Bruce 60+5 Etkot

Kaikki vuoden 2014 synttäribileisiin liittyvä keskustelu
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2567
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja rane »

Kiitokset Manulle ja Kartsalle ymmärryksestä.

Mutta joo. Kyllä sellainen tapahtui mitä ei keikalla ikinä saisi tapahtua. En tosin ollut kovin huolissani ennen keikan alkua koska aina aikaisemmin Veskulla on ollut "annostelu" hanskassa, mutta nyt sitten tuli tosiaan valitettava työtapaturma. Pahoittelut myös omasta ja bändin puolikkaan puolesta vielä kerran. Jotain flasbäkkeja tulee edelleen (they haunt me jne) ja olo on kuin sillä kuuluisalla pienellä oravalla, mutta Väyrynenhän oli sen selvittänyt että siihen ei voi kuolla.

Mutta jos joskus koskaan kukaan enää ikinä antaa meille mahdollisuuden niin.....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Nuottiöljy se taisi kuulua Riverissäkin huikan... Vajaan vuoden päästä uudet kujeet, ja keikka oli super, minkä olen todennut jo 7-8 läpikuuntelulla. :D -HIK!!!
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1084
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja Salla »

rane, no worries! Life is far too important to be taken seriously.
Mitään pahaahan ei ole oikeasti sattunut, se vaan oli hilpeä lauantaipäivä. Menneitä ei kannata murehtia, joten nyt vaan kohti uusia seikkailuja, me ollaan mukana aina!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Whatever Salla, Taapsa and Manu said. Juttuja sattuu, ja tuo nyt oli vain jotain joka ei pilannut kenenkään kuulijan etkoja millän lailla. Edelleenkin olen sitä mieltä että se River-tulkinta tuli aika lailla syvältä sielusta! Ensi vuonna uusiksi, ja tällä välillä kohti uusia seikkailuita.
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja Laura »

Katse kohti uusia vastoinkäymisiä rane! Loppupeleissä jokainen on kuitenkin vastuussa omista tekemisistään, joten ihan turha sitä on surkutella vaikka hyvin kyllä ymmärtää että teitä varmasti harmittaa! Kaikki viihtyivät kuitenkin etkoillakin oikein mainiosti ja mielellään itse ainakin kuuntelisin teitä uudestaan ihan täydessä terässä! :)
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2987
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Rane, näitä sattuu. Shit happens. Kaikilla oli kai kuitenkin hauskaa.
It's only rock'n'roll.
Foorumilla sattuu ja tapahtuu, ja kaikki on lopulta kotiin päin. Jälkipolville on löydyttävä tarinoita.
Bow, The Stage Diver
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2567
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja rane »

Kiitokset, my dearest Bruce Brothers and Sisters! ootte kyllä mahtavia. Se pieni orava otti väyryset ja katosi.....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Liisa S kirjoitti:Whatever Salla, Taapsa and Manu said. Juttuja sattuu, ja tuo nyt oli vain jotain joka ei pilannut kenenkään kuulijan etkoja millän lailla. Edelleenkin olen sitä mieltä että se River-tulkinta tuli aika lailla syvältä sielusta! Ensi vuonna uusiksi, ja tällä välillä kohti uusia seikkailuita.
GT huomasi myös uudelleenkuuntelussa heti yöllä kotimatkalla, että River kuulosti paremmalta, vaikka itse juhlissa livenä olin kuulevinani siinä pientä hapuilua. Keikka kokonaisuutena oli loistava, settilista komea, ja E-Street Fans -ketjussa kuvailen lähemmin upeita tunnelmia. :) Juttuja sattuu.
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Niin, etkoillahan en ollut vielä, vaan tarkotan teksteissäni Fansien pääkeikkaa, mistä kaikki omat huomiot tein.
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2987
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bruce 60+5 Etkot

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

^Juttuja sattuu.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Vastaa Viestiin