THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Sandy »

^ No oli näppärää, oot kyllä fiksu :D . Tää Erkon paitaketju alkaa vaan olla ihan tärviöllä, muutetaaks tästä "Asiattomien kommenttien ketju" :roll:
the dope's that there's still hope
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja teromk »

Kiitos Erkko ja taustahäärääjät. Paidat ja hupparit saapuivat myös tänne korpeen. Erkko, minun pers-paita saa myös hyväksynnän.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Sandy kirjoitti:^ No oli näppärää, oot kyllä fiksu :D . Tää Erkon paitaketju alkaa vaan olla ihan tärviöllä, muutetaaks tästä "Asiattomien kommenttien ketju" :roll:
No ei nyt niin pahasti OT:ta. Tytöt yllättivät meikäläisen ihanalla fuksianvärisella Turku-paidalla ja olen sitä tässä kiitellyt.

Erkolla myös kiitos asuista, hupparin testasin jo eilen ja hyvä oli :D

PS! Jotenkin toi sana "fiksu" ei oikein mene läpi...
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Onpas kiva kuulla olevansa tyttö :D . Ja vieläpä ihanainen. Eiku olinko se minä :? ???
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
erkko

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja erkko »

teromk kirjoitti:Kiitos Erkko ja taustahäärääjät. Paidat ja hupparit saapuivat myös tänne korpeen. Erkko, minun pers-paita saa myös hyväksynnän.
Kiitos, nyt voi taas hengittää.... Tilanne katsaus: Just vein loput paidat/hupparit postiin. ihan pari-kolme puutosta on vielä, nämä tulevat sitten aikanaan, mennee kuitenkin Turun yli. Puuttuvat ovat kuitenkin osia isommista tilauksista, kaikki ovat ainakin jotain saaneet :) Kiitos kaikille!!!

Seuraavat paidat/hupparit jäi yli, jos haluaa niin YVtä, ovat heti toimitettavissa:

- 1 kpl graffiti M paino"1"
- 1 kpl musta M paino "1"
- 1 kpl harmaa XXL paino "1"
- 1 kpl musta lady S paino "1"
Viimeksi muokannut erkko, 25.04.2013 6:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MKN
Factory
Viestit: 699
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja MKN »

^ Kiitos tilannekatsauksesta. Täällä ollaan myös vielä odottavalla kannalla, mutta onhan Tukholmaan lähtöön vielä viikon verran aikaa. Pipo onkin jo käytössä ollut...
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
erkko

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja erkko »

MKN kirjoitti:^ Kiitos tilannekatsauksesta. Täällä ollaan myös vielä odottavalla kannalla, mutta onhan Tukholmaan lähtöön vielä viikon verran aikaa. Pipo onkin jo käytössä ollut...
Joo, sun huppari puuttui ensin tulleesta läjästä kokonaan, pitäis olla perjantaina perillä!
MKN
Factory
Viestit: 699
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja MKN »

erkko kirjoitti:
MKN kirjoitti:^ Kiitos tilannekatsauksesta. Täällä ollaan myös vielä odottavalla kannalla, mutta onhan Tukholmaan lähtöön vielä viikon verran aikaa. Pipo onkin jo käytössä ollut...
Joo, sun huppari puuttui ensin tulleesta läjästä kokonaan, pitäis olla perjantaina perillä!
Hieno homma, kiitos!!
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
MKN
Factory
Viestit: 699
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja MKN »

Perille tuli huppari, kiitos!!

Hieno oli. Oma vika vaan että tuli tilattua liian suuri. Eli jos joku kaipailee (hiilenharmaata) hupparia pelkällä normaalilla etulogolla XL-koossa, niin mielelläni vaihdan kokoon L (värillä ei väliä).
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Kiitokset Erkolle..
Mä niin ajattelin että ei se xxl koko mulle niiiiiin hirveän iso vielä ole, mä en ole vielä sisäistänyt että alan olemaan lähempänä L kokoa :D No eikun tuunaamaan :D pianhan noita pienentää :D :D
Vastaa Viestiin