Lehtijuttuja ja sensemmoisia (teemana Bruce)

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2993
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Salla, annoit hienon, jäsennellyn ja fiksun haastattelun. Ei ole helppoa puhua mitään järkevää noin ylenpalttisesta aiheesta kun mikki tungetaan nenän eteen.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja rane »

Bowmore kirjoitti:Salla, annoit hienon, jäsennellyn ja fiksun haastattelun. Ei ole helppoa puhua mitään järkevää noin ylenpalttisesta aiheesta kun mikki tungetaan nenän eteen.
Samaa minäkin ihastelin. Tuossakin tilanteessa Salla puhui yhtä sulavasti kun tanssi Brucen kanssa!
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

rane kirjoitti:
Bowmore kirjoitti:Salla, annoit hienon, jäsennellyn ja fiksun haastattelun. Ei ole helppoa puhua mitään järkevää noin ylenpalttisesta aiheesta kun mikki tungetaan nenän eteen.
Samaa minäkin ihastelin. Tuossakin tilanteessa Salla puhui yhtä sulavasti kun tanssi Brucen kanssa!
Samaa mieltä minäkin. Erittäin hyvä ja sanavalmis haastattelu!
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja Salla »

Mitä nöyrimmät kiitokset! Aluksi mietin mitä sanoa, mutta sitten päätin sanojen vaan antaa tulla omaa tahtiansa.

Koko juttu on kyllä ollut aivan uskomaton kokemus. Ihmisten lämpö on todella jättänyt jälkensä muhun. Tää oli itseasiassa aika käänteentekävä tapahtuma mun elämässä. Näen ja suhtaudun itseeni täysin eri tavalla. Todella positiivisella tavalla. Hyväksyn itseni ja oon kiitollinen sekä onnellinen siitä mitä olen. Se on ennen ollut mulle vaikeaa. Nykyään mietin: "Pääsin Brucen ja E Street Bandin kanssa rokkaamaan. Toimin siinä tilanteessa niinkuin sydämessäni tunsin oikeaksi ja osottautui, että Bruce, bändi ja yleisö piti siitä. Hitto. Mulla on syytä rakastaa itseäni". Jännä kuinka pari minuuttia voi muuttaa elämää näin perusteellisesti.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Entisten Nuorten Sävellahjassa alkoi just Bruce-muistelo-ohjelma. Niiten facebook sivuille voi kirjottaa muisteluksia. (jos nyt oikein ymmärsin)
the dope's that there's still hope
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja kekko »

Tack! Aldrig har det låtit så här bra. Siinä Aftonbladetin otsikko. Ja tässä linkki: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a ... 6759595.ab" onclick="window.open(this.href);return false;
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

Sama Expressenissä, ja "nähdään pian" :D

http://www.expressen.se/noje/bossens-av ... en-i-natt/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Tietääkseni sekä tiistai-iltana kympin uutisissa että ainakin klo 8:30 aamu-uutisissa keskiviikkoaamuna esitettiin joitakin tavis-konserttikävijöiden ennakkotunnelmia ja kommentteja eri kysymyksistä. Minä olin se grafiitissa THL-paidassa oleva karvanaama. Kurkistakaa katsomosta ja kommentoikaa, kun en ole vielä itse nähnyt. Ei ollut lehtijuttu, eli menee sensemmoisten puolelle, eiks jeh? :?
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja rane »

Sandy kirjoitti:Entisten Nuorten Sävellahjassa alkoi just Bruce-muistelo-ohjelma. Niiten facebook sivuille voi kirjottaa muisteluksia. (jos nyt oikein ymmärsin)
täällä on matskua ja ohjelma kuunneltavissa
http://yle.fi/radiosuomi/ens/2013/05/en ... 56549.html" onclick="window.open(this.href);return false;
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Lehtijuttuja ja sensemmoisia

Viesti Kirjoittaja kekko »

Tänään noin klo 13.30 voitte kuulla ääntäni RadioTutkassa, jutun nimi on: Sinä päivänä kun... "Kerran vielä Bruce Springsteen"

Tuolta kuunteluun: http://radio.tutka.pro/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kyseessä on Turun AMK:n journalismin koulutuohjelman opiskelija(netti)radio, joka on aktiivinen 13.5.-24.5. joka arkipäivä klo 10-16.
It ain't no sin to be glad you're alive
Vastaa Viestiin