Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Terveisiä Saksan keikoilta! Tällä hetkellä päällimmäinen ajatus on että vierivä kivi ei sammaloidu.

Bruce jätti toukokuussa 2014 kiertueen loputtua kuvan verkkokalvoillemme että äijä alkaa olemaan enemmän ja enemmän fyysisesti tikissä mitä kiertue jatkui. JLM pisteli tulemaan senpäiväisiä "wifebeater"-paita päällä olevia otoksia Brucesta että oksat pois ja habaa objektiiviin.

Tsiigailin taasen menemään silloin nyt vuodenvaihteessa 2016 kun Bruce oli Jimmy Fallon Showssa mainostamassa Riveria että kundin silmät oli todella väsyneet.. Sitten katselin jenkkilegiä että perkele että näyttääpä jätkä väsyneeltä, silloin piti jo kirjoittaa tänne että onko joku muu huomannut samaa, mutta annoin olla kun ajattelin että vika on noissa harmaahapsisissa jenkkikatsojissa..(Bruce on mulle aina noin 40v) ja ettei hänen tarvitse niin kauheasti revitellä niitten kanssa.

Brucehan on aina ollut hulluttelija, ilkikurinen pikkupoika lavalla.. Lämpimillä silmillä ja hymyllä varustettu Rockin suurlähettiläs joka on saanut saanut kaikki turtuneetkin kollegansakin jatsaamaan kuin pikkupojat kun hän ja ESB on ollut se Houseband.

Saksan keikoilla nyt se puuttui jollain tapaa jo ihan vaan jo mikin takana seistessä.

Jep bändi soittaa kuin ylirasvattu kone yhteen ja Brucen ääni on aivan mahtava vaikka äijä otti jo vakuutuksen Born in the USA-kiertueen aikana sille, kun hokas että tää karjuminen saattaa tehdä rahantulolle pientä keppiä pinnojen väliin, mutta kaikki toimii sillä saralla edelleen..

Eli siis en valita mistään, mutta mä olen vähän huolissani nyt Brucen henkisestä puolesta ku sitä pilkettä ei näy mikä siellä on normaalisti, Antti tuossa jo meinasi puhelimessa että jos sillä on jotain rahaongelmia tai jotain..(tää oli huumoria juu)

Ainakin Muncheniin Bruce tuli suoraan Lontoosta ja lähti keikan jälkeen sinne takaisin, kertoi Max hotellillaan. Berliinin keikasta en tiedä majoittuiko keikan jälk Berliiniin, mutta tuli taas herkkähipiäiselle Bruce-fanille huoli sankaristaan ja kaikenmoisia teorioita mieleen terveyden suhteen että miksi Lontooseen ja eestaas, miksi vähän aneeminen jne jne jne.. Kukaan ei voi sanoa että meidän jätkällämme on huono kunto, kun kerran jaksaa huutaa 3.5h putkeen ja hakkaa kitaraa ja sormet toimii samallalailla kuin ennenkin..

Yleinen keskustelu alkakoon...
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja Janey »

Nyt meikäläistäkin alkoi huolestuttaa... :( En osaa kommentoida muita keikkoja kuin niitä, joilla olen itse ollut. En ainakaan Dublinissa huomannut mitään sellaista, mikä olisi jäänyt mietityttämään. Päinvastoin olin vaikuttunut siitä, miten kaikki toimi kuin se ylirasvattu kone ja varsinkin siitä, miten pitelemättömän hyvässä kunnossa Brucen ääni on. Ajattelin ennen keikkoja, että ikä alkaa ehkä jo hieman näkyä ja tuntua keikoilla verrattuna WB-kiertueeseen, mutta ainakin Dublinin-keikkojen perusteella koen olleeni väärässä. Tämä ei tietenkään meinaa sitä, ettei jotain voisi olla vialla.
It's Bo... boycott time!
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja Terontius »

Itse koen että Brucessa näkyy enemmän ikä ja sen tuomat rasitukset. Kuitenkin herra heittää sen vähintään 3:20 pituisen keikan joka tapauksessa. Kaikkea ei välttämättä jaksa kuten parikymppisenä.

Mutta ihan kuin olisin kuullut, että Bruce olisi huutanut Munchenissa sen We'll be seen' ya! -kommentin. Kuulikohan kukaan muu, vai kuulinko vain, mitä halusin kuulla?
He travels fastest who travels alone.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5373
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Et kuullut, kyllä hän noin totesi For Youn jälkeen. Kirjasin kommentin settilistavihkooni heti tuoreeltaan.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja Janey »

^^ Samaa saimme iloksemme kuulla Dublinissakin.

Toki ikä näkyy Brucessa siten, ettei hän enää hötkyile ympäriinsä samalla lailla kuin 40 vuotta sitten, mikä on ihan luonnollista. Pitkien keikkojen heittäminen sinänsä on jo paljon Brucen ikäiselle.
It's Bo... boycott time!
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Väsyneeltä ja vanhentuneeltahan hän vaikutti kun vertaa aiempiin kiertueisiin, mutta kyllä se pilke siellä silmäkulmassa oli ainakin silloin kun hän pysähtyi virnuilemaan mun toivekyltille, ja nettijuttujen perusteella useampi muukin kyltti oli huomioitu samoin.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5373
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Mikäs kyltti sulla oli ?
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Olikohan Brucen itsensä toive tai ajatus lähteä Eurooppaan kesäksi rundaamaan? Onko tästä ollut mitään juttua? Kauheat massithan tästä kääritään kun joka stadion on täysi.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja rane »

^ niin onhan tästä spekuloitu tuliko Euro kiertue Brucen omasta vaiko jonkuun muun halusta, tähän saumaan mihin tuli (mutta hyvä että tuli). Pitää päästä itse tsekkaamaan vielä kerran kun yksi keikka ei ihan riitä referenssiksi. Ja kaikillahan on hyviä ja huonoja päiviä (ja öitä ettei saa niin hyvin nukuttua) jne jne. Tuo Lontoo-> Munchen kuvio on kyllä kumma ja pistää miettimään (mutta saattaahan siinä joku muu syy olla kuin että tuli suoraan jostain yksityis-klinikalta keikalle.....).

Ja Liisa, ny alkas kyllä se sun kyltti kiinnostamaan. Kuvia kehiin!
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Brucen kunto High Hopes Tour 2014 vs River-tour 2016

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Kuva on facessa, mutta en osaa kännyllä laittaa sitä tänne. Jackson Cage, kuten lupailin jo kuukausia sitten.
Vastaa Viestiin