The Ghost of Bruce Springsteen
Re: The Ghost of Bruce Springsteen
Kalenteriin merkitty ja liput ostettu. Marraskuussa nähdään Tampereella
Two hearts are better than one
-
- The Wind and the Rain
GT näki Ghostareiden omalla saitilla "31.7.2014 Henry's Pub"....
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
^ Onko Henkkaan menijöitä? Itse ajattelin paikalle mennä.
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
^ Me ei tällä kertaa päästä mukaan. Mutta hauskaa iltaa vaan kaikille menijöille.
-
- The Wind and the Rain
Koitetaanpa mobilisoida kunnon foorumiedustus paikanpäälle, Salla Laura, Masa, ja muut. Sana kiertämään Tampereen piireissä!Laukku kirjoitti:^ Onko Henkkaan menijöitä? Itse ajattelin paikalle mennä.
Sattumalta ollaankin Tampereella sukuloimassa tuolloin ja tottakai samalla ghostareita katsomaan.Laukku kirjoitti:^ Onko Henkkaan menijöitä? Itse ajattelin paikalle mennä.
Mitä luultavimmin tulossa paikalle! Kai sitä perjantain jaksaa jotenkin töissä heilua keikan jälkeen
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
that blows this whole fucking place apart...
-
- The Wind and the Rain
Käytän tunnusmerkkinä Foorumin grafiittia Hesa2012 -paitaa ja tummaa luonnonkiharaa tukkaa... Henkassa nääs!
-
- Born To Run
henkassa nähdään.ilmeisesti lähellä puolta yötä.ja nyt tikettiin etsimään 10v lippuja.cortinaGT kirjoitti:Käytän tunnusmerkkinä Foorumin grafiittia Hesa2012 -paitaa ja tummaa luonnonkiharaa tukkaa... Henkassa nääs!
Soittoaika taitaa alkaa 00.30 mikäli muistan oikein...itse ajattelin tulla paikalle klo 23 kieppeillä.kari.virtanen1309 kirjoitti:henkassa nähdään.ilmeisesti lähellä puolta yötä.ja nyt tikettiin etsimään 10v lippuja.cortinaGT kirjoitti:Käytän tunnusmerkkinä Foorumin grafiittia Hesa2012 -paitaa ja tummaa luonnonkiharaa tukkaa... Henkassa nääs!
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.