Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
TeeVee
Growin' Up
Viestit: 73
Liittynyt: 11.01.2013 14:58

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja TeeVee »

Darlington County
Leave behind your sorrows
Let this day be the last
Tomorrow there’ll be sunshine
And all this darkness past
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja teromk »

Lasketaan taas pulssit ja jatketaan listaamalla biisejä, joita ei haluta kuulla :-) Mulle kelpaa kaikki, Turku on niin legin alussa, että uutuuden viehätystä löytyy joka biisistä.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Tämä ihan vastaava ketju oli vanhalla foorumilla viimeksikin ennen keikkaa, ja vaikka siellä oli aivan järjettömiä "tätä en todellakaan halua kuulla" -toiveita (siis miten niin joku ei halua kuulla Pink Cadillacia? Mä kyllä melkein meinasin suuttua kuin luin sen) niin ketju pysyi ihan vailla pahempia haukkuja ja sinne sai kirjoittaa jos siltä tuntui - ja kuten jo sanottiin, sen sai jättää lukematta, jos siltä tuntui. Ei pipoa liian tiukalle, lukee jo tämän foorumin säänöissäkin.

Ja mä sitten niin menen tuolle keikalle, jonka Passaic tuolla listasi ja jota sittemmin täydennettiin ihan keikkalistamuotoon! Cadillac-biisit rulettaa! Caddy Ranch, Pink Cadillac, Brand New Cadillac! Myös kaikki biisit, joissa mainittan Harrikka saa vapaasti esittää. Kuten se Sandyn vaihtoehtosanoitusversio. Mutta ei sitä Virtasen kappaletta "Harley Davidson", mä pärjään ilman sitä ihan hyvin.

Joo, mä esitänkin toiveenani että ei Virtasen tuota kappaletta. Ei mielellään muitakaan Virtasen kappaleita. Mtta Kontra Virtasta sais soittaa jos siltä tuntuu. Ressu ja Punainen paroni sekä Jee jee Jerry Cotton nyt ainakin. Vaikka alkuperäisversioina, jos suomalainen sanoitus ei suju.
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Kiitos teromk, kyl pulssi jo tasoittui :D . Ja poistun ketjusta, johon mulla ei ole mitään asiaa :oops: :lol:
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Jenni kirjoitti:No nyt on ajatusmaailmat niin kaukana toisistaan, kuin olla voi, että en oo ihan varma kannattaako tästä tämän enempää keskustella ;) . Mutta yritän omaa ajatustani selittää sen verran, että: Tämähän ei ole This Hard Land- kappaleen fanifoorumi. Tämä on Bruce Springsteen- fanifoorumi. Foorumin nimi sattuu olemaan This Hard Land. Jos ei tykkää siitä biisistä, voi silti tykätä Brucesta. Jos on kuullut jonkun kappaleen monta kertaa livenä, niin on aika ymmärrettävää, että kuulee mieluummin jonkun muun siinä paikalla, vaikka saattais biisistä tykätäkin. Ymmärtäisin, jos ihmettelisit, miksi joku, joka ei tykkää Brucesta haluaa kuulua Bruce- fanifoorumiin.

Onko nyt niin, että minä oon väärässä, kun kuvittelen näissä olevan mukana vitsintynkääkin? Ja kuvittelen lukeneeni joko riveiltä tai niiden välistä, että oikeesti lähes kaikki kelpaa, eikä kukaan aio huutaa Brucelle, että vaihda biisiä...
Brucen keikat muuten on ollut niitä harvoja keikkoja missä kukaan ei ole huutanut soita Paranoid :D :D ainakaan mä en ole kuullut.. Tää ketju vaan kuuluu mulla osana keikan odotukseen, ja mun kappaleeni mitä en halua kuulla on edelleen se sama kun ennenkin :)
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja twister »

Vastaan että LOPETUSKAPPALETTA!
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja Antti »

En halua kuulla yhtään biisiä Tracksilta (Provo It All Night) :D
tgotj
Jack Of All Trades
Viestit: 114
Liittynyt: 11.01.2013 15:11

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja tgotj »

Antti kirjoitti:En halua kuulla yhtään biisiä Tracksilta (Provo It All Night) :D
Haa, sinä siis!!!
Avatar
Antti
Lucky Man
Viestit: 475
Liittynyt: 11.01.2013 13:19

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja Antti »

Haa, minä siis! :lol: :?:
Avatar
wkw
Prisoner Of Rock And Roll
Viestit: 145
Liittynyt: 11.01.2013 13:02

Re: Mitä kappaleita ette halua kuulla Turun keikalla?

Viesti Kirjoittaja wkw »

twister kirjoitti:Vastaan että LOPETUSKAPPALETTA!
No nyt ollaan asian ytimessä!
Two hearts are better than one
Vastaa Viestiin