Re: This Hard Land - pipo

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja rane »

Ok, en osannut päättää niin tilasin pitkän ja lyhyen pipon. Tilasin myös turku t-paidan ja turku hupparin. Nyt vaan saisi touokuun jo tulla.... Kiitokset asustepuuhamiehille ja -naisille!
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
twister
Lucky Man
Viestit: 358
Liittynyt: 11.01.2013 12:28
Paikkakunta: Woods of Nurmijärvi

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja twister »

Molemmat tilasin minäkin, kun en oikein tiennyt millaisia ne mallit ovat. Tuo Suomen lipun kantaminen on jotenkin vaikeaa, koska nykyään siihen liitetään heti kättelyssä kaikkea sellaista johon ei haluaisi yhtään tulla liitetyksi. Enemmänkin vaikka Ismo Alangon linjoilla... http://lirama.net/song/58642
Ihmisellä on tässä avaruudessa kusiaisen valtuudet. - Veikko Huovinen
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja Jenni »

twister kirjoitti:Tuo Suomen lipun kantaminen on jotenkin vaikeaa, koska nykyään siihen liitetään heti kättelyssä kaikkea sellaista johon ei haluaisi yhtään tulla liitetyksi. Enemmänkin vaikka Ismo Alangon linjoilla... http://lirama.net/song/58642
Samoilla ajatuksilla...
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Voi sen lipun pudottaa poiskin.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja rane »

tästä lippuasiasta on ennenkin keskusteltu. Ymmärrän kyllä tuon toisenkin kannan mutta minä kannan mielelläni Suomen siniristilippua. Jos joku ymmärtää siniristilipun jotenkin että se olis toisia vastaan tai jotain rasismia että on suomenlippu pipossa tai kitarassa tai autossa, niin se on kyllä vastaanottajan ongelma. Ihmisillä kun on kaikenlaisia ongelmia sellaisesta mikä ei ole ongelma.

MUTTA, mulle käy myös pipo ilman siniristilippua. Mieluummin niin että olisi yhteinäinen pipo kaikilla THL:laisilla kuin että on kahdenlaisia: siniristilipullisia ja -liputtomia. Tästä ei tarvi äänestää, vaan mennään mun plsta liputtomalla pipolla.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Niin on keskusteltu ennenkin:). Omien korvien välissähän se vika on tietty, kyse on siitä (minun kohdalla, muiden puolesta en voi sanoa), mitä mielikuvia se lippu vastaantulijan asusteessa minussa herättää. Ei herätä hyviä mielikuvia, enkä haluaisi siksi itsekään semmoista kanneksia. Mutta pipon haluun, lipulla tai ilman!
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

O.K. Voidaan mennä ilman lippua ja kaikille sama. Korjaan tuon ilmon myöhemmin.
MKN
Factory
Viestit: 699
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja MKN »

Mun mielestä varsinkin ulkomailla olisi ihan mukava, kun lipusta helposti huomaisi kantajan olevan suomalainen Bruce-fani. Enkä mä nyt toisaalta oikein ymmärrä sitäkään, että täällä Suomessa se olisi millään tavalla negatiivinen asia.

Pipo varmasti hieno joka tapauksessa ja minulle aika lailla sama onko lippua vai ei, mutta näitä syitä siitä "luopumiseen" en pysty kyllä allekirjoittamaan.
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
marymcwave
Lucky Man
Viestit: 287
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja marymcwave »

Ilman lippua myös mielelläni ottaisin :)
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: This Hard Land - pipo

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Tilaus laitettu, mulle käy lipulla tai ilman, pääasia, että on musta ja lyhyttä mallia :)
You´ll never walk alone
Vastaa Viestiin