31.1. 2016 - Newark, NJ (Prudential Center)

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 31.1. 2016 - Newark, NJ (Prudential Center)

Viesti Kirjoittaja rane »

tillie kirjoitti:Voi vide :lol: ompa teillä ollu siellä Newarkissa kaikilla tuuria kerrakseen! Tanssit ja muut nimmarihaut lentokoneessa ja mikä tietty parasta eka rivi keskellä hienoa konserttia Brucen kotikentällä! Hienoa kuulla näitä tarinoita :D
no tuolla tuurilla on kyllä syytä laittaa Lotto vetämään!
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Wendy
Honky Tonk Woman
Viestit: 105
Liittynyt: 11.01.2013 18:27

Re: 31.1. 2016 - Newark, NJ (Prudential Center)

Viesti Kirjoittaja Wendy »

rane kirjoitti:
Ile kirjoitti:Bruce twiittasi aiheeseen liittyvän kuvan:
Tuo on vissin erilainen kun näin jossain muualla, fasessa? Olikos Wendy sulla useita versioita? vai oliko etu/takaosissa pikkasen eri teksti? Kontentti on toki sama ja tehokas niin että viesti meni perille!
Ei mulla ollut noita kylttejä kuin tuo yksi ja sama. Jotenkin se oli päätynyt Brucen käsistä takaisin mun paikalle, joten sain senkin kotiin viemiseksi. Melko huikee kokemus... Paitsi että pääsin lavalle, niin Bruce piteli mua kädestä Thunder roadin aikana ja katsoi silmiin samalla kun lauloi "Don't run back inside, darling, you know just what I'm here for". Olin seota sen jälkeen. ;) Kotiinpaluun jälkeen olen parannellut flunssaa ja vain leijunut. Youngstown ja Jomppe74 summailivatkin konserttia omissa kommenteissaan ja minä olen jaksanut lähinnä jakaa videoita ja kuvia Facebookissa. Se raskaana ollut daami, joka tanssi Brucen kanssa oli päässyt miehensä kanssa "Inside Edition" -ohjelmaan haastateltavaksi. Mun vaihto-oppilasvuoden aikainen kaveri Texasissa oli bongannut mut TV:stä sieltä taustalta tanssimassa. :D Mutta se mun kyltti on kyllä varmaan yksi kuuluisimmista: kuva, jossa Bruce pitelee sitä löytyy Springsteenin nettisivuilta, Instasta ja Twitteristä. 31.1. oli kyllä mieletön päätös kolmen keikan reissulle. Siihen oli hyvä päättää siltä erää ;)
Avatar
Kartsa
Street Poet
Viestit: 1079
Liittynyt: 10.01.2013 17:12

Re: 31.1. 2016 - Newark, NJ (Prudential Center)

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

Way to go, Wendy! Legendaarista Boss Timea.
And I swear I found the key to the universe in the engine of an old parked car
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 31.1. 2016 - Newark, NJ (Prudential Center)

Viesti Kirjoittaja rane »

joo, huikeeta tarinaa!

Ja luulin että oli 2 eri tekstiä/kylttiä kun luin kaukaa otetussa kuvassa en nänhyt lukea sitä pvm.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Vastaa Viestiin