26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Keskustelua vuoden 2014 keikoista
Dusty
Born To Run
Viestit: 21
Liittynyt: 11.01.2013 11:07

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Dusty »

Aivan upeaa, Hesalmi, ja mahtavaa keikkaa myös tänään!
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EJVo6rVg ... e=youtu.be[/youtube]
On ollut sitten Toooosi kylmää vettä :D Piti katsoa kolmasti, kuulinko mä oikein :D
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

Todella upeaa Hesalmi! Kylläpä piristi näin koeviikon keskellä tuo uutinen! Toivottavasti tänäänkin on upea ilta.
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

41 shots kirjoitti:Ekan keikan settilistaan lisätty noi kaikki "lisätiedot" mitkä nyt itse tiedän.. (sivulla9) Ihan tiedoksi noi listat ei ole pyhiä, eli jos löydät virheen tai haluat lisätä jotain voit ihan vapaasti tehdä sen. Mä en enään päivitä settilistoja eilisen takia tästä eteenpäin, Syy: koska joillekkin on niin tärkeää onko ne toivekyltit isolla ihan just ihan heti..Ja mä en niitä aina tiedä,muista laittaa. :D :D :D Kyllä vedin eilen herneet nenään (anteeksi Riku jouduit tulilinjalle :oops: :oops: )
Hei rauhassa... Kyllä näissä listoissa on pitkän kiertueen mittaan sen verran tännekin laittamista, ettei kannata kenenkään alkaa harmistua tässä vaiheessa, asiat asioina! Minäkin kyselin sinulta eilisiltana jostain kesken kaiken pois pudonneesta tour premiere -versaalista, jonka olin itse sinne juuri vartti aiemmin paikalleen laittanut, mutta eihän se nyt ollut muuta kuin vain pyyntö olla tarkkana, jotta sivulla jo olevaa infoa ei poistu sieltä kesken. Joku kuitenkin myös sen pikkuvaivan on nähnyt, että on ne sinne laittanut, kuka minkäkin rivin.

Kunnioitetaan siis toistemme innokkuutta ja vaivoja puolin ja toisin ja pyritään poistamaan keskeneräisistäkin listoista vain virheitä ja epäjohdonmukaisuuksia, siis siteeraamaan oikein, ihan niin kuin kuka menee keikoille -listoissa tai kuka tilaa mitäkin -listoissakin, vaikka vauhti settilistahommissa onkin joskus kova ja kaikkea tietysti siinä aina sattuu. Ja kun toiselle sattuu, silloin joko kysytään tältä, haluaako korjata itse (olisihan hei nyt sekin vähän tylyä, että olisi niin kuin sitä toista innokasta päivittäjää ei olisikaan!) vai korjaako huomaaja itse. (Eilenhän minä sitten lopulta korjasin BTX-copy-pastella.)

Ja samalla ollaan iloisia siitä, että meitä on monta, jotka näitä tänne laittavat. Vain siten voimme oikeasti luottaa, että edes joku meistä on aina täällä, kun on keikka. Jos ja kun settilistoista jotain puuttuu ja täsmentyy, tietoa siis kertyy lisää, niin sitten täydennetään, milloin kesken keikan ja milloin keikan jälkeen, milloin kukakin mitäkin. Peace! ;)
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Ja Hesalmelle onnittelut varmasti aivan mahtavasta elämyksestä! Upeaa!! 8-)
Kirsberry
Jack Of All Trades
Viestit: 153
Liittynyt: 11.01.2013 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Kirsberry »

Hesalmi; onnittelut mielettömän upeasta tapahtumasta!!! Silmähiki pukkasi esiin, olen niin onnellinen puolestasi. Kyllä ne unelmat toteutuu, kun tarpeeksi toivoo. Se ollaan huomattu täällä THL-porukoissa (viimeistään). Halauksia sinne etelään. NAUTI!
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2704
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja teromk »

Tänään olisi sitten jo WIESS biisin vuoro. E Street Shufflea ja Rosalitaa veikkaan settilistaan. Lisäksi vetävät varmaan jonkun eeppisen pläjäyksen ála Jungleland (olisi muuten hauska Afrikassa :-))/Backstreets/Racing.
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Tänään voisi tulla She´s the One, Murder Incorporated/Youngstown, Long Walk Home, Working on the highway.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja twister »

Oo la laa, Helinälle isot onnittelut, jalat pysynee ilmassa pitkään! :-)
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja rane »

41 shots kirjoitti:[youtube]
On ollut sitten Toooosi kylmää vettä :D Piti katsoa kolmasti, kuulinko mä oikein :D
Kyllä sillä oli kait jotkut uimarantapallot hukkuneet, 1.5 päivää olleet hukassa ennkuin sitten olivat löytyneet jostain.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Vastaa Viestiin