5.2.2023 - Orlando, FL, Amway Center

Keskustelua vuoden 2023 kiertueesta
Jukka K
Jack Of All Trades
Viestit: 212
Liittynyt: 12.01.2013 11:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: 5.2.2023 - Orlando, FL, Amway Center

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

THE Badlands Man kirjoitti: 21.02.2023 13:45
Youngstown kirjoitti: 20.02.2023 20:06 Telepromptereitahan Bruce on käyttänyt jo iät ja ajat.
Jos tää heitto o Tarkotettu mulle Vit......Niin Sev verra määki oon näitä juttuja nähäny ,että Koskaa aikasemmi näitä roppereita Ei o ollu "Lattia Täynnä ,niinku ny Näkyy Oleva" ,että tiaroks vaa Pojat.

No niin. Itsekin tähän keskusteluun osallistuneena olen lukenut tuonkin kommentin ihan samanlaisena yleisenä Bruce-triviana kuin sen havaintosikin niistä telepromptereista, että niitä on ollut jo pitkään kuten siinä lukikin. Eiköhän ne ole nyt ja jatkossa ihan eri saitit, joissa on noita kuittailuja, agressiivista nimimerkin takaa huutelua, kinaa, loukkaantumista ym.

Ilelle ja muillekin telekommentti, että tuo ajankohta 2007-08 kävisi muisikuvieni kanssa jotenkin yhteen. Kysyn kaveriltani onko sillä vielä ne sanat pyhäinjäännösreliikkiaarrearkussaan, mitkä ne oli ja muistaako se jopa keikkapaikan ja ajankohdankin.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 5.2.2023 - Orlando, FL, Amway Center

Viesti Kirjoittaja rane »

Olisko se biisi ollu Working on a Highway?
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Jukka K
Jack Of All Trades
Viestit: 212
Liittynyt: 12.01.2013 11:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: 5.2.2023 - Orlando, FL, Amway Center

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

rane kirjoitti: 21.02.2023 18:13 Olisko se biisi ollu Working on a Highway?
Kaveri nyt jossain hiihtolomalla. Lupas penkoa kaapista paperit kun tulee takas. Palaan Rane tähän sit. Kiinnostaa itteänikin.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 5.2.2023 - Orlando, FL, Amway Center

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Turku kakkosella oli catwalkille teipattuna Ain't Good Enough For Youn sanat.

Telepromptereista sen verran noin yleisesti, että Guns N Roseseilla oli sellaiset jo ekalla Suomen keikallaan käytössä vuonna 1991. Ja jotenkin olisi muistikuva, että Brucella oli sellaiset käytössä vuonna 2000.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4920
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: 5.2.2023 - Orlando, FL, Amway Center

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Mun kiriotukse Pointti näistä "Roppereista" tässä Orlanton Videossa oli SE : Että niitä oli "Kokolava Täynnä ,Suunnillee Metriv välei ,Kyäkai määki sev verra näitä oon nähäny ettei tää ollu Mikää Ekakerta ,mutta "Yleensä" niitä onkai Pari zipaletta ,yks Siinä missä Laulaja yleensä Seisoskelee ja toine vois olla sitte siä mihi Laulaja se Haluaa. :o :o
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1082
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: 5.2.2023 - Orlando, FL, Amway Center

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

^ Se mun teleprompterikommenttini ei todellakaan ollut tarkoitettu miksikään v-ttuiluksi, se oli yksinkertaisesti vain huomautus. Vilpittömät pahoittelut, jos viesti välittyi väärin. (En aina itsekään välttämättä heti ymmärrä sun kaikkia kirjoituksiasi, THE Badlands Man, mikä saattaa johtua siitä, että ne on kirjoitettu ajoittain aika vahvallakin murteella. =) )


Mutta tämä siis telepromptereista.
Vastaa Viestiin