Bruce in morning assembly

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Huomasin ketjun vasta nyt. Mä soitin viime viikolla WTCOOO:n ;)
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2990
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Mä soitin aamunavauksessa syyskuussa -79 Thunderroadin ja Meeting Across the Riverin. Thunderroad meni paremmin himaan.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Parin viikon päästä on se aamuavaus, ja olen rajoittanut valikoiman kolmen biisiin: Loose Ends, Promised Land, No Surrender. Kaikissa on pientä sanomaa. Minkä soitan?
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja rane »

JaSu kirjoitti:Parin viikon päästä on se aamuavaus, ja olen rajoittanut valikoiman kolmen biisiin: Loose Ends, Promised Land, No Surrender. Kaikissa on pientä sanomaa. Minkä soitan?
mää tekisin valinnan kahden jälkimmäisen välillä.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

rane kirjoitti:
JaSu kirjoitti:Parin viikon päästä on se aamuavaus, ja olen rajoittanut valikoiman kolmen biisiin: Loose Ends, Promised Land, No Surrender. Kaikissa on pientä sanomaa. Minkä soitan?
mää tekisin valinnan kahden jälkimmäisen välillä.
Samoin. Ja näistä kahdesta valitsisin jälkimmäisen. Ja kun biisissä lauletaan että biisistä voi oppia enemmän kuin koulussa, niin voi hyvin korostaa että koulu on silti tärkeää. ;)
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Jos noista kolmesta valitaan, niin täältäkin ääni listan viimeiselle. Voisi kertoa jotain Brucen kamalia koulumuistoja ja sanoa, että hyvä koulu innostaa, huono koulu saa lapsen karkaamaan pois muualle hengailemaan ja kaikille ei käy yhtä hyvin kuin Brucelle.
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja JaSu »

No tapahtui viime hetken muutos. Huomenna päivänavaus ja päätinkin nyt sitten No Surrenderin sijasta soittaa Bobby Jeanin ja puhua ystävyyden merkityksestä. Olisi se sama ystävyysteema ollut myös No Surrenderissa, mutta näillä mennään ja katsotaan mihin se riittää.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Mulla on taas ens viikolla aamunavausvuoro. Kellään suosituksia? Max 5 minsaa. 41 shots on liian pitkä (ainakin uus versio, mutta veikkaisin, että vanhakin). En aio kyllä puhua mitään, vaan musaa vaan soimaan ;)
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Juuri nyt olen erittäin vaikuttunut The Wall- biisistä. Miten se? Onko liian vaisu?
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Bruce in morning assembly

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Nyhän mää hokasin että tää kettinki käsittelee koulujen aamunavauksia!!!! :mrgreen: :oops: :lol: :idea: :o :shock:
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Vastaa Viestiin