Keikan aloitusbiisi

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

Thunder75 kirjoitti:Itse en iiiiihan jaksa uskoa että alkaisi This Hard Landilla (olen mielelläni väärässä) mutta kyllä se jommallakummalla keikalla tod.näk tulee.
Viime kesänä Prahan keikalla se oli oikein hieno.

Täällä on ollut paljon hyviä ehdotuksia. Jokin Tracksin full band-veto olisi päräyttävä aloitus, mutta hallikeikan intiimiin tunnelmaan kävisi mies ja kitara-aloituskin.

Jonkun ehdotettua Thunder Roadia mieleen tuli että kuka suomalainen sanoisi sen "Ladies and gentlemen, Bruce Springsteen and The E Street Band"-esittelyn. Ja millä kielellä ja murteella...

Jos puhelinsoitto tulisi, ehdottaisin avaukseksi Pomon ja Professorin kahdestaan esittämää Lost in the Floodia.

(Edit: asiavirhe korjattu.)
Viimeksi muokannut Kartsa, 05.02.2013 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Kartsa kirjoitti: Viime kesänä Prahan keikalla se oli oikein hieno avaus.
Ei ollut avaus vaan kylttitoive keskellä keikkaa, muistathan sen ”that’s the other guy” -jutun. Avaus Prahassa oli akustinen Ghost of Tom Joad.
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

Liisa S kirjoitti:
Kartsa kirjoitti: Viime kesänä Prahan keikalla se oli oikein hieno avaus.
Ei ollut avaus vaan kylttitoive keskellä keikkaa, muistathan sen ”that’s the other guy” -jutun. Avaus Prahassa oli akustinen Ghost of Tom Joad.
Ah, niinpä olikin!
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

Ja -93 Tukholmassakin se This Hard Land tuli vasta kolmantena, siellä osana kolmen biisin akustista avausta.
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: Spekulaatioita - Suomen keikka 2013?

Viesti Kirjoittaja Philly »

Passaic kirjoitti: Kaikkia avausbiisit Philadelphiassa lokakuussa 2009 esimerkiksi. Seaside, Thundercrack, WYWITR ja TPYP.
OT: Taas tuli huomattua että oppimista riittää enemmän kuin olemassa olevaa tietoa. Juuri kun BITUSA ja WIESS lyhenteet alkavat joten kuten mennä, niin haasteet lisääntyvät.
Late
Born To Run
Viestit: 13
Liittynyt: 11.01.2013 11:29

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja Late »

Kartsa kirjoitti:
Thunder75 kirjoitti:
Jonkun ehdotettua Thunder Roadia mieleen tuli että kuka suomalainen sanoisi sen "Ladies and gentlemen, Bruce Springsteen and The E Street Band"-esittelyn. Ja millä kielellä ja murteella...

)
Jos viittaat siihen Apollo 2012 tyyliseen intro-spiikkaukseen niin mä oon elänyt siinä käsityksessä että Pomo itse spiikkasi pimeydessä itsensä ja bändinsä lavalle. Näin ainakin mielestäni Bostonissa, missä olin jo itsekin paikalla. Sitten lähti WTCOOO. :)
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja kekko »

Late kirjoitti:
Kartsa kirjoitti:
Thunder75 kirjoitti:
Jonkun ehdotettua Thunder Roadia mieleen tuli että kuka suomalainen sanoisi sen "Ladies and gentlemen, Bruce Springsteen and The E Street Band"-esittelyn. Ja millä kielellä ja murteella...

)
Jos viittaat siihen Apollo 2012 tyyliseen intro-spiikkaukseen niin mä oon elänyt siinä käsityksessä että Pomo itse spiikkasi pimeydessä itsensä ja bändinsä lavalle. Näin ainakin mielestäni Bostonissa, missä olin jo itsekin paikalla. Sitten lähti WTCOOO. :)
Mulle tulee tuosta mieleen Live 1975-85 aloitus
It ain't no sin to be glad you're alive
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja Philly »

Late kirjoitti: Sitten lähti WTCOOO. :)
:D
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

kekko kirjoitti:
Late kirjoitti:
Kartsa kirjoitti:
Thunder75 kirjoitti:
Jonkun ehdotettua Thunder Roadia mieleen tuli että kuka suomalainen sanoisi sen "Ladies and gentlemen, Bruce Springsteen and The E Street Band"-esittelyn. Ja millä kielellä ja murteella...
Jos viittaat siihen Apollo 2012 tyyliseen intro-spiikkaukseen niin mä oon elänyt siinä käsityksessä että Pomo itse spiikkasi pimeydessä itsensä ja bändinsä lavalle. Näin ainakin mielestäni Bostonissa, missä olin jo itsekin paikalla. Sitten lähti WTCOOO. :)
Mulle tulee tuosta mieleen Live 1975-85 aloitus
Live 1975-85:een viittasin...
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Lippe
Born To Run
Viestit: 20
Liittynyt: 22.01.2013 8:56

Re: Keikan aloitusbiisi

Viesti Kirjoittaja Lippe »

Blinded by the light...
***Jesus, send some good women to save all your clowns***
Vastaa Viestiin