri niihin kysymyksiin, joita silloin itse esitit. Ja vielä asenteella.
Candy's Boy
Jack Of All Trades
Viestit: 195
Liittynyt: 11.01.2013 19:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja Candy's Boy »

Huh huh, ei voi olla totta. Voisiko tosiaan tulla uusi levy ja kiertua. Upeaa jos näin tosiaan olisi mutta jaksaako äijät enää. Toisaalta onhan suurin osa lavalla olijoista jo paljon nuorempia.
SunnyDay
Jack Of All Trades
Viestit: 189
Liittynyt: 11.01.2013 17:31

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja SunnyDay »

Jestas mitä uutisia ja spekulaatioita täältä löytyikään :shock:
Nyt käy päässä kova pöhinä.
The aurora is risin' behind us!
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2573
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Kiertuehuhut 2014

Viesti Kirjoittaja rane »

Morellon osallistuminen vihjaa siihen suuntaan että helmikuussa soitetaan sitä matskua mitä ne ausseisssa olivat nauhoittaneet, Morellon kanssa. Miksi muuten 4 kitaraa? Eli vahva veikkaukseni on että uutta matskua tulee kehiin.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Vastaa Viestiin