THL mukit

Kaikki vuoden 2014 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Munkin paketti tuli.. Tosin mä vähän petyin, Pakettikortin sisältö kohdassa luki 1x Bruce mutta eipä miestä paketista löytynyt.. :P
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

41 shots kirjoitti:Munkin paketti tuli.. Tosin mä vähän petyin, Pakettikortin sisältö kohdassa luki 1x Bruce mutta eipä miestä paketista löytynyt.. :P
Hyvä tietää, olis näin heteromiehellekin paha pettymys. Tosin ei ole pakettiakaan tullut vielä joten eihän sitä koskaan tiedä...
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Dan Tucker kirjoitti:
41 shots kirjoitti:Munkin paketti tuli.. Tosin mä vähän petyin, Pakettikortin sisältö kohdassa luki 1x Bruce mutta eipä miestä paketista löytynyt.. :P
Hyvä tietää, olis näin heteromiehellekin paha pettymys. Tosin ei ole pakettiakaan tullut vielä joten eihän sitä koskaan tiedä...
Jos äijä hyppää sun paketista, niin se on tullut sit väärään osoitteeseen. Voit sit tuoda sen suoraan mulle :P
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

41 shots kirjoitti:
Dan Tucker kirjoitti:
41 shots kirjoitti:Munkin paketti tuli.. Tosin mä vähän petyin, Pakettikortin sisältö kohdassa luki 1x Bruce mutta eipä miestä paketista löytynyt.. :P
Hyvä tietää, olis näin heteromiehellekin paha pettymys. Tosin ei ole pakettiakaan tullut vielä joten eihän sitä koskaan tiedä...
Jos äijä hyppää sun paketista, niin se on tullut sit väärään osoitteeseen. Voit sit tuoda sen suoraan mulle :P
Sovittu!
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Perille tuli kiitos!
EDIT. Niin ja nyt oli Brucea vaan 0,1! Missä on loput?
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Odottelu jatkuu... ei mukeja, ei kassia, Brucesta puhumattakaan. Toivo sentään elää, kun jotkut ovat jo paketteja saaneetkin.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Yucca kirjoitti:Odottelu jatkuu... ei mukeja, ei kassia, Brucesta puhumattakaan. Toivo sentään elää, kun jotkut ovat jo paketteja saaneetkin.
Jos ei ensiviikon alusta kuulu niin ruvetaan kyselemään. Laitatko mulle sun tiedot, niin MaSun on helpompi lähteä tuotetta metsästämään..
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Ei paniikkia. Lehdissä oli että asiakas oli odottanut jääkaappipakastinta 6viikkoa..
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: THL mukit

Viesti Kirjoittaja Yucca »

41 shots kirjoitti:
Yucca kirjoitti:Odottelu jatkuu... ei mukeja, ei kassia, Brucesta puhumattakaan. Toivo sentään elää, kun jotkut ovat jo paketteja saaneetkin.
Jos ei ensiviikon alusta kuulu niin ruvetaan kyselemään. Laitatko mulle sun tiedot, niin MaSun on helpompi lähteä tuotetta metsästämään..
Löysi vihdoin perille perjantaina. Sain MaSun kautta lähetyksen tiedot ja paketti löytyi ex-itellan hoteista. Olivat unohtaneet jättää saapumisilmoituksen, kun kävivät ovella. Loppu hyvin, mukit hyvin...
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Vastaa Viestiin