Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Keikat pohjoisemmassa toukokuussa voivat olla hieman viileitä. Vieläkin muistelen Tukholman kolmea keikkaa kesäkuun alussa 2009. Mitenköhän Dublinissa...
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Riku »

Tämän kiertueen julkistaminen on vielä huonommin hoidettu kuin mikään aikaisemmin. Ei nämä ennen ihan näin palasina tullut.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Tällainen löytyi. Onko virallinen lipunmyyjä? Lipun hinta 129€ seisomapaikasta on aika paha. Paras seisomapaikka 169€.

Wien 7.7.2016

Österreich Greenticket.at
https://greenticket.at/bruce-springstee ... el-stadion
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja mrk »

Trokari, ollut jo joitakin päiviä tuolla
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Riku »

^^skalpperi
Päivä vaikuttaa olevan oikea ilman virallista vahvistusta tosin.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Teemu kirjoitti: Piilopullo siellä saakin olla taskussa, koska tunnelma on ihan perseestä vaikka olisi kuinka pitissä. Tele 2 on vähän parempi.
Hei kamaan takarivin taavit, olisitte tulleet Luotojan ja mun kanssa eteen ettekä olisi jääneet sinne pitin takaosiin! Tämä nimenomainen keikka (Solna #3 2013) ei tosiaan ollat ihan paras Bruce-keikkani, mutta tunnelma siellä pari metriä lavasta oli kyllä korkealla kun biletettiin nuorten ruotsalaisten ja parin muun suomalaisen kanssa!

Tosiaan kun on puhunut tästä keikasta muiden paikallaolijoiden kanssa (ja katsellut ympärilelen jo keikan aikana), näki hyvin että 2-3 metrin verran lavasta ulospäin tunnelma oli katossa ja keikka elettiin täysillä mukana, ja valtaosa taempana olevista (etenkin liian kokeneista) paikallaolijoista oli sitä mieltä että plääh. Mutta siellä meidän hoodeilla oli kova meno päällä, ja ympärilä oleva, täysillä mukana elävä yleisö tosiaan nostattaa tunnelmaa. ja kun lavalla on kuitenkin itse Bruce, settilistalla on eka ikinä koskaan kuultu BitUSA full album -keikka (ja pari ennen kuulematonta biisiä), niin loppupeleissä olen todella tyytyväinen että olin paikalla, ja vielä tyytyväisempi että valitsin parhaan paikan johon jonotusnumeroni (joku ei ihan pieni kolminumeroinen) antoi myöten.

Siis mä muistan edelleen kuinka siinä just meidän sivulla olleessa isommassa nuorten ruotsalaisten seurueessa oli se tyttö, joka ei ollut monta keikkaa nähnyt ja joka niin halusi koskea Brucea. Kuinka me kaikki hänen seurueensa jäsenet, Luotoja ja minä nostettiin hänet yhden pojan harteille seisomaan ja autettiin häntä nojautumaan eteenpäin mahdollisimman pitkälle, ja kuinka Bruce lähimmältä catwalkilta teki tämän saman katsojien kannattamana ja kuinka he kaksi todella hetken ajan koskettivan toistensa käsiä! Ja kuinka onnellinen se tyttö ja koko hänen seurueensa olivat sen jälkeen, ja kuinka hyvältä se tuntui minustakin!

(Ruotsin keikoilla tarkenee kun on vaatteita. Brucen eurokiertueet on aina julkistettu huonosti, tai ainakin viimeisten melkein 10 vuoden aikana, Ei ne osaa juu, mutta ei ne enää opi tässä iässä ja se on jo ennalta arvattavissa. Ja prkle, keikallehan mennään, ei itketä! Ryytykää valittajat. Minä valitan vasta kun jään ilman mitään keikkalippua, mutta sitten valitankin tosi kovaa. Hmm, pitikö mun katsoa Stokiksen hotelleja? Vai Wienin? Vai odottaa Saksaa? PANIC!)
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja mrk »

Päivän saldo 12 hotelliyötä varattuna. Lähtikö tämä ihan käsistä jo nyt?
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Riku kirjoitti:Tämän kiertueen julkistaminen on vielä huonommin hoidettu kuin mikään aikaisemmin. Ei nämä ennen ihan näin palasina tullut.
Enkä usko että JLM olisi ihan niin kusipäinen lafka että ajavat isoimmat faninsa eestaas ympäri Eurooppaa näin aluksi, tietämättä lähemmistä keikoista, ripotellen näitä päiviä tällä tyylillä. Jossain oli spekulointia tästäkin mahdollisuudesta. Jenkkikiertueen julkistus oli täysi mahdottomuus siinä ajassa missä se tuli, ei mitään logiikkaa tässä touhussa edelleenkään, taattua JLM-laatua...
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Ok. Ihan asiallisen näköinen sivu trokariksi. En tiennyt puljusta. Kiitos infosta.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Huhut ja spekuloinnit 2016 ja siitä eteenpäin

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Taapsa kirjoitti:
Riku kirjoitti:Tämän kiertueen julkistaminen on vielä huonommin hoidettu kuin mikään aikaisemmin. Ei nämä ennen ihan näin palasina tullut.
Enkä usko että JLM olisi ihan niin kusipäinen lafka että ajavat isoimmat faninsa eestaas ympäri Eurooppaa näin aluksi, tietämättä lähemmistä keikoista, ripotellen näitä päiviä tällä tyylillä. Jossain oli spekulointia tästäkin mahdollisuudesta. Jenkkikiertueen julkistus oli täysi mahdottomuus siinä ajassa missä se tuli, ei mitään logiikkaa tässä touhussa edelleenkään, taattua JLM-laatua...
Saattavat myös ajatella, että tällä kiertueella fanit eivät käy niin monella keikalla per fani. Jos kerran kaikki ovat tupla-albumikeikkoja.
Vastaa Viestiin