Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Dune »

kemihaara kirjoitti:
Dune kirjoitti:
kemihaara kirjoitti:
Dune kirjoitti:Tänään sain kirjani, komia paksu kirja :D
Mitä! :o Millä se tuli! Tuotiinko ovelle! Tänne ....le mitään ole tullut :evil: :lol:
Ei tullu ihan koti ovelle asti.. hain pakettini itellan lajittelu keskuksesta, kaveri duunis siellä ;)
Et sitten meitin muidenkin sieltä ottanut? :evil: Olisit voinut lähteä virpomiskeikalle. Bruce sulle, karkki mulle :lol:
Ja matka taittuus THL taikaluudalla.. :lol:
Joo.. eiköhän kaikille alkuviikosta ala kirja paketit tippumaan ..
MrDune
Sandy girl
Born To Run
Viestit: 14
Liittynyt: 12.01.2013 20:30

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Sandy girl »

Myös täällä kirjalähetys postista haettu. Ja hieno Bruce-pinssi tuli kylkiäisenä. CDON.comin kautta tilasin
MikkoY
Born To Run
Viestit: 20
Liittynyt: 11.01.2013 20:59

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja MikkoY »

Sandy girl kirjoitti:Myös täällä kirjalähetys postista haettu. Ja hieno Bruce-pinssi tuli kylkiäisenä. CDON.comin kautta tilasin
Mie en saanu pinssiä. Eikö siinä joku arvonta ollut?
Sandy girl
Born To Run
Viestit: 14
Liittynyt: 12.01.2013 20:30

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Sandy girl »

30 pinssiä arvottiin ennakkotilaajien kesken. Kerrankin oli tuuria..
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Täähän on niinkun jotain jännitysjäytelmää, kun kattelee tuolta Itellan lähetysten seurannasta, että mahtaako mun kirjani löytää maailmalta kotiin mamman luo. Viikonloppuna ja vielä maanantai-aamuna se huiteli Turussa päin, innostuin jo tietysti että aika lähellä on , joko kohta Loimaalle löytää tiensä. Eilen illalla tuli viesti, että saapumisilmoitus on lähetetty kirjeenä, lupaavaa. Samoin oli tullut sähköpostiin (ennakko?)-saapumisilmoitus. Eli meinasin aamulla jo paukata postiin pakettia kyselemään, mutta kun vielä vilkaisin lähetysten seurannasta, joko on kirjautunut Loimaalle niin vielä mitä, nyt se näyttä olevan TAMPEREELLA :? . Siis mitä häh, huhuu, Loimaa ois ollut tässä välissä, vähän meni pitkäks nyt tuo viimeisin eteppi. Jännityksellä jään odottamaan, mihin tuo Tampereelta suuntaa. Mutta kivahan se on ,että tänä tehostamisen aikakautena ainakin Itella hoitaa pieteetillä hommansa, eikä mene aina helpoimman kautta.. Kunnolla kyytiä Bruce-kirjalle :D
the dope's that there's still hope
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Itellan tilausten seuranta on kyllä jotenkin surkuhupaisaa touhua. Menee minun mielestäni jo ihan överiksi. Ensi tulee sähköpostiin ennakkoilmoitus siiitä, että jossakin vaiheessa tulee saapumisilmoitus. Sitten ainakin minulla varsinainen saapumisilmoitus tulee sekä Netpostiin että paperilla (yleensä päiviä sen jälkeen, kun ole tuotteen jo noutanut). Enakkoilmoitus on ainakin ihan turha.

Ja sitten asiaan. Näkyi tulleen se saapumisilmoitus kirjasta Netpostiin.
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1397
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Mun kirja oli päässyt jo Ouluun saakka, hyvällä tuurilla ehtii vielä tänään Kemiin :)
You´ll never walk alone
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Luckyman63 kirjoitti:Mun kirja oli päässyt jo Ouluun saakka, hyvällä tuurilla ehtii vielä tänään Kemiin :)
Jos menee samalla logiikalla, kun mun kirja niin sun paketti on seuraavaks Rovaniemellä..
the dope's that there's still hope
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Sandy kirjoitti:Täähän on niinkun jotain jännitysjäytelmää, kun kattelee tuolta Itellan lähetysten seurannasta, että mahtaako mun kirjani löytää maailmalta kotiin mamman luo. Viikonloppuna ja vielä maanantai-aamuna se huiteli Turussa päin, innostuin jo tietysti että aika lähellä on , joko kohta Loimaalle löytää tiensä. Eilen illalla tuli viesti, että saapumisilmoitus on lähetetty kirjeenä, lupaavaa. Samoin oli tullut sähköpostiin (ennakko?)-saapumisilmoitus. Eli meinasin aamulla jo paukata postiin pakettia kyselemään, mutta kun vielä vilkaisin lähetysten seurannasta, joko on kirjautunut Loimaalle niin vielä mitä, nyt se näyttä olevan TAMPEREELLA :? . Siis mitä häh, huhuu, Loimaa ois ollut tässä välissä, vähän meni pitkäks nyt tuo viimeisin eteppi. Jännityksellä jään odottamaan, mihin tuo Tampereelta suuntaa. Mutta kivahan se on ,että tänä tehostamisen aikakautena ainakin Itella hoitaa pieteetillä hommansa, eikä mene aina helpoimman kautta.. Kunnolla kyytiä Bruce-kirjalle :D
Kirja tekee omaa Wrecking Ball kiertuettaan. Kiertää vähän maailmaa :lol:
Avatar
TeeVee
Growin' Up
Viestit: 73
Liittynyt: 11.01.2013 14:58

Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)

Viesti Kirjoittaja TeeVee »

Just tuli Postilta tekstiviesti, että kirja olis noudettavissa :D
Leave behind your sorrows
Let this day be the last
Tomorrow there’ll be sunshine
And all this darkness past
Vastaa Viestiin