Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Kaikki vuoden 2013 synttäribileisiin liittyvä keskustelu
Kakku64
Born To Run
Viestit: 27
Liittynyt: 13.01.2013 9:13

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Kakku64 »

Kiitos kaikille :D :D Mukavaa oli jälleen kerran :D
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Sandy »

jjvirta kirjoitti:
Sandy kirjoitti:Ensimmäinen ilonaihe oli huomata (enhän minä maalainen ihan tarkkaan etukäteen tiennyt Virgin Oilin sijaintia), että sisään mentiin samoja portaita missä oon jonottanut lippuja -92 ja -93 Tukholman keikoille.
Kiitos muistutuksesta. Niillä portailla tuli toisaankin notkuttua kaksi yötä odotellessa lipunmyynnin alkua. Milloin sinä tulit jonoon ? Itse tulin paikalle maanantai-iltana joskus klo 18 paikkeilla, jolloin
paikalla oli 3-4 Salosta tullutta kaverusta. Lipunmyynti alkoi sitten keskiviikkona klo 9.
Mulla ei oo mitään kovinkaan kristallin kirkkaita muistoja noista, ja sitten menee vielä ilosesti sekasin kahden eri kerran muistot. Mutta yhden yön vaan olen nukkunut paikalla kummallakin kerralla. -92 keikalle varmaan tullut joskus illansuussa ja vähän huolissaan sai olla riittääkö niitä lippuja. Seuraavaksi vuodeksi vahingosta viisastuneena tulin paikalle jo aikaisemmin päivällä ja sillon ei kauhean montaa vielä jonossa muistaakseni ollut ennen mua. Mutta kunnon lippupaniikkia tuolloinkin sain kokea, kun aamulla kotipuolessa ei bussia alkanut kuulua. Taisin jo ehtiä yrittää liftaamista muutamaan autoon mutta onneks se bussi sieltä sitten tuli. Muita muistoja: toisella kertaa kärähti toinen puoli naamaa auringossa, kun istuskelin kauan siihen isoon pylvääseen nojaillen. Ja sitten jompanakumpana yönä siinä aukiolla oli jotain humalikkojen erimielisyyksiä (joihin Santeri Kinnunen oli jollain lailla osallisena), tönimistä ja joku kaatui katuun selälleen, kuului yököttävä tömähdys, kun takaraivo osui maahan. Tonhan voisi myös muotoilla: "His body hit the road with such a beautiful thud" :?
the dope's that there's still hope
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2987
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Vaarallisia paikkoja nuo Bruce-jonot. 88-jonossa jotkut juopot jonottajat törttöilivät ja yksi kaatui takaraivo kolahtaen ja verta vuotaen katuun. Näytti pahalta, mutta näin hepun Tukholman keikalla. Santeri Kinnusta en nähnyt.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5359
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Sandy kirjoitti:Mutta yhden yön vaan olen nukkunut paikalla kummallakin kerralla. -92 keikalle varmaan tullut joskus illansuussa ja vähän huolissaan sai olla riittääkö niitä lippuja.
Sellainen muistikuva mulla on, että tiistai-iltana noin klo 17-18 aikaa tullutta porukka jäi sitten jo ilman lippuja.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Terontius »

jjvirta kirjoitti:
Sandy kirjoitti:Mutta yhden yön vaan olen nukkunut paikalla kummallakin kerralla. -92 keikalle varmaan tullut joskus illansuussa ja vähän huolissaan sai olla riittääkö niitä lippuja.
Sellainen muistikuva mulla on, että tiistai-iltana noin klo 17-18 aikaa tullutta porukka jäi sitten jo ilman lippuja.
Tulin paikalle vähän yli 17 ja sain viimeisen lipun! 8-)
He travels fastest who travels alone.
pezku
Growin' Up
Viestit: 51
Liittynyt: 17.01.2013 16:14

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja pezku »

Ihan näillä nurkilla sitä taisi tosiaan tulla jonotettua -93, ensimmäisiä Bruce-lippuja. Tulin jonoon vasta aamuvarhain, kun eivät nuo jonotuskuviot olleet vielä silloin(kaan) ihan hallussa, mutta onni oli myötä.

Ja sitten vähän tuoreempaan tapahtumaan palaten:

Kylläpä olikin mukava nähdä pitkästä aikaa ja päästä juttelemaan. Meno pitissä oli tälläkin kertaa vailla vertaa :-) Harmi kyllä E-Streettareiden setti jäi osin kuulematta, kun ei tullut varattua lähimajoitusta, vaan piti kulkea julkisten mukaan.
ISOT kiitokset järkkääjille, bändeille ja koko mahtavalle THL-porukalle!

ps. Laitetaan tähän kiitokset myös tuntemattomaksi jääneeltä bestmanilta, joka kehui kovasti meininkiä ulkoportaiden jäähyaitiossa
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Bowmore kirjoitti:Vaarallisia paikkoja nuo Bruce-jonot. 88-jonossa jotkut juopot jonottajat törttöilivät ja yksi kaatui takaraivo kolahtaen ja verta vuotaen katuun. Näytti pahalta, mutta näin hepun Tukholman keikalla. Santeri Kinnusta en nähnyt.
Ilmeisesti siellä on sitten tapeltu joka vuosi, koska minä en ollut jonossa vuonna 88 ( en tiedä oliko Santeri). Kaverin piti tulla jonottamaan mullekin lippu mutta oli auttamattoman myöhään paikalla, vasta joskus aamusella. Soitti masentuneena mulle, että ei riitä lippuja meille, on niin paljon porukkaa jonossa. Minä kouluun päästyä linnottauduin kansliaan puhelimen ääreen ja kuin ihmeen kaupalla pääsin Tikettiin läpi ja sain meille liput.

Anteeksi Jyrki, kun menee sun hieno vieraskirja ihan pilalle näistä OT:ista
the dope's that there's still hope
Avatar
Marjo
Born To Run
Viestit: 27
Liittynyt: 31.01.2013 17:04
Paikkakunta: Oulu

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Marjo »

Ensimmäiset synttärikekkerit ja toiset bileet sitten Turun ja Ghostareiden... Huippua lohtumusaa jolla pärjää hyvine menoine tässä tovin!! Juuson Atlantic city oli ihana :D
"it ain´t no sin to be glad you´re alive"
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Dan Tucker kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti:Kiitos kaikille hauskasta illasta, oli taas ihan huisin hyvät bileet!



P.S. Tougher kantriversiona soi vielä korvamatona, tähän tuhatsata sydänhymiötä!
Komppaan ja koko levy olis hieno kantriversiona vaikka hieno levy on nytkin. Missäköhän se Brucen katri-levy muuten viipyy joka on ilmeisesti ollut valmiina useamman vuoden?
Menee OT:n puolelle, anteeksi! Tämmöinen levy on olemassa, Brucen biisejä kantrimiesten esittäminä, joukossa hyviä vetoja.
I got a song to sing, keep me out of the cold
LauraB
Born To Run
Viestit: 20
Liittynyt: 11.01.2013 15:50

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja LauraB »

Olipahan taas hauska ilta, kiitos teille kaikille ihanille! Tougher ilahdutti ja kosketti, onneksi kainalo ja nenäliina löytyivät heti vierestä <3
Vastaa Viestiin