Näkyvyys

Myös vieraille näkyvä kauppapaikka
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Tätä maailmaa riepoo jokin, kun aina vaan enemmän systeemit perustuu v"""uiluun ja dissaamiseen Liisan viittaamalla tavalla. Tällä foorumilla onneks näyttää olevan hyvää ryhmää, joka kykenee enimmäkseen hyvässä hengessä ja yhteisymmärryksessä järkeileen erilaisia, vaikeempiakin asioita. Itse topicista sen verran, että taitaisi Tori.fi ym. vastaavat toimia paljon paremmin. Kun ilmeisen monet "uudetkin" fanit haluaa nähdä Brucen keikan omin silmin(ja vähän kuullakin ;) ) juurikin viime kesän keikasta kuulemansa ja lukemansa johdosta.
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

cortinaGT kirjoitti:Kun ilmeisen monet "uudetkin" fanit haluaa nähdä Brucen keikan omin silmin(ja vähän kuullakin ;) ) juurikin viime kesän keikasta kuulemansa ja lukemansa johdosta.
Just näiden suhteen olen melko skeptinen, mikäli liput ovat PDF-muodossa. Lehdet menivät (ihan aiheesta) varoittamaan ihmisiä niistä ja nyt se näkyy varovaisuutena. Kyllä itsekin olisin aika skeptinen ostamaan PDF-lippua tavallisesta foorumista, fanifoorumit ovat turvallisempia, varsinkin jos kyse on jostain kauemmin foorumilla viihtyneestä jäsenestä.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Näkyvyys

Viesti Kirjoittaja kekko »

KaSTown kirjoitti:
cortinaGT kirjoitti:Kun ilmeisen monet "uudetkin" fanit haluaa nähdä Brucen keikan omin silmin(ja vähän kuullakin ;) ) juurikin viime kesän keikasta kuulemansa ja lukemansa johdosta.
Just näiden suhteen olen melko skeptinen, mikäli liput ovat PDF-muodossa. Lehdet menivät (ihan aiheesta) varoittamaan ihmisiä niistä ja nyt se näkyy varovaisuutena. Kyllä itsekin olisin aika skeptinen ostamaan PDF-lippua tavallisesta foorumista, fanifoorumit ovat turvallisempia, varsinkin jos kyse on jostain kauemmin foorumilla viihtyneestä jäsenestä.
En minäkään ostaisi pdf-lippua ihan. Mistä tahansa. THL-foorumilta olen sellaisen ostanut kahdesti, aiemmin itselleni tuntemattomilta henkilöiltä. Eikä kummallakaan kerralla ollut mitään ongelmia.
It ain't no sin to be glad you're alive
Vastaa Viestiin