Re: This Hard Land - pipo

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

kemihaara kirjoitti: Toinen pitkä ja toinen lyhyt. Ei vaan näy, kun kuvattu edestä...
Kumpi on kumpi? Olisko kuvaa josta saisi edes hajua siitä erosta? Kun mä en tykkää liian niukoista pipoista, mutta en mitään hurjan pitkääkään haluaisi. Ellei ole kunnon tupsupipo.
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Liisa S kirjoitti:
kemihaara kirjoitti: Toinen pitkä ja toinen lyhyt. Ei vaan näy, kun kuvattu edestä...
Kumpi on kumpi? Olisko kuvaa josta saisi edes hajua siitä erosta? Kun mä en tykkää liian niukoista pipoista, mutta en mitään hurjan pitkääkään haluaisi. Ellei ole kunnon tupsupipo.
Miehen pipo on pitkä (30 cm) ja naisen lyhyt. Ero ei mielestäni ole järin suuri, eli pitkä ei ole kuitenkaan tonttulakki :D
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Ranen aiempana olevat kuvat päivitetty tekstillä



Kuva Pojan pipo pitkää mallia
Kuva Tytön pipo lyhyttä mallia
Avatar
marymcwave
Lucky Man
Viestit: 287
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja marymcwave »

Mä oletan, että se pitkä pipo jää pussittamaan taakse sopivasti ja lyhyt taas on enempi perus-pipo-mallia :)

Ei kai tää pipa nyt oo garderoobin pakollinen asuste niille, joita liputtomuus ärsyttää?
(En mä ainakaan halua sitä siniristilippua otsaani mustaan pipoon aikana, jolloin joka toisella on
KIITOS -hupparia ja Tätä maata ei myydä eikä vuokrata- paitaa..ei ole enää vain skinien hörhöilyä
julistautua yltiöisänmaalliseksi ja myös erilaisia ryhmiä vastustavaksi tyypiksi.)

Ymmärrän toki sen, että siniristilippu ei itsessään merkitse mitään tällaista ja väärin onkin, että
leijonat ja liput on niin selkeesti nyt tässä ajassa merkityksiä täynnä. Mä mm. olen edesmenneen
kapiaisen lapsi, joka on kyllä tietoinen etuoikeudestaan olla vapaassa maassa valitsemassa, millainen
lippu, jos millaistakaan, voorumivaatteeseen laitetaan, mutta itsenäni olen mielummin maailman-
kansalainen.

Foorumipaidassa on lippu, kun logossakin on, mutta otetaan toverit nyt tää pipo ilman lippua,
johan se lippu on joka muussa asusteessa, jos sitä haluaa kantaa?
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
MKN
Factory
Viestit: 699
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja MKN »

marymcwave kirjoitti: Ei kai tää pipa nyt oo garderoobin pakollinen asuste niille, joita liputtomuus ärsyttää?
Tämän saman kysymyksen olisi voinut esittää toisinpäin ennen painatuksen vaihtoa.

Kyllähän täällä sellainen henki on, että pipo otetaan lipulla tai ilman. Ollaan vain keskusteltu asiasta hyvässä hengessä. Mutta mennään ilman lippua eikä nyt aleta enempää kuitenkaan kommentoimaan mahdollisesti foorumilaistenkin kaapeista löytyviä asusteita negatiiviseen sävyyn.
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja rane »

^ ja ^^: pipo tulee ilman lippua. Näin jo aikaisemmin oli asiasta lippua haluavienkin plsta todettu ja sovittu - kaikessa sovussa ja yhteisymmärryksessä että 1 yhtenäinen THL pipo on parempi kuin 2 erilaista.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
marymcwave
Lucky Man
Viestit: 287
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja marymcwave »

Mulla on itsellä kaikki foorumipaidat tähän asti, enkä ole kenenkään foorumiasusteita kummastellut tai varsinkaan arvostellut negatiiviseen sävyyn,
kunhan toin ilmi, mikä se itsellä on, mikä siinä lipussa tökkii. Minulla on myös suomenlipullinen lippis, mutta pipon nyt ottaisin ilman lippua.

Ei muuta.
MKN kirjoitti:
marymcwave kirjoitti: Ei kai tää pipa nyt oo garderoobin pakollinen asuste niille, joita liputtomuus ärsyttää?
Tämän saman kysymyksen olisi voinut esittää toisinpäin ennen painatuksen vaihtoa.

Kyllähän täällä sellainen henki on, että pipo otetaan lipulla tai ilman. Ollaan vain keskusteltu asiasta hyvässä hengessä. Mutta mennään ilman lippua eikä nyt aleta enempää kuitenkaan kommentoimaan mahdollisesti foorumilaistenkin kaapeista löytyviä asusteita negatiiviseen sävyyn.
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
Kirsberry
Jack Of All Trades
Viestit: 153
Liittynyt: 11.01.2013 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja Kirsberry »

Näköjään pakko tilata toi pipo, kun ketjun alku oli niin hauska, ettö nauroin vedet silmissä. Tää loppuketju kävikin vähän totisemmaksi.... Mutta siis fuksiapipot kaikille pittiin toukokuussa! :lol:
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Joo. Mustaa pipoa saatte kaikki. Laittakaa niihin sitten vaikka sulkia, tai hevosen jouhia...
RoCk
Jack Of All Trades
Viestit: 124
Liittynyt: 11.01.2013 13:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja RoCk »

Pipo tilattu, tarttee sitten tuunata keikkakuntoon silloisen fiiliksen mukaan ;)
Vastaa Viestiin