Lippurosmoja

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2989
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Lippurosmoja

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Ei kannata lesoilla keikkalipuilla Naamakirjassa:
http://yle.fi/uutiset/varas_voi_kopioid ... ta/6444367" onclick="window.open(this.href);return false;
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Lippurosmoja

Viesti Kirjoittaja shannoon »

ite kyllä yleensä lesoilen mutta sillälailla ettei viivakoodi tms näy :)
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Lippurosmoja

Viesti Kirjoittaja Janey »

Mun keikkalipuilla lesoilu on (ainakin mun omasta mielestä) tosi vähäistä ja hoidan sen muilla keinoin kuin postaamalla lippujen kuvia nettiin. :D Hyvä muistutus kyllä siitä, miten lukemattomilla tavoilla voi joutua pitkäkyntisten uhriksi, jos ei pidä varaansa.
It's Bo... boycott time!
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Lippurosmoja

Viesti Kirjoittaja kekko »

Olen lesoillut viime kesän Milanon lipulla, eikä tämmöinen tullut mieleenkään. Vastedes lipun tunnistetiedot menevät piiloon. Kiitos postauksesta!
It ain't no sin to be glad you're alive
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Lippurosmoja

Viesti Kirjoittaja Jenni »

No jestas, ei oo tullut mieleenkään, että tuollainenkin riski on olemassa! On sitä ihminen sinisilmäinen.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Lippurosmoja

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Ja ajatelkaapa niitä, jotka ostavat printtilippuja netistä. Niitähän voi myydä vaikka kuinka paljon ja nopein ovella voittaa. Loput jää nuolemaan näppejään...
Ramrod
Lucky Man
Viestit: 411
Liittynyt: 12.01.2013 0:55

Re: Lippurosmoja

Viesti Kirjoittaja Ramrod »

Ei lesoilla, ei.
Muistan kun joku vuosi sitten Tukholman kylmyydessä hukkasin printtilipun jonnekin rannekkeiden jaossa. Onneksi kopio oli lompakossa mukana. Piti kyllä jokin aika pelätä, ettei printin löytäjä mennyt sisälle ennen meikäläistä.
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Lippurosmoja

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Ei liity rosmoihin, osmoihin eikä rosvoihin, mutta silleen vain kävi että mulla oli printtiliput 2009 Tukholman keikoille. En muista menikös päivät näin mutta peräkkäisinä kuitenkin. Olin olin ollut edellisenä iltana keikalla(pe) ja raavin tämän päivän keikkalippua esille. Luin siitä että perjantai-lippuhan se siinä jokötti. Ihmettelin että milläs hlvetillä mä olin sitten eilen sisällä. Olin mennyt la-lipulla pe-keikalle sisälle. Ei siinä jännittänyt kun ajattelin että kyllä nää itse tilanteessa skulataan viimeistään. Noh la-keikan viivakoodijonossa tarjosin samaa eilen käytettyä lippua ja taas la-lipulla viivakoodin tarkistuksesta läpi.. Pe-lippu oli ihan turha, ajattelin että ei prkle, huhhuh, hyvät on laitteet,hyvähyvä.
Vastaa Viestiin