Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2705
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja teromk »

Kyllä tämä varmaan tulee hankittua myös suomeksi ja varmaan luettuakin vaikkakin kirja on vielä alkuperäisteoksen jäljiltä ihan tuoreessa muistissa.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Saako siitä pisteitä että tämän kirjan hollannintaja (onkse sana?) on mun facebook-kaveri?
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2705
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja teromk »

Liisa S kirjoitti:Saako siitä pisteitä että tämän kirjan hollannintaja (onkse sana?) on mun facebook-kaveri?
Jos luet sen hollanninnoksen niin saa. :)
MKN
Factory
Viestit: 702
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja MKN »

Tuossa videolla oli hauska, kun Ossi Väänänen kertoi, että Philadelphiassa on hallin katossa urheiluviirien seassa viiri, joka kertoo Brucen loppuunmyytyjen konserttien kokonaismäärän kyseisellä areenalla.

Nyt olisi hyvät saumat saada myös Turkuun uusi viiri keväällä vanhojen seuraksi...kiekosta kun sitä tuskin tänä vuonna tulee.
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Minä en tätä viitsi enää pitää taskussa. adlibris.com tarjoaa meille etuosto-oikeutta kirjaan uniikilla promosivulla hintaan 23,60 ilman postikuluja. Ampukaa minut, jos ette halua tämän toteutuvan. Jos tähän päädymme, niin avaan sivun, mistä tämä tilaus voidaan hoitaa. Jokainen voi hoitaa tilauksen haluamallaan maksu-/toimitustavalla. Jos tämän ainutlaatuisen tilaisuuden haluatte tapahtuvan, niin laittakaa jotain tietoa tähän.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja kekko »

kemihaara kirjoitti:Minä en tätä viitsi enää pitää taskussa. adlibris.com tarjoaa meille etuosto-oikeutta kirjaan uniikilla promosivulla hintaan 23,60 ilman postikuluja. Ampukaa minut, jos ette halua tämän toteutuvan. Jos tähän päädymme, niin avaan sivun, mistä tämä tilaus voidaan hoitaa. Jokainen voi hoitaa tilauksen haluamallaan maksu-/toimitustavalla. Jos tämän ainutlaatuisen tilaisuuden haluatte tapahtuvan, niin laittakaa jotain tietoa tähän.
Tahdon!
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2705
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja teromk »

Onko tämä tarjous se, mistä Riku aikasemmin mainitsi vai onko tämä joku uusi juttu?
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja twister »

^^^ varmistus: onko ko. adlibris.com-kirja siis suomeksi? Tai siis, Onkko kusessa iihhana somelainen kirrja?
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
Riku
Photographer
Viestit: 846
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Riku »

teromk kirjoitti:Onko tämä tarjous se, mistä Riku aikasemmin mainitsi vai onko tämä joku uusi juttu?
Otava lupasi mulle tarjouksen ja joku nainen soittikin sieltä mutta eipä ole kuulunut mitään sen jälkeen. Kyselin perään alkuviikosta. Ei mitään lisäinfoa. Ei ollut hinnastakaan mitään puhetta. Ei tainnut sitten kiinnostaakaan kirjan myyminen. Luokatonta touhua. Sanoisinpa että pitäköön tunkkinsa. Tarjoukset ja edulliset hintavihjeet peliin vaan mistä saadaan.
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Laura »

kemihaara kirjoitti:Minä en tätä viitsi enää pitää taskussa. adlibris.com tarjoaa meille etuosto-oikeutta kirjaan uniikilla promosivulla hintaan 23,60 ilman postikuluja. Ampukaa minut, jos ette halua tämän toteutuvan. Jos tähän päädymme, niin avaan sivun, mistä tämä tilaus voidaan hoitaa. Jokainen voi hoitaa tilauksen haluamallaan maksu-/toimitustavalla. Jos tämän ainutlaatuisen tilaisuuden haluatte tapahtuvan, niin laittakaa jotain tietoa tähän.
Pyssyt piiloon ja kirjaa tilaamaan! :D
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Vastaa Viestiin