7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
Kipa71
Jack Of All Trades
Viestit: 139
Liittynyt: 28.01.2013 13:12
Paikkakunta: Vantaa/Helsinki

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Kipa71 »

Kiitos vielä hyvästä seurasta kaikille ihmisille, joiden kanssa tuli vietettyä aikaa parkkiksella ja :P hallilla.8.5.Lämpöiset Terveiset teille Tampereen tytöille, joiden kanssa tuli juteltua enemmänkin! Ootte tosi hyviä tyyppejä kaikki ja yhtä hulluja ku minäkin. Muurahaiset kutittavat vieläkin lahkeissa. Tuli istuttua jossakin muurahaispesässä! See you!!
CrazyJaney
Growin' Up
Viestit: 50
Liittynyt: 11.01.2013 12:27

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja CrazyJaney »

Mä haluan myös kiittää hienosti järjestetystä jonotuksesta. Hyvin hoidettiin hommat ja mukavaa oli. Hauskaa oli jutella kaikkien kanssa parkkipaikalla. Kiitokset myöskin kekolle, joka jaksoi kuskata areenan ja keskustan väliä. Kiitokset myös kaikille muillekin. Teidän kanssa oli ihanaa viettää nuo keikat. :D
"Nobody wins, unless everybody wins"
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Salla »

Mäkin kiitän koko lössiä! Oli todella mahtavaa tutustua teihin kaikkiin, nauraa ja virittää tunnelmaa. Tuulinen Turkukin muuttui keikkapäivinä meille suotuisaksi, kaikki meni nappiin. Upea sekä mieleenpainuva kokemus.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

arttu kirjoitti: Molempien Keikkojen jälkeen mentiin autolla Annun ja jonkun pehmeästi puhuvan neidin jonka nimeä en muista, Ghostareita kattoon Turun Klubille. Oli mukava analysoida keikkoja heti tuoreeltaan ja kiitos juttuseurasta.
Juu se olin minä joka siellä takapenkillä mekastin (Johanna, en edes muista esittäydyttiinkö virallisesti, taisi olla aika keikkahuuma päällä), kiitos vaan kovasti kyydeistä ja tosiaan tuli keikatkin siinä samalla hyvin arvioitua.


Pittijonotuksesta olen unohtanut mainita, se oli kyllä aivan huikaisevan hyvin järjestetty, iso kiitos siitä!!! Järkkärit taisi olla ensimmäisellä keikalla vielä vähän pihalla, mutta hoitivat hekin jo toisen paremmin. Mutta roll call ajat, porukan organisointi jne sujui kyllä aivan loistavasti, päätinkin, etten koskaan enää muilla kuin Suomen keikoilla jonota minnekään, mutta täällä ei tarvitse pittijonotuksenkaan kanssa stressata. Päästiin myös ensimmäistä kertaa kuuntelemaan Bow:n vuorisaarnoja ja olivathan ne kyllä mainioita.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 892
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Vietän tässä toista päivää yksin analysoiden... Paskat tässä pysty vieläkään mitään analysoimaan, kun silmät tuppaa hikoilemaan kokoajan. Mutta se on selvä asia, että ei tämä olisi puoliksikaan näin kivaa ilman Teitä. Suurkiitos siis kaikille tutuille ja tuntemattomille, jotka teitte näistä keikoista (ja oheistoiminnasta) jälleen unohtumattomat.
Take 'Em As They Come
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja mrk »

rosie_77 kirjoitti:Pittijonotuksesta olen unohtanut mainita, se oli kyllä aivan huikaisevan hyvin järjestetty, iso kiitos siitä!!! Järkkärit taisi olla ensimmäisellä keikalla vielä vähän pihalla, mutta hoitivat hekin jo toisen paremmin. Mutta roll call ajat, porukan organisointi jne sujui kyllä aivan loistavasti, päätinkin, etten koskaan enää muilla kuin Suomen keikoilla jonota minnekään, mutta täällä ei tarvitse pittijonotuksenkaan kanssa stressata. Päästiin myös ensimmäistä kertaa kuuntelemaan Bow:n vuorisaarnoja ja olivathan ne kyllä mainioita.
Tuolta muuten löytyy Bow:n viimeinen saarna jälkipolvillekin tallennettuna : http://www.youtube.com/watch?v=82DZ0yn22HE" onclick="window.open(this.href);return false;

Todellakin oli hienosti järjestetty jonotus molemmille keikoille. Erityiskiitos kakkoskeikan roll-call ajoista. Ihan mukavaa että sai nukkua kunnolla.
Avatar
cheshire_smile
Growin' Up
Viestit: 67
Liittynyt: 10.05.2013 9:29

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja cheshire_smile »

Ajattelin avata oman THL-foorumiurani lainauksella Rytmistä: "Miten yhdestä miehestä riittää noin paljon rakkautta?"

Käsittämättömät keikat! Pitissäkin olisi tarvittu niitä jääpaloja, joita Bruce kaatoi niskaansa. Vieläkin tunteet niin pinnassa, ettei voi kuin miettiä miten arkielämän saa taas käyntiin... vai tarvitseeko sitä saadakaan :) Kiitos kuitenkin jonojärjestelyistä, mielettömästä tunnelmasta ja näistä kipeistä lihaksista.
Don't waste your time waiting
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja rane »

mrk kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti:Pittijonotuksesta olen unohtanut mainita, se oli kyllä aivan huikaisevan hyvin järjestetty, iso kiitos siitä!!! Järkkärit taisi olla ensimmäisellä keikalla vielä vähän pihalla, mutta hoitivat hekin jo toisen paremmin. Mutta roll call ajat, porukan organisointi jne sujui kyllä aivan loistavasti, päätinkin, etten koskaan enää muilla kuin Suomen keikoilla jonota minnekään, mutta täällä ei tarvitse pittijonotuksenkaan kanssa stressata. Päästiin myös ensimmäistä kertaa kuuntelemaan Bow:n vuorisaarnoja ja olivathan ne kyllä mainioita.
Tuolta muuten löytyy Bow:n viimeinen saarna jälkipolvillekin tallennettuna : http://www.youtube.com/watch?v=82DZ0yn22HE" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Todellakin oli hienosti järjestetty jonotus molemmille keikoille. Erityiskiitos kakkoskeikan roll-call ajoista. Ihan mukavaa että sai nukkua kunnolla.
työ ketkä ootte ulkomaafoorumeilla aktiivisia, niin postatkaapa tuo sinne malliksi ja ojennukseksi muutamilla saatesanoilla varustettuna!
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
UjoPiimä
Jack Of All Trades
Viestit: 195
Liittynyt: 10.05.2013 1:17

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja UjoPiimä »

Ehkä mä en ole ainut, joka ei vielä osaa pukea tunnelmiaan kunnolla sanoiksi. On vain aloitettuja lauseita ja oikein mikään sana ei kuvaa tarpeeksi hyvin mitä tunsin. Upeeta, mahtavaa ja niin paljon muuta. Molemmat Turun keikat siis takana ja keskiviikko pitissä kohotti tunnelman tiistaista vielä uudelle tasolle.

Tiistaista tärkeän teki The River. Biisi, josta kaikki tämä alkoi kymmenisen vuotta sitten eräänä kesäyönä ja jonka nyt kuulin ensimmäistä kertaa livenä. Voi hetken hienoutta. Muita minulle mieluisia oli tietenkin Thunder Road, sekä Because The Night, Queen Of The Supermarket ja Pay Me My Money Down (enemmän kuitenkin sen show´n ansioista). Hienoa oli seurata kuinka moni fani pääsi osallistumaan lavalle. Voi te onnelliset letkassa tanssijat, tai huikealla asenteella kitaroinut Salla… Aivan mahtavaa!

Keskiviikkona sitten pittiin numerolla 285. Elämäni toista kertaa siis siellä ja täytyy toivoa, että jos jatkossa vielä keikalle pääsee, olen nimenomaan etukarsinassa nauttimassa. (Anteeksi vaan, mutta normikentällä olen aina joutunut kaikenmaailman känniääliöiden tai muuten vain urpojen keskelle ahdistumaan.) Eniten kolahti Racing In The Street, biisi itsessään ja ne pimeässä hallissa heiluvat valot, varmat kylmät väreet. Ja taas soi The River! I´ll Work For Your Love, Atlantic City ja Youngstown iskivät myös lujaa.

Minä sain olla paikalla ja kokea tuon kaiken. Voi hitsi!

Nakkiareena yllätti keikkapaikkana, vaikuttava näky kuinka korkealla ylimmät katsomot olivatkaan. Ja sitten kun siellä lähes kaikki ovat mukana tanssimassa tai lyömässä käsiä yhteen, näytti upealta. Vähänhän tuo oli syrjässä, mutta taksit on keksitty. Tiistaina muuten bongailin julkkiksia. Mike Monroen varmaan näki kaikki? Mun takana katsomossa istui Jussi Lampi, pihalla ohi käveli Juha Tapio ja taksijonossa olin Robinin (siis iiks!) takana.

Keskiviikkona tosiaan hengailin kymmenestä asti hallin kulmilla, yritin parhaani vältellä aurinkoa, mutta viimeinen jonotus oli liikaa ja onnistuin polttamaan päänähkani ja nenäni, lievää punoitusta myös poskissa ja otsassa. Hieman kirveli, kun eilen pääsi saunaan ja heitin ekat löylyt...

Onnea muuten teille kaikille foorumilaisille, THL sai hienon vastaanoton Brucelta. Ja se kirja näytti todella upealta, kun sitä syrjältä vähän vilkuilin. Hienosti hoidettu jonotus, aloittelijakin pysyi hyvin kartalla. KIITOS!!! Mahtavaa liittyä tällaiseen porukkaan. :)

***

Eli hei kaikille! Uusi jäsen ilmoittautuu. Istuin keskiviikkona areenan varjossa syömässä eväitäni, kun joku nainen tuli juttusille. THL-paita päällä hän kysyi olenko jäsen ja tunnustin, että kolme vuotta olen taustaillut, mutta en ole sosiaalisesti rajoittuneena henkilönä uskaltanut liittyä foorumille. Sain sitten hyvät perusteet miksi liittyä: mahtavia tyyyppejä, saa tietoa järjestelyistä, kimppakyytejä, matkaseuraa ulkomaan keikoille ja jopa lippuja. Terveisiä vaan tälle turkulaiselle, täällä sitä nyt ollaan!

Nyt on sitten paikka, missä pääsen välillä hehkuttamaan Pomoa, jos siltä tuntuu. Vaikka rakastan läheisiäni, he ovat ihmisiä, joille hyvä keikka on lähiseudun tanssilavalla esiintyvä Neljänsuora tai Laura Voutilainen… Varmasti onkin, mutta yritä heille sitten selittää näitä keikkakokemuksia. ”Mitä sitä pitää lähteä Turkuun asti katsomaan? Hullu, jonotit kahdeksan tuntia! Siis maksoi mitä?!?” :roll:

Nimimerkin valitsin mahdollisimman itseäni kuvaavan. Jos vielä keikalle pääsen ja sinne pittijonoon, niin todellakin olen se joka pälyilee muita kuin muikku vasusta, eikä tiedä yhtään mitä sanoa... (No sen verran pitää itseäni puolustaa, että olen ihan herttainen ja hauska tyyppi. Jos siis jaksaa ensin sen x vuotta ujoilua ja jäätymistä. :D )

Viisi keikkaa olen kokenut, eli nämä viimeisimmät Suomen konsertit. Vielä ei elämä anna periksi ulkomaille lähtemiseen. Sitten kun se hetki koittaa, toivottavasti sedät jaksaa vielä heilua. Missään Tupla tai kuitti-kisailussa en Bruce-tietoudellani pärjää, eikä kaikki biisitkään ole vielä tuttuja. Mutta hitaasti ja varmasti jatkan vaellustani yhä syvemmälle Brucelandiaan. Ja voi mikä matka se jo tähän mennessä on ollut!

<3:llä UjoPiimä

P.s. Olen kotoisin täältä Savon rajaseuduilta, että sen mukainen painoarvo kirjoitukselleni ;)
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Kiitos jonojärjestelyistä!

Sain kerrankin raahattua (lähes) koko laiskanpulskean Bruce-köörimme pittijonotukseen, ja kun järjestelyt olivat tätä luokkaa, niin shokkia ei tullut ja saan porukan luultavasti toistekin "ajoissa" paikalle.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Vastaa Viestiin