Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
JKolari
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja JKolari »

Enpä ole vielä ladannut MSG:tä, mutta otin kiitollisena vastaan tiedon että yleisön ääntä olisi miksattu lisää mukaan. Alkuperäinen julkaisu oli sen sen suhteen vähän nuiva.
No Surrender
Born To Run
Viestit: 34
Liittynyt: 25.02.2016 14:14
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja No Surrender »

Jos ostan keikan ALAC-muodossa Ipadillä, niin siirtyykö musiikki suoraan pädin omaan Musa-appiin, vai pitääkö itunes sotkea vielä väliin?
The older you get, the more it means
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

No nyt tuli jälleen kerran julki tässä live downloads -sarjassa jotain sellaista, joka taatusti puhuttelee monia meistä: Tukholma 3. heinäkuuta 1988. Joillekin meistä tämä keikka edustaa ikimuistoista kesäistä radionkuunteluiltaa ja katkeransuloista haavetta Brucen & ESB:n näkemisestä kenties joskus itsekin keikalla, ja joillekin meistä tämä taas on eka itse nähty keikka ikinä, ja joillekin tietysti myös ties jo miten mones (joskin varmaan monille näistäkin viimeinen ESB-keikka pitkään aikaan). Merkkitapaus siis, jota pitää nyt ryhtyä lataamaan!
Jukka K
Jack Of All Trades
Viestit: 212
Liittynyt: 12.01.2013 11:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

Tää menee mulla ostolistalle mennen tullen. Näin tätä julkaisua edeltävän illan keikan ja sekin oli kyllä ihan käsittämätöntä katottavaa. ”Eka kerta on aina eka kerta.”Ja sit luin Helsingissä ku ruotsalaiset iltapäivälehdet kirjoitti tästä tokasta keikasta ”Bruce var ännu bätre!” En pystynyt ymmärtämään kuinka olisi ollut mahdollista, mutta niinhän se oli tietty ollutkin. Nuoruuden tyhmyyttä ja ymmärtämättömyyttä ettei jääty kavereiden kanssa tälle tokallekin keikalle silloin. Luultin että nähty mikä nähty.

Hienoa, että amerikkalaiset tajuaa tässä julkaisusarjassa myös Euroopan päälle. Oliskohan niin, että ostoja tulee kuitenkin fanipohjan takia niin paljon Euroopasta, että miettivät tätäkin puolta. Tietääkö kukaan ketkä näistä julkaistuista keikoista tekee päätökset?
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Radiosta äänitettiin joo. Itse pääsin melkein keikalle, mutta kaverit eivät lopulta saaneet mulle lippua. Sää oli todella upea tuona viikonloppuna, kuten lähes koko kesänä 88. Olin 18-vuotias ja juuri saanut kortin. Muistan ajelleeni tuona helteisenä iltana pitkin Turun seutua ja Bruce stereoissa.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Tämä oli minulle juuri se ensimmäinen Bruce-keikka. Uskomattoman hienoa saada nyt virallinen julkaisu oletettavasti hyvällä laadulla koko setistä.
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Tämä on pakko hankkia. Oli itselle 3. keikka ja tämän jälkeen tulikin 15 vuoden tauko ennen seuraavaa keikkaa. Jälkikäteen ajateltuna olisihan sitä voinut tuossa välissäkin käydä keikoilla mutta jostain syystä ei vain tullut lähdettyä ulkomaille keikoille. Kai sitä luuli niiden maksavan liikaa :(
You´ll never walk alone
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

2.7.88 oma eka keikka ikinä. Tämä jäi näkemättä koska piti maanantaiaamuna olla Jyväskylässä työpaikalla. Se aikanaan potutti kovasti ja vielä enemmän kun bändi seuraavana vuonna "hajosi". Hienoa saada nyt koko keikka hyvällä laadulla.
Avatar
JKolari
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja JKolari »

Auts, traumoja juuri tämän illan väliin jättämisestä on edelleen minullakin. Edellinen ilta oli oma eka keikkani enkä tajunnut että a) toiset illat on keskimäärin parempia b) jos on kaksi keikkaa samassa kaupungissa niin tietysti pitää mennä molempiin! Eri asia sitten olisinko liput edes saanut. Quarter to Threen missaaminen kaivelee erityisesti. Suttuinen VHS-kopio siitä lienee edelleen nurkissa.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2990
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Juu, olin Bow'n kanssa myös sillä ekalla keikalla, kun en tyhmänä (jo silloin) tajunnut, että molemmat pitää aina katsoa - vähintään. Täytyy tuo kuitenkin hankkia, vaikka itse missasin päivällä. Jonain suttuisen äänitallenteena tuo on minullakin joskus ollut. Elämäni toka keikka oli - ja sitten tulikin se järjettömän pitkä tauko, joka taisi päättyä vasta Stadionilla, kun Bruce heitti ekat keikkansa Suomessa.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Vastaa Viestiin