Keikkakuvia/videoita, Turku

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Jesse kirjoitti:Hmm... Onko Turun keikoista audiotaltiointia jossain?
Aina sellaisia on pintautunut viikkojen tai kuukausien viiveellä - luotan että niin tapahtuu taaskin! :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
vristo
Born To Run
Viestit: 6
Liittynyt: 10.05.2013 18:01

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja vristo »

Rockyground13 kirjoitti:
merja kirjoitti:tässä räppäripoika
http://www.youtube.com/watch?v=_rKG9eypxFs
Ihanaa, että joku sai tallennettua; kyseessä meidän poika:-). Itse en onnistunut kunnolla näkemään, tunnekuohu oli sen verran kova tällä äidillä...
Sainkin nimmarin tältä sankariltanne; terveiset vaan pojalle. Viime kesänä Helsingissä itse Brucen nimmari ja nyt tämä. Voisiko parempi enää mennä?

http://db.tt/5gXVUe8T" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1397
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Hienoja kuvia KaStown :)
You´ll never walk alone
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Salla »

Bowmore kirjoitti:Salla, olit ehdottomasti kaikkien aikojen paras Dancing in the Street -poiminta. Courtney Cox got nothing on you. Bruce ja bändi olivat ihmeissään ja sinä otit tilanteesta kaiken irti. Ja sehän on tarkoitus. Rock on!
Kakku64 kirjoitti:Salla, tosi hienosti vedetty. Aivan mahtava :D :D
pesku kirjoitti:
JaSu kirjoitti:Tilastojen mukaan Dancing in the Dark on esitetty livenä yli 600 kertaa. Salla pesee ne kaikki!

Helppo olla samaa mieltä. Upea veto, Salla!
Kiitos todella koko sydämeni pohjasta. Näin positiivinen vastaanotto on jättänyt syvän ja vaikuttavan jäljen muhun. Ensimmäisiä kertoja mun elämässä tunnen etten olekaan kovin huono tyyppi. Kärsin aika ajoittain huonosta itsetunnosta, joka nytkin jälkikäteen koittaa rankaista mua ajatuksilla: "olisit mennyt Stevenin luokse, tossa kohtaa oli vaan turhaa pomppimista, näytät tylsältä". Sen äänen käsken pitämään turpansa kiinni, sillä en ole koskaan kokenut tollaista onnellisuuden tasoa, saatika tiennyt sen olemassaolosta. Ja nyt kun löysin sen, aion pitää siitä kiinni koko loppuelämäni.
Viimeksi muokannut Salla, 10.05.2013 19:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
FanSince1985
Born To Run
Viestit: 13
Liittynyt: 14.01.2013 7:56

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja FanSince1985 »

Upea veto Salla! Ei Suomella ole mitään hätä jos nuorisosta löytyy enemmänkin tällaisia sinun ja sen räppärin kaltaisia täysillä mukaan heittäytyviä tyyppejä! Lämmittää mieltä vieläkin nämä teidän teput.
vristo
Born To Run
Viestit: 6
Liittynyt: 10.05.2013 18:01

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja vristo »

Lisäksi pari tilannekuvaa multakin:
http://db.tt/ZDX6Lkyx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://db.tt/6sAFGZ7E" onclick="window.open(this.href);return false;

Omalla kohdallani ajatuksissani kaikuu edelleen se täydestä sydämestä akustisesti soitettu "I'll Work For Your Love". Pomo tekee, yhdessä E-Street Bandin kanssa, kaikkensa meidän eteemme, kuten mekin heidänkin. Aivan kuten rakastavaiset.

Tässä maailmassa on ihana elää teidän ja Bruce Springsteen & E-Street Bandin rakastamana.

En pysty antamaan mitään järkevää tai analyyttistä arviota keikoista tai kumpi niistä oli parempi tai sen sellaista. Mitkään adjektiivit tai superlatiivit eivät riitä kuvaamaa tunteitani tai niiden settilistojen musiikin voimaa. Ne olivat elämää jossain paremmassa maailmassa, kumpikin.

Jaa, yksi (joka nyt vaan tuli mieleeni): "Born In The U.S.A":n alkuintro jylhine urkuineen oli jotain niiin jumalaisen mahtipontisen komeaa, että oksat pois!

Entäs "Racing In The Street"... yksi mun hartaista rukouksista oli kuultu...

Entäs, entäs... ;)

No, lopun te tiedätte kaikki. :)
Avatar
Emmi
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Salla kirjoitti:
Bowmore kirjoitti:Salla, olit ehdottomasti kaikkien aikojen paras Dancing in the Street -poiminta. Courtney Cox got nothing on you. Bruce ja bändi olivat ihmeissään ja sinä otit tilanteesta kaiken irti. Ja sehän on tarkoitus. Rock on!
Kakku64 kirjoitti:Salla, tosi hienosti vedetty. Aivan mahtava :D :D
pesku kirjoitti:
JaSu kirjoitti:Tilastojen mukaan Dancing in the Dark on esitetty livenä yli 600 kertaa. Salla pesee ne kaikki!

Helppo olla samaa mieltä. Upea veto, Salla!
Kiitos todella koko sydämeni pohjasta. Näin positiivinen vastaanotto on jättänyt syvän ja vaikuttavan jäljen muhun. Ensimmäisiä kertoja mun elämässä tunnen etten olekaan kovin huono tyyppi. Kärsin aika ajoittain huonosta itsetunnosta, joka nytkin jälkikäteen koittaa rankaista mua ajatuksilla: "olisit mennyt Stevenin luokse, tossa kohtaa oli vaan turhaa pomppimista, näytät tylsältä". Sen äänen käsken pitämään turpansa kiinni, sillä en ole koskaan kokenut tollaista onnellisuuden tasoa, saatika tiennyt sen olemassaolosta. Ja nyt kun löysin sen, aion pitää siitä kiinni koko loppuelämäni.
Älä nyt viitti, siä olit ihan tähti siellä lavalla!! Koko THL on ylpeitä sinusta!
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Salla »

Emppu kirjoitti:Älä nyt viitti, siä olit ihan tähti siellä lavalla!! Koko THL on ylpeitä sinusta!
Kiitos paljon! En annakaan sellaisten typerien ajatuksien valtaa mun mieltäni yhtään. Se oli hienoin, euforisin, aidosti iloisin ja onnellisin hetki, mitä oon koskaan kokenut. Ja se tuntuu uskomattoman hyvälle.

EDIT: quote kuntoon
Viimeksi muokannut Salla, 10.05.2013 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
cptklutz
Born To Run
Viestit: 5
Liittynyt: 10.05.2013 18:00

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja cptklutz »

Moi, uusi tyyppi tälle foorumille, oon kyllä aikaisemmin satunnaisesti lueskellut esim. Suomen keikkojen aikaan.

Olin vaimon kanssa molemmissa Turun keikoissa ja sain jonkin verran kuvia kännykällä, tosin Nokia 808 PureView on kyllä hyvän pokkarin tasoa. Varmaan ollut täälläkin vehkeestä puhetta, mm. aika hyviä keikkavideoita 808:illa löytyy.

Tiistaina oltiin G3 katsomossa ja toisena iltana olin pitissä, liput sain ostettua vielä aamulla!! 8-)
En kerinnyt saada jononumeroa mutta ehdin siihen "ylijäämäjonoon" ja pitissä vasempaan laitaan aidan viereen josta noi toisen illan kuvat.
Tässä joitain kuvia, pääosin 2mpix ja 5mpix moodissa kuvattuja:

Kuva
2013-05-07-2640.jpg

Kuva
2013-05-08-2776_q1_q1.jpg

Kuva
2013-05-08-2779.jpg
Tosta löytyy myös 808in täyden reson (7728 x 4354) 34 Mpix originaali:
http://t.co/4s34QW5oGV"%20rel="nofollow ... 4s34QW5oGV

Kuva
2013-05-08-2788_q1.jpg

Kuva
2013-05-08-2801_q1.jpg

Kuva
2013-05-08-2828_q1.jpg

Kuva
2013-05-08-2837(0).jpg

Kuva
2013-05-08-2840(0).jpg


Lisää kuvia flickr setissä
http://www.flickr.com/photos/--my--/set ... 431472547/

Kiitokset jonotuksen järjestäjille ja onnittelut thishardlandille, Sallalle ja räppäripojalle!
Hauskaa oli!

t. Matti
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

Emppu kirjoitti:
Salla kirjoitti:
Kiitos todella koko sydämeni pohjasta. Näin positiivinen vastaanotto on jättänyt syvän ja vaikuttavan jäljen muhun. Ensimmäisiä kertoja mun elämässä tunnen etten olekaan kovin huono tyyppi. Kärsin aika ajoittain huonosta itsetunnosta, joka nytkin jälkikäteen koittaa rankaista mua ajatuksilla: "olisit mennyt Stevenin luokse, tossa kohtaa oli vaan turhaa pomppimista, näytät tylsältä". Sen äänen käsken pitämään turpansa kiinni, sillä en ole koskaan kokenut tollaista onnellisuuden tasoa, saatika tiennyt sen olemassaolosta. Ja nyt kun löysin sen, aion pitää siitä kiinni koko loppuelämäni.
Älä nyt viitti, siä olit ihan tähti siellä lavalla!! Koko THL on ylpeitä sinusta!
Komppaan tätä, olit Salla niin aito ja niin täysillä mukana, että sait meidät kaikki iloitsemaan sun kanssasi tuosta hetkestä.
I want the whole damn world to come dance with me
Vastaa Viestiin