Tietokilpailu

Kaikki vuoden 2013 synttäribileisiin liittyvä keskustelu
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5359
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Franky kirjoitti:23 tuosta olisi tullut. Hävettää, mutta ajattelin jo Jakea pysyvänä jäsenenä...
Eli noilla pisteillä olisi kannattanut tulla paikalle ja osallistua !
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Philly
Downbound Train
Viestit: 1049
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja Philly »

20 osumaa, Jake myös nuorimmaksi ja The fever olisi pitänyt muistaa puuttuvan Tracksiltä.
Avatar
kristin
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:16
Paikkakunta: Tampereen liepeiltä

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja kristin »

Vaivaiset 12 pistettä sain kasaan. Laulujen sanat osoittautui erityisen heikoksi kohdaksi :oops: Jaken mäkin nimesin nuorimmaksi, Pattin olin unohtanut jo kokonaan :lol:
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Ei ihan puolta, mutta sentään 11 1/6 pistettä.

Siis pitää huomata, että ohitan aina kaikki biisien sanoja koskevat kysymykset saman tien, koska ne eivät ikinä jää päähäni. Vähän sama juttu leffojen, kirjojen yms. kanssa: se on hetkellinen nautinto, elämys, jota haen. Ei siitä tarvitse muistaa mitään jälkikäteen. Siksi voinkin lukea dekkareita useasti: ne ovat aina uusia :) No, siis suoraan 6p pois.

Jakea itsekin ajattelin, tietysti Jyrki oli kiero :), Racingin autoksi ajattelin Chevyä, mutta siellä oli toinenkin. Tracks 18:n biiseistä The Promise ja The Fever löytyivät, kolmas unohtui. Järkyttävin moka oli oikosulku Dannyn lempinimen kanssa. Heti tuli mieleen aave, mutta sitten en saanut päähäni haettua englanninkielistä sanaa. Tiesin ettei se ole Ghost... Olisi pitänyt lukea enemmän Mustanaamiota nuoruudessa.
Franky
Jack Of All Trades
Viestit: 245
Liittynyt: 22.03.2013 0:15
Paikkakunta: Somewhere across the Canadian border

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja Franky »

jjvirta kirjoitti:
Franky kirjoitti:23 tuosta olisi tullut. Hävettää, mutta ajattelin jo Jakea pysyvänä jäsenenä...
Eli noilla pisteillä olisi kannattanut tulla paikalle ja osallistua !
Olisin kyllä tullut mutta sattui vähän logistisia ongelmia...
"Me and Franky laughin' and drinkin' nothin' feels better than blood on blood"
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5359
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Olisit vaikka liftannut.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

11 olis mennyt oikein + toinen automerkeistä toisen kohdalla tuli totaalinen katkos. Noita sanoja mä en edes yritä, Ei ne mun päässäni pysy :D Bändin iätkin meni oikein, vaikka mä niin ajattelenkin Jaken jo oikeana jäsenenä, mutta olin melkoisen varma että JJ ei hyväksy mun mielipidettä jäsenistä :D
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

41 shots kirjoitti:11 olis mennyt oikein + toinen automerkeistä toisen kohdalla tuli totaalinen katkos. Noita sanoja mä en edes yritä, Ei ne mun päässäni pysy :D Bändin iätkin meni oikein, vaikka mä niin ajattelenkin Jaken jo oikeana jäsenenä, mutta olin melkoisen varma että JJ ei hyväksy mun mielipidettä jäsenistä :D
Voitin sut! :lol:
jjl
Jack Of All Trades
Viestit: 154
Liittynyt: 11.01.2013 19:01

Re: Tietokilpailu

Viesti Kirjoittaja jjl »

En toki ole missään asemassa saivartelemaan, 13 pistettä olisi tullut, mutta olisiko kysymys 11c:ssä kelvannut Big Manin lisäksi vastaukseksi myös "Nick", koska wiess- levyn takakannessa niin lukee Clarencen kohdalla. Vastaväite itselleni heti että kysymys oli muodossa "on lempinimi".
mr Nickname :)
A shovel in the dirt keeps the devil gone
Vastaa Viestiin