Kylttitalkoot

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
CrazyNorah
Jack Of All Trades
Viestit: 133
Liittynyt: 15.01.2013 10:25
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja CrazyNorah »

Mari-Ann kirjoitti:
CrazyNorah kirjoitti:ihan pahvista väkerrän,ajattelin toivoa taas Ain't good enough for you:ta tai NYC Serenadea.
Mäkin ajattelin tehdä AGEFY-kyltin, mutta eipä tarvitsekaan :D
Tarvitsee sittenkin,mä päädyin tuohon New York City Serenadeen. Toivoin noita kahta viimeks,oli toinen kyltin toisella puolella ja toinen toisella. Nyt aattelin tehä vaan ton ykspuolisen. Ellen sit jonossa päätäkki kirjottaa toiselle puolelle. Mut ois kyl kiva jos joku toivois Ain't good enough for you:ta! :D
Walk tall, or baby don't walk at all.
Mari-Ann
Growin' Up
Viestit: 90
Liittynyt: 11.01.2013 11:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja Mari-Ann »

CrazyNorah kirjoitti:
Mari-Ann kirjoitti:
CrazyNorah kirjoitti:ihan pahvista väkerrän,ajattelin toivoa taas Ain't good enough for you:ta tai NYC Serenadea.
Mäkin ajattelin tehdä AGEFY-kyltin, mutta eipä tarvitsekaan :D
Tarvitsee sittenkin,mä päädyin tuohon New York City Serenadeen. Toivoin noita kahta viimeks,oli toinen kyltin toisella puolella ja toinen toisella. Nyt aattelin tehä vaan ton ykspuolisen. Ellen sit jonossa päätäkki kirjottaa toiselle puolelle. Mut ois kyl kiva jos joku toivois Ain't good enough for you:ta! :D
No täältä tulee stten Ain't good enough -kyltti! Mä niiiiin haluan kuulla tuon biisin ! :D
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Vaikka sainkin aika moista kettuilu osakseni jo viime vuonna :D :D , achy breaky heart tyyny lähtee mukaan jos vaan saan tungettua sen johonkin repun nurkkaan :D :D Ei mulla mikään pakkomielle tästä ole :D
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5373
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Mari-Ann kirjoitti: No täältä tulee stten Ain't good enough -kyltti! Mä niiiiin haluan kuulla tuon biisin ! :D
Mutta toivottavasti bändi osaisi sen siinä vaiheessa paremmin kuin reilu vuosi sitten Oslossa...
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Pitäisköhän munkii? Siinä ei oo kuin yks vaihtoehto, mitä mun kyltissä lukee: Tougher than the rest. Toiselle puolelle vois tietty raapustaa sen This hard landin.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

CrazyNorah kirjoitti:
Mari-Ann kirjoitti:
CrazyNorah kirjoitti:ihan pahvista väkerrän,ajattelin toivoa taas Ain't good enough for you:ta tai NYC Serenadea.
Mäkin ajattelin tehdä AGEFY-kyltin, mutta eipä tarvitsekaan :D
Tarvitsee sittenkin,mä päädyin tuohon New York City Serenadeen. Toivoin noita kahta viimeks,oli toinen kyltin toisella puolella ja toinen toisella. Nyt aattelin tehä vaan ton ykspuolisen. Ellen sit jonossa päätäkki kirjottaa toiselle puolelle. Mut ois kyl kiva jos joku toivois Ain't good enough for you:ta! :D
Mä pidän peukkuja noille molemmille toiveille, varsinkin Serenadelle. Itse olen melko varmasti senverran kaukana lavasta, että kylttejä en nyt ala väsäämään.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5373
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Eikä aina tarvitse olla edes kylttiä saadakseen toivebiisinsä soitetuksi, muistelepa Jersey Girliä Wienissä...
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

jjvirta kirjoitti:^Eikä aina tarvitse olla edes kylttiä saadakseen toivebiisinsä soitetuksi, muistelepa Jersey Girliä Wienissä...
Joo, mutta näillä keleillä se toivomustenesittämistyyli on vähän viluinen... ja sitten pitäisi olla jotain minkä päälle kirjoittaa kanssa :oops: :lol:

Mutta ei se mun pahvikyltti tuolle biisille kylläkään toiminut Göteborgissa :mrgreen:
I got a song to sing, keep me out of the cold
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

jjvirta kirjoitti:^Eikä aina tarvitse olla edes kylttiä saadakseen toivebiisinsä soitetuksi, muistelepa Jersey Girliä Wienissä...
:D Olemme kaikki ikuisesti kiitollisia sille tytölle, että kehtasi riisua paitansa!
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5373
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

jersey_girl kirjoitti: Joo, mutta näillä keleillä se toivomustenesittämistyyli on vähän viluinen... ja sitten pitäisi olla jotain minkä päälle kirjoittaa kanssa :oops: :lol:

Mutta ei se mun pahvikyltti tuolle biisille kylläkään toiminut Göteborgissa :mrgreen:
Eihän se nyt noissa sisähalleissa niin kylmä ole.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Vastaa Viestiin