Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja heikki o »

mrk kirjoitti:
heikki o kirjoitti:Bercy ei nyt kyllä naurata yhtään. Saattaa tulla eka kertaa kotona sanomista, jos tuonne olen menossa.
Täällä tuli jo vihainen tekstiviesti "EI, ranskaan et mene!!!" :D
Vähän yllättäen lupa irtosi "ilman muuta", vaikka vaatisi aika säätöä perheen lomamatkan suhteen. Hotellin varasin eilen. Lippuja ei sitten varmasti saakaan.
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Jos jollakin on jäämässä lippuja käsiin niin ilmottakaa yv:nä mulle niin koitan lähettää ostajan yhteistiedot.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Saksaan pitää yrittää lippuja ja autoilumatkaa (ehkä) harkittava
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

Saksa, etenkin Berliini kiinnostaa, mutta kesäsuunnitelmat niin auki, ettei raaski vielä hankkia.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Dune »

Oon menos vasta elokuun alussa Berliiniin olut festareille. Olispa keikka ollu samoihin aikoihin..
MrDune
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

mrk kirjoitti:Lauantain lipun sain viime tingassa kun useampi yritys oli jo epäonnistunut ja siellä on numero 47xx
Maanantain liput onnistuin saamaan suhteellisen nopeasti, niissä numero 22xx

Olisiko 5000 per ilta?
Täällä onnistui lauantain osto joskus vajaata varttia yli ja lippunumerot 31xx-alkusia. Maanantain liput pääsin ostamaan korkeintaan viisi minuuttia myynnin alkamisesta, ja silti numerot ovat 39xx-sarjaa, ihan vähän pienemmät kuin Passaicin mainitsemat. Olisin yllättynyt ja ihmeissäni, jos minun maanantai-FOSsini olisivat suunnilleen viimeisiä, sillä jengi raportoi uusista ostoistaan vielä aika kauan jälkeeni. Todennäköisempänä pitäisin, että kone on arponut "parhaita paikkoja" kentältäkin, ihan samaan tapaan kuin katsomoista, eli toiminut niin, ettei numeroita ole välttämättä annettu ulos lainkaan järjestyksessä.

Tästäkin huolimatta suurimman FOS-lipun numeron perusteella tosiaan voisi etukentän mitoituksesta päätellä aika paljon. Viitisen tuhatta lippua per ilta on varmaankin aika todennäköinen määrä tähänastisen tiedon perusteella. Olisi se enemmän kuin normaalissa pitissä, muttei sentään ehkä niin paljon kuin WB-kiertueella jossain FOS-systeemiä käyttäneissä paikoissa.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja mrk »

Muistanko väärin, vai oliko WB-kiertueen peruspitti stadioneilla noin 3000 ihmistä?
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Ile »

^ Tällainen suuntaa antava luku itsellänikin on junttautunut takaraivoon asian suhteen.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Eva17 kirjoitti:
Eva17 kirjoitti:Gerard Drouot Productionsin meili kertoo käsittääkseni ennakkomyynnistä: Prévent exclusive sur gdp.fr mardi 8 mars à 10h.
Niin, Pariisin keikat siis.
Tuo meili ilmeisesti ehti tulla ja mennä tuolla meililistalla ennen kuin sain oman GDP-rekisteröitymiseni skandinaavilippujen hässäkän välissä tänään alkuillasta tehtyä ja hoidettua. Mutta siis ennakkomyyntihän tuo sitaatin perusteella on, ja päivä ja kellonaikakin ovat jo tuossa. Tarvitaankohan sinne jokin suora linkki? No, meiliä ehkä tulee vielä lisää ennen h-hetkeä.

Bercy olisi kyllä tosi, tosi kiinnostava kohde, sillä saituuttani missasin sen 2012, mitä kaduin sitten silloiset settilistat nähtyäni katkerasti. Ja Pariisi kansallispäiväviikolla on vielä tässä elämässäni kokematta, vaikka muuten kyse onkin hyvinkin tutusta kaupungista, jonne mielellään aina palaan takaisin eri tilanteissa.
merja
Jack Of All Trades
Viestit: 160
Liittynyt: 12.01.2013 20:37

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja merja »

Mä vielä eilen kattelin Köpiksen lentojen ja hotellien hintoja, eikä ne nyt aivan kipurajalla ole ja Köpis olisi muutenkin mukava pikalomakohde. Mutta mä olen tainnut saada Bruce-kiintiön täyteen tai päässä on tapahtunut jotain muuta vakavaa, kun ei tullut lainkaan tarvetta miettiä lippujen hankintaa.
Vastaa Viestiin