Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
MKN
Factory
Viestit: 701
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja MKN »

Mistäs näitä nyt sitten pitäisi ostaa? Kai se molemmat versiot pitää hankkia, cd ja vinyyli.

Wowhd:ssa tarjotaan nyt hinnaksi 50 € ja 150 €, mutta siis tullimiehen pelko tuossa ilmeisesti mukana. Levykauppa Äx puolestaan tarjoaa tuplaleimoja torstaihin asti eli sikamaisilla hinnoilla 66 € ja 200 € alennusta tulisi varmaan sitten 34 €. Cdon:ssa hinnat 67 € ja 180 €.

Eli onko tullut vastaan hyviä paikkoja (paras olisi varmasti se, että älä osta) mistä kannattaa nämä setit hankkia?
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja mrk »

Tällä hetkellä halvimmat vinyyliboksit mitä pikaisesti löysin, molemmat ilman pelkoa lisäkuluista:

Saksan amazon.de postikuluineen EUR 151,62
http://www.jpc.de" onclick="window.open(this.href);return false; EUR 139,99, Postikulut Suomeen EUR 5,99 eli yhteensä EUR 145,98
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja mrk »

Itse taidan vielä odotella ja katsella rauhassa mihin hinnat asettuvat.
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja Dune »

Vinyyli boxi täytyy ainakin hommata jostakin.. CDeet myöhemmin..
itteltäkin löytyy jo nämä levyt ainakin 4 kertaan. En nyt oikeen hypi riemusta näitten uudellen masteroitujen levyjen takia, vähän rahastuksen makua.. mutta minkäs teet kun täytyy keräillä :)
River boxia odotellen...
MrDune
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Onko kuuntelukokemuksia näistä? (Eihän tämä ole vielä ilmestynyt...)
myluckyday
Born To Run
Viestit: 39
Liittynyt: 08.03.2013 0:38

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja myluckyday »

http://m.youtube.com/watch?v=3evNvtbgojk" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa esimakua boksista. Ääninäytteiden perusteella itse huomasin melko merkittävänkin eron :D
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Näytteiden perusteella soundit erittäin kirkkaat ja kuulaat. Hemmetin hienolta kuulostaa.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4951
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Oiskoos näiden Boxien julkaisussa järkee ,jos niissä olis "Paskat Soundit" :?:
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Remasteroidut julkaistaan joskus marraskuussa...

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

rane kirjoitti:
41 shots kirjoitti:Include ....live material from the tours associated with each album
Couldn't agree more. Sitä kuitenkin kun on olemassa.....tässä vanhojen studiolevyjen uudelleenmyynnissä ei ole imho ole paljoakaan järkeä, oli ne sitten uudelleen masteroituja tai ei. Miksi hemmetissä ne edelleen pihtaa sitä live kuvaa ja live audiota jota ainakin viime toureilta on kertynyt roppakaupalla. Ei ymmärrä.
Ekstra-materiaalia ei vain saisi laittaa samalle levylle kuin varsinen albumi on. Pitäisi selkeästi levy, jossa on alkuperäinen albumi ja sitten ekstra-levy(t) muuta materiaalia varten. Järkevintä olisi ollut laittaa mukaan DVD, jossa olisi ollut kaikkien boksissa olevien levyjen biiseistä tehdyt videot.

Konserttien suhteen olen itse sitä mieltä, että joko koko konsertti tai ei mitään. Mulle ei ainakaan yksittäisistä lyhyistä konserttivideoista tai -audioraidoista ole mitään arvoa. En käytännössä ikinä kuuntele niitä.

Itse en vinyylejä osta, joten sikäli olen kahden vaiheilla kallistuako CD-versioiden vai mahdollisten HD-versioiden suuntaan. Jos HD-versio tulee, pitää toivoa, että eivät taas tyydy 44.1kHz näytteenottotajuuteen kuten High Hopesin kohdalla tekivät. Pelkkä 24 bittisyys ei oikein innosta ostoon.
Vastaa Viestiin