27.1. 2016 - New York, NY (Madison Square Garden)

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Wendy
Honky Tonk Woman
Viestit: 105
Liittynyt: 11.01.2013 18:27

Re: 27.1. 2016 - New York, NY (Madison Square Garden)

Viesti Kirjoittaja Wendy »

JaSu kirjoitti:Caryn Rose oli keikkarapsassaan vähän sitä mieltä, NYC olisi hänen mielestään olisi ollut paikka soittaa uusia outtakeja. Kotikenttä ja silleen. Oli aika skeptinen sen suhteen, että niitä kuultaisiin mitenkään roppakaupalla tulevillakaan keikoilla. Mietti myös sitä, oliko River-konsepti tosiaan sellainen konsepti, jolla vedetään nuo 20-30 keikkaa. En tiedä, kun en niitä tule näkemään.
Treffattiin Carynin kanssa ennen keikkaa, sillä hän istui samassa katsomolohkossa meidän kanss. Hän sanoi Brucen jättäneen itselleen pakotien albumikeikoista Euroopassa sanomalla, että The River tullaan soittamaan kaikilla USA:n keikoilla.
Wendy
Honky Tonk Woman
Viestit: 105
Liittynyt: 11.01.2013 18:27

Re: 27.1. 2016 - New York, NY (Madison Square Garden)

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minulle MSG oli monessa mielessä lähes täydellinen; lempparialbumi, eka USA:n keikka, eka MSG:n keikka, eka kertaa mulle Patti mukana ja jokunen biisi eka kertaa livenä. Yleisö oli ihan käsittämättömän hienosti mukana ja aika harvalla oli perse penkissä muuten kuin niiden hitaiden aikana. Minä pillitin puolet hitaista alusta loppuun. Kun lähtee reissuun ilman lippua ja sitten onnistuu saamaan sen ihan hemmetin hyvältä paikalta ticket dropista normihintaan.... Eikä ole ollut keikalla 2,5 vuoteen... Vetää himpun tunteelliseksi. En jaksanut vit******a edes kaljarallista, jota vieressämme istuneet ääliöt harrastivat. Kundi kertoi rehvakkaasti olleensa 9:llä keikalla ja kysyi monella minä olen ollut. Hiljeni melko nopsaan, kun kuuli vastaukseni. Anyway, ihan mieletön fiilis MSG:stä! :D <3
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: 27.1. 2016 - New York, NY (Madison Square Garden)

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

Hyviä fiiliksiä, Wendy! Juuri noin pitääkin tehdä, että on liput taskussa jollekin keikalle ja sitten vaan onnea kokeilemaan samalla reissulla kohdalle osuvien muiden paikkojen lippuluukuille. (Itse tulin Seeger-tourin aikoihin Philadelphian keikan kokeneena NYCiin ja menin kokeilemaan onnea MSG:n lipputoimistoon, ja hyvä lippu heltisi.) Backstreetsin keikkaraportissakin moitittiin yleisön käyttäytymistä hiljaisempien biisien aikana. Riverillä on niin paljon hienoja nyansseja ja keskittymisen ansaitsevia kohtia, että pitää ihmetellä ettei sitä tajuta yleisemin...
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4947
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: 27.1. 2016 - New York, NY (Madison Square Garden)

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

"Backstreetsin keikkaraportissakin moitittiin yleisön käyttäytymistä hiljaisempien biisien aikana. Riverillä on niin paljon hienoja nyansseja ja keskittymisen ansaitsevia kohtia, että pitää ihmetellä ettei sitä tajuta yleisemin..."[/quote]


Uskotko/Luuletko ihan oikeesti ,että Brucen tai jonkun muun Artistin/Bändin keikalla paikassa johon mahtuu esim. yli 10000 katsojaa kaikki olisivat Hardkorefaneja tai yleensä ees "Isommin kartalla" ,että mitä täälä tapahtuu.
(Mää kuvittelen ,että joka keikalla/pelissä on porukkaa jotka vaa "hengailevat" ,ovat tyäporukalla "pitämässä hauskaa" ,ovat jollain ilmaislipuilla siä ym.ym....näitten kiinnostus ko. tapahtumaan vaan yksikertasesti lopahtaa ekan 45min. jälkee ja sen jälkee ne alkaa sählää kaikemmaailman juttuja.)

Eihän suuri osa ees Niistä "Tosifaneista" jaksa kuunnella kokonaista CDtä yhrellä istumalla alusta loppuu .puhumattakaa mistää yli 2 tuntisesta DVD/Blu -Ray pläjäyksestä. Tämä asia on "Todistettu" jopa täällä keskustelupalstalla.
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Vastaa Viestiin