Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

Lontoo kiinnostais kyllä sinänsä, että siellä olisi ihanaa matkata muutenkin. Lontoo on niin ihana mesta <3 Mutta keikkalipunhankinta on varmaan supervaikeaa :(
MasaTheSaint
Born To Run
Viestit: 47
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja MasaTheSaint »

Nyyrikki kirjoitti:Lontoo kiinnostais kyllä sinänsä, että siellä olisi ihanaa matkata muutenkin. Lontoo on niin ihana mesta <3 Mutta keikkalipunhankinta on varmaan supervaikeaa :(
Suhteellisen helppo on Wembleylle ollut aina lippujen ostaminen. GA on kuitenkin varsin iso. Tietty jos haluaa hyviä istumapaikkoja, niin sitten oon vähän tekemistä.
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 892
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Joo, tuskin se lipun ostaminen (kentälle ainakaan) on kaikista suurin ongelma. Viimeksi jonottaminen muodostui aika härdelliksi, kun kentälle piti mennä lipun määräämästä portista ja niitä oli ainakin kaksi... No kyllä sielläkin pittiin päästiin, mutta ei mennyt selkeimmällä mahdollisella kaavalla. Toisekseen pitin takaosassa saundit olivat aika hanurista, mutta kaveri kävi kauempana lavasta välillä ja siellä oli kuulemma parempi, eli vaihtelee, niinkuin kaikilla keikkapaikoilla.
Take 'Em As They Come
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

MasaTheSaint kirjoitti:
Nyyrikki kirjoitti:Lontoo kiinnostais kyllä sinänsä, että siellä olisi ihanaa matkata muutenkin. Lontoo on niin ihana mesta <3 Mutta keikkalipunhankinta on varmaan supervaikeaa :(
Suhteellisen helppo on Wembleylle ollut aina lippujen ostaminen. GA on kuitenkin varsin iso. Tietty jos haluaa hyviä istumapaikkoja, niin sitten oon vähän tekemistä.
Ai, kiitos tiedosta! Täytyy ehkä ottaa matkaseuran kanssa sitten puheeksi vielä, jos sittenkin Lontoo... GA-lippuja olisi ensisijaisesti haussa.
Jukka K
Jack Of All Trades
Viestit: 214
Liittynyt: 12.01.2013 11:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

CONFIRMED: second Milan show, 5 July barleyarts.com/brucespringste…
GreasyLaken twiitti just.
Ramrod
Lucky Man
Viestit: 411
Liittynyt: 12.01.2013 0:55

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Ramrod »

Tuo Wembley on varsin todennäköinen valinta meikäläiselle. Muutenkin pitäisi käydä Lontoossa kesän aikana.
Tänä vuonna en kyllä ehdi kovin montaa keikkaa käydä. Juu, ja tämän sanottua sitten mopo varmasti karkaakin.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Ile »

Jos näitä liikkuvia huhuja tarkastelee, niin taidanpa sittenkin panostaa Keski-Eurooppaan. Wien, München tms. täältä tullaan, ehkä.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

No niin, teinpä sitten eilen jotain kerrassaan idioottimaista. Tulipa tilattua eilen melkein tonnilla osia autoon (Alfa-Romeoon saa sillä rahalla pari peltiä) ja kun visalla oli pari muutakin nettishoppailutapahtumaa, niin eihän sinne jäänyt käyttövaraa kuin kolmesataa huomisia lipunostoja varten, jos meinaa jotain ostaa :( Siirsin sinne kyllä nyt rahaa, mutta en tiedä ehtiikö se päivittyä, OP:n visa on ollut hidas näissä yleensä. On meinaa niin suolaisia nää tän kiertueen lipunhinnat, että mahtaako kolmellasataa saada edes kahta GA-lippua tonne Lontooseen, jos siis aikoisi sinne mennä, sitäkään en vielä tiedä... Tyhmä minä!!
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Vaikka olen ollut kuinka huolellinen (hah, as if!) niin pankkitunnarit ovat tänään kuitenkin kotona ja minä olen duunissa. Argh! Ei sitten mitään Saksan ticket alarmeja tänään pliis, ei ainakaan ennen alkuiltaa. Saa sen lippupaniikin näköjään aikaiseksi näinkin vaikka ei ollut tarkoitus.
teemu50
Jack Of All Trades
Viestit: 225
Liittynyt: 21.01.2013 9:36

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja teemu50 »

Italian Ticketonessa näkyy olevan Milanon toinen konsertti jo mainittu:
Bruce Springsteen and the E Street Band MILAN Stadio Meazza Tue, 7/5/16 8:00 PM Available soon

Onko havaintoa minä päivänä ja mihin aikaan (Suomen ajassa eli -1 tunti) alkavat todennäköisesti myydä lippuja?
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
Vastaa Viestiin