Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2497
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

^Kinoksella oikeeta asennetta! :D Tarvitaan koko THL ja foorumilaisten ystävätkin värvättävä mukaan! Nyt jyrätään!
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3192
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja mrk »

Hampurin keikkaa huhuttu 19.6 päivälle. Passaic tiesi jo kaupungin huhuilla eilen, mutta nyt olisi päivämäärästäkin huhua liikkeellä.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Tuo 19.6. Hampuri olisi ollut tosi kiinnostava, ellei tänään olisi selvinnyt Skandinaviaa jo noin paljon kuin selvisi. Nyt saatan omalta osaltani aloittaa tämän kiertueen eurokeikat vasta Ruotsista, jatkaa sieltä Norjaan ja sitten haaveilla vielä yhdestä nopeasta käynnistä jossakin sopivassa kohteessa heinäkuun puolella: Pariisi, jos keikka olisi hallissa, mutta muuten ehkäpä Sveitsi. Tai mikseipä myös nyt jo kovasti huhuttu San Siro kakkonen, jos se toteutuu, sopivasti Neil Youngin Hesan keikan jälkeen, ja Brucelle viime vuosina settilistojen puolesta erinomaisena päivämääränä, jos siis 5.7. olisi oikein. Ei helppo tämä viimeinen valinta, ei varsinkaan, kun kesällä olisi pakko ehtiä hurjan paljon muutakin kuin Bruce-matkailua.
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1702
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Taapsa kirjoitti:Yksi vaihtoehto olisi että jos saataisi 100:kin FB käyttäjää pommittamaan Brucen omille sivuille FINLAND FINLAND FINLAND FINLAND FINLAND -tekstiä puolen tunnin/tunnin välein niin me saatais noi kaikki ilmoitukset sieltä tukkoon ja täyteen meitä, kaikki ainakin viikon ajalta tarvis saada tukkoon. Se vaatis sitten oman ketjunsa ja suunnittelunsa...
Dääm! mä näin vasta nyt, nyt mä sekoitin sinne oman tule suomeen viestini :P mut mä muistan sit tunnin päästä yhtyä huutoon :p
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

41 shots kirjoitti:
Taapsa kirjoitti:Yksi vaihtoehto olisi että jos saataisi 100:kin FB käyttäjää pommittamaan Brucen omille sivuille FINLAND FINLAND FINLAND FINLAND FINLAND -tekstiä puolen tunnin/tunnin välein niin me saatais noi kaikki ilmoitukset sieltä tukkoon ja täyteen meitä, kaikki ainakin viikon ajalta tarvis saada tukkoon. Se vaatis sitten oman ketjunsa ja suunnittelunsa...
Dääm! mä näin vasta nyt, nyt mä sekoitin sinne oman tule suomeen viestini :P mut mä muistan sit tunnin päästä yhtyä huutoon :p
Joku tsemppari saisi tehdä oman ketjunsa tälle ja alkaa vetämään sitä, ei kuitenkaan liity huhut ja spekuloinnit-osioon, heitin vain idean ilmoille.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2367
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Ile »

Johnny72 kirjoitti: Brucelle viime vuosina settilistojen puolesta erinomaisena päivämääränä, jos siis 5.7. olisi oikein. Ei helppo tämä viimeinen valinta, ei varsinkaan, kun kesällä olisi pakko ehtiä hurjan paljon muutakin kuin Bruce-matkailua.
Jos päivämäärien puolesta pitäisi keikalle lähteä, niin taidanpa lukita 11.7., jos siihen keikka osuu.

Mutta Johnnyn teksti kuulosti kyllä isosti siltä, mitä tässä olen tänäänkin mielessäni pyöritellyt. Ruotsi ja sitten heinäkuulle joku kiva paikka jostain päin Eurooppaa.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja mika »

Missä on ne kuuluisat halvat lennot Saksaan? Kävi mielessä mahdollinen pikavisiitti fos-lipulla eli vasta keikkapäivän aamusta mahdollisimman aikaisin Hampuriin ja seuraavana päivänä takaisin. No, edullisin suora lento kyseisillä päiville sky scannerissa 580 €... just joo
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3192
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja mrk »

Edellisenä päivänä meno niin pääsee juomaan halpaa kaljaa lauantai-iltana (kuin laittaisi rahaa pankkiin) ja lennotkin ovat edullisemmat.
Iceman
Growin' Up
Viestit: 75
Liittynyt: 18.01.2013 22:02

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Julkistaisivat nyt ne Saksan keikat, jotta oman matkustussuunnitelman laatimista voisi jatkaa. Haagista olisi hyvä jatkaa itään päin parin keikan ajan.

Göteborgin hotellivaraus on edelleen voimassa, mutta taidan jättää paikkakunnan väliin jos ja kun en onnistu FOS-lippuja hankkimaan. Onneksi on viikko aikaa odotella lisää julkistuksia. Kai siinä ajassa pitäisi loputkin keikat selvitä :shock:
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Ile kirjoitti:
Johnny72 kirjoitti: Brucelle viime vuosina settilistojen puolesta erinomaisena päivämääränä, jos siis 5.7. olisi oikein. Ei helppo tämä viimeinen valinta, ei varsinkaan, kun kesällä olisi pakko ehtiä hurjan paljon muutakin kuin Bruce-matkailua.
Jos päivämäärien puolesta pitäisi keikalle lähteä, niin taidanpa lukita 11.7., jos siihen keikka osuu.

Mutta Johnnyn teksti kuulosti kyllä isosti siltä, mitä tässä olen tänäänkin mielessäni pyöritellyt. Ruotsi ja sitten heinäkuulle joku kiva paikka jostain päin Eurooppaa.
Great minds think alike! Eikä tuossakaan päivämäärämagiassa olisi tosiaan huomautettavaa, mitä WB-kiertueen tarjoamiin settilistaesikuviin tulee. Jos ja kun Stade de Francella varmaan siivotaan futisfinaalia vielä tuolloin, niin 11.7. tarkoittaisi varmaan joko Pariisin Parc des Princesiä tai AccorHotels Areraa tai vielä tätäkin todennäköisemmin jotain paikkaa Sveitsissä. Vahva vaihtoehto, tosiaankin!
Vastaa Viestiin