Videot eivät näy Safarilla

Löysitkö bugin tai muun toimimattoman ominaisuuden. Raportoi täällä!
Avatar
Judanssi
Gypsy Biker
Viestit: 953
Liittynyt: 09.01.2013 13:59
Paikkakunta: Hyvinkää DC

Re: Videot eivät näy Safarilla

Viesti Kirjoittaja Judanssi »

Ikävä kyllä mun tarttee nostaa kädet pystyyn, kun en ole MAC-maailmaan kauheasti perehtynyt. Jos joku muu mac-spesialisti osaisi auttaa, niin olisi hieno homma. Jos on muitakin sivustoja joissa videot eivät näy, niin voin hyvin vetäytyä sen suojakuoren taakse ;)

Toki jos jossain törmään tähän liittyviin ohjeisiin, niin ilmoittelen!
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Videot eivät näy Safarilla

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Judanssi kirjoitti:Ikävä kyllä mun tarttee nostaa kädet pystyyn, kun en ole MAC-maailmaan kauheasti perehtynyt. Jos joku muu mac-spesialisti osaisi auttaa, niin olisi hieno homma. Jos on muitakin sivustoja joissa videot eivät näy, niin voin hyvin vetäytyä sen suojakuoren taakse ;)

Toki jos jossain törmään tähän liittyviin ohjeisiin, niin ilmoittelen!
Älä tee mitään! Se tuskin vika on sivustossa. Ohjelmat ja päivitykset kuntoon, niin varmasti näkyy!
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Videot eivät näy Safarilla

Viesti Kirjoittaja kekko »

kemihaara kirjoitti:
Judanssi kirjoitti:Ikävä kyllä mun tarttee nostaa kädet pystyyn, kun en ole MAC-maailmaan kauheasti perehtynyt. Jos joku muu mac-spesialisti osaisi auttaa, niin olisi hieno homma. Jos on muitakin sivustoja joissa videot eivät näy, niin voin hyvin vetäytyä sen suojakuoren taakse ;)

Toki jos jossain törmään tähän liittyviin ohjeisiin, niin ilmoittelen!
Älä tee mitään! Se tuskin vika on sivustossa. Ohjelmat ja päivitykset kuntoon, niin varmasti näkyy!
Joo, tämän minun ongelmani takia ei varmastikaan kannata sivun asetuksiin koskea.

Koneeni päivitykset ovat ajan tasalla, tällä hetkellä epäilen kodin sisäverkon suojausta. Ilmoittelen täällä sitten kun asia ratkeaa.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Videot eivät näy Safarilla

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

kekko kirjoitti:
kemihaara kirjoitti:
Judanssi kirjoitti:Ikävä kyllä mun tarttee nostaa kädet pystyyn, kun en ole MAC-maailmaan kauheasti perehtynyt. Jos joku muu mac-spesialisti osaisi auttaa, niin olisi hieno homma. Jos on muitakin sivustoja joissa videot eivät näy, niin voin hyvin vetäytyä sen suojakuoren taakse ;)

Toki jos jossain törmään tähän liittyviin ohjeisiin, niin ilmoittelen!
Älä tee mitään! Se tuskin vika on sivustossa. Ohjelmat ja päivitykset kuntoon, niin varmasti näkyy!
Joo, tämän minun ongelmani takia ei varmastikaan kannata sivun asetuksiin koskea.

Koneeni päivitykset ovat ajan tasalla, tällä hetkellä epäilen kodin sisäverkon suojausta. Ilmoittelen täällä sitten kun asia ratkeaa.
Hei kokeile sen verkon päivityksiä. Itse eilen päivitin koko pas... uudestaan manuaalisesti, vaikka päivitysten piti olla kunnossa. Se ainakin auttoi kaikkiin omiin ongelmiin, mitä noiden vehkeiden kanssa on ollut. Onnea!
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Videot eivät näy Safarilla

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Ja muutenkin nyt on tapahtunut paljon näitten verkkohyökkäysten tiimoilta. Ainakin Mac koneilla joitain liitännäisiä ja apuja ( kuten Java ) lakkasivat toimimasta automaattisesti silloin kun tämä haavoittuvuus havaittiin. Itsellä oli rasti ruudussa salli Java, kun tämä oli jo poistunut automaattisesti käytöstä. Kun ei tiedä ( en minä ainakaan ) mitä kaikkea turvallisuuteen vedoten lakkasi toimimasta. Mitään ylimääräistä koneelle ei kyllä kannata ladata. Jos ei esim pankkiohjelma toimi, niin pitäköön tunkkinsa...

Ai niin! Käykää muuten tsekkaamassa toimiiko näiden lippuja myyvien tahojen pohjakartat! Ainakin lippu.fi käyttää Javaa, joten Macilla ei niitä nää ilman asennusta.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Videot eivät näy Safarilla

Viesti Kirjoittaja kekko »

En ole vieläkään löytänyt syytä videoiden näkymättömyydelle. Joten vaihdoin suosiolla selainta, ja nyt videot näkyvät THL:n lisäksi kaikilla muillakin sivuilla. Mulla on siis varmaankin Safarin asetuksissa joku täppä väärässä kohdassa. Luulin porskuttavani oletusasetuksilla, mutta ilmeisesti olen joskus säätänyt jotain, joka aiheuttaa ongelmani.

Kiitos kaikille kanssani asiaa pähkäilleille.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Videot eivät näy Safarilla

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Meillä kävi tänään tietokonetohtori ja kertoi syyn, miksi ei toimi. Googlella ja Applella on jotain kärhämää keskenään. Ja siitä seuraa nyt, että YouTube toimii niin hitaasti, tai ei ollenkaan.
Vastaa Viestiin