Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja pesku »

Juurikin noin, Miika_ ja Ile. Asenne kohdallaan.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Aivan oikein Ile, ihmehän se on. Kun tästä Turun keikasta tuli huhuja, luulin että kyseessä oli sairas pila. Ajattelin ettei Bruce tietenkään koskaan enää soita niin pienellä areenalla kuin Turkuhalli. Oma kotikaupunki, halli, johon liittyy kosolti muistoja ja Bruce. Ei jumalauta, nipistäkää mua. I don´t wanna wake up.

Toivotaan, että Brucea innoittaa Turkuhallin intiimiys, ja se, ettei kyseessä ole hehtaarihalli. Aika kolkolta ainakin kuvissa Telenor areena näytti. HK-areena toivottavasti kirvoittaa Brucen ja bändin klubi-tyyppiseen esitykseen, joka on pullollaan vanhoja helmiä.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Ile »

Jatkan vielä vähän, lähinnä itseäni vakuutellen ja keikkafiilistä nostattaen.

Vaikka Norjan, Ruotsin tms. keikat eivät olisikaan aivan timanttia, koska tahansa voi olla SE keikka. Mitä vähemmän odottaa, sen enemmän saa. Tuskin kukaan viime kesän Helsingistäkään odotti sellaista. Itse menin sellaisella "no joo, ei Göteborgista voi enää parantaa. Se varmaan vetää perussetin ja lähtee kotiin" -asenteella. Rehellisesti sanottuna, en usko, että nyt päästään lähellekään Helsinkiä (rundin alku yms. monia asioita), mutta se on mun kotikaupungissa (!). Eiköhän siitä löydy tunnelatausta ihan riittävästi.

Totta kai sitä aina toivoo sitä ja tätä, itse olen varmasti ihan pahimmasta päästä odottamassa ties mitä yliluonnollisuuksia keikalta ja ensimmäisenä rokkipoliisoimassa kun se Rising tulee... Täytyy kuitenkin muistaa, että siellä on ne perusfanitkin, jotka haluavat kuulla sen Born To Runin, Dancingin ja ne muut hitit. Yksi asia, mikä Brucesta tekee niin hyvän live-esiintyjän on juuri "palvelualttius" ja kaikkien huomioimisen. Bruce ei olisi ikipäivänä päässyt siihen asemaan, joka hänellä nykyään on, jollei olisi huomioinut myös suuren massan ja niiden keikoilla ensimmäistä tai toista kertaa olevan suuren yleisön toiveet. Kaikki meistäkin ovat olleet joskus sillä ensimmäisellä keikalla. Ja kyll ainakin minulle 2002 Tukholmassa keikan kohokohta oli Born In The USA, koska kaikesta "tylsyydestään" huolimatta se on minulle se biisi, joka ensimmäisenä kolahti.

Yritän myös aina keikoilla muistaa sen, että olin jo 2008 Helsingin aikaan sitä mieltä, etten ehkä tule enää koskaan näkemään bändiä. Joskus sen jälkeen, pahimmin 2009 tuo unohtui. Jos keikasta pystyy nauttimaan "kuin se olisi viimeinen", saa siitä enemmän irti.

Joskus muu elämä on paskaa, Brucen keikka ei sitä ole koskaan ollut ja tuskin tulee olemaankaan. Ei ainakaan tällä rundilla.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja rane »

Ile kirjoitti:Vaikka Norjan, Ruotsin tms. keikat eivät olisikaan aivan timanttia, koska tahansa voi olla SE keikka. Mitä vähemmän odottaa, sen enemmän saa. Tuskin kukaan viime kesän Helsingistäkään odotti sellaista. Itse menin sellaisella "no joo, ei Göteborgista voi enää parantaa. Se varmaan vetää perussetin ja lähtee kotiin" -asenteella.
samat oli fiilikset mulla ja kuinka väärässä olinkaan...
Ile kirjoitti:Yritän myös aina keikoilla muistaa sen, että olin jo 2008 Helsingin aikaan sitä mieltä, etten ehkä tule enää koskaan näkemään bändiä....

Jos keikasta pystyy nauttimaan "kuin se olisi viimeinen", saa siitä enemmän irti.

Mulla oli tuo fiilis 2003 Milanossa.....

Mutta kyllä hyvinkin voi olla niin, aika tod.näköisesti jopa, että Turun keikat ovat (ekoja ja) viimeisiä BS+ESB keikkoja sisähallissa Suomessa. Mutta eihän sitäkään tiedä kukaan varmasti.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Miika_
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:44
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Miika_ »

Itse ainakin koen, että kun viimekesän Helsinki oli niin täydellinen, voi tässä ikäänkuin aloittaa nollasta, ihan ilman paineita. Ottaa ilolla kaikki vastaa, ja nauttia vaan kahdesta meillä ainutlaatuisesta sisähallikeikasta. Tämä on ihan extraa, kuka nyt olisi uskonut, että alle vuosi stadikalta ja saadaan jo kokonaiset 2 uutta keikkaa. Tiedossa on kuitenkin n. 6 tuntia Brucea... eli odotukset narikkaan ja hyvällä fiiliksellä ottamaan vastaan mitä tulee. :)
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sandy »

^ Nii justiinsa. Ja mun ekakertalaisia koitan valmentaa että nauttikaa joka biisistä , upeita ne on kaikki vaikkette ois ikinä ennen kuullutkaan. Mulla kanssa kaikkien edellisten Bruce keikkojen jälkeen iskenyt haikeus, että apua jos tää oli viimenen kerta kun Brucen näen. Nyt ainakin kolme keikkaa tiedossa, en vois onnellisempi olla.. <3
the dope's that there's still hope
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja leena »

Ile kirjoitti: Joskus muu elämä on paskaa, Brucen keikka ei sitä ole koskaan ollut ja tuskin tulee olemaankaan. Ei ainakaan tällä rundilla.
Niin totta. Oslon perusteella tohon voisi vielä todeta, että aikamoisessa vedossa ovat. Nyt pitää nauttia elämästä, ei meille tällaista Jersey Shore -tyyppistä nannaa useine keikkamahdollisuuksineen usein tarjoilla. Herkutellaan nyt!
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1082
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Se on ihan totta ettei toista Helsinkiä tule enää, eikä tarvitsekaan tulla. Nautitaan vain ekoista Suomen hallikeikoista. Good looking out!
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

Youngstown kirjoitti:Se on ihan totta ettei toista Helsinkiä tule enää, eikä tarvitsekaan tulla. Nautitaan vain ekoista Suomen hallikeikoista. Good looking out!
Tähän sopii juurikin se fraasi "We will always have Helsinki 31.7.2012". Ei toista samanlaista tule, se on saletti. Mutta ekat (ja toivottavasti ei viimeiset) Suomen sisäkeikat on enää muutaman päivän päässä! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D :D :D :D :D
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Aleksi
Growin' Up
Viestit: 72
Liittynyt: 12.01.2013 18:44

Re: Kuinka käyttäytyä keikalla, Turku edition

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Käyköhän tälläkin kertaa "manset" kun Hungry Heartissa ja Thunder Roadissa pitää laulaa :D
Vastaa Viestiin