Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Kaikki vuoden 2013 synttäribileisiin liittyvä keskustelu
Annu
Lucky Man
Viestit: 433
Liittynyt: 10.01.2013 8:30

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Annu »

Riemua riitti taas koko illan,kiitos kaikille :D
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Laura »

Huippuhauskat synttärit etkoiluineen ja tansseineen! Ihanaa nähdä niin paljon tuttuja iloisia kasvoja sekä saada yhdistettyä muutama uusi nimimerkki ja naamakin! Kiitos järjestäjille ja kaikille mukana olleille!! Tapaamisiin :)
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
merja
Jack Of All Trades
Viestit: 160
Liittynyt: 12.01.2013 20:37

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja merja »

Iso kiitos järjestäjille mainiosta lauantai-illasta!
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2987
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Ilta oli taas hieno, ja E Street Fans heitti hulppean keikan. Ja kiitos lämmöstä, hyvät ystävät.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Minäkin bileissä ensikertaa, toivottavasti ei viimeistä, niin huikeeta oli. Ensimmäinen ilonaihe oli huomata (enhän minä maalainen ihan tarkkaan etukäteen tiennyt Virgin Oilin sijaintia), että sisään mentiin samoja portaita missä oon jonottanut lippuja -92 ja -93 Tukholman keikoille. Bändit oli upeat kumpikin, mutta EStreet Fansit yllätti minut kyllä täydellisesti. Upea settilista ja loistavaa soitantaa, koskahan näitä kuulis uudestaan..

Mulla oli mukana siskoni ja pari kaveria, hyvin viihtyivät myös. Kiitos järjestäjille!
the dope's that there's still hope
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5359
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Kiitokset kaikille juhlimaan saapuneille. Kiitokset mannekiineille ja Leenalle juonnosta. Kiitokset Virgin Oilin henkilökunnalle. Kiitokset bändeille. Kiitos Juuso!
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Rodnik
Born To Run
Viestit: 7
Liittynyt: 28.01.2013 14:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Rodnik »

Ensimmäistä kertaa synttäribileissä. Näin myös ensimmäistä kertaa cover bändit livenä.

Ghostareiden mielialbumi oli selvästi Darkness. Soitto oli hyvää tarkasti esikuvan mukaista.
E Street Fans oli enemmän showbändi. Erityisesti mieleen jäi Growin’ Up ja oma kasvutarina Lohjasta ja luoteisväylästä. Se oli hauska, harmi etten saanut kaikista puheista selvää. Growin’ Up ja sen keskellä Brucen kertoma tarina on ollut minun suosikkini siitä lähtien kun kuulin sen joskus vuonna 84-85 kun YLE esitti Old Grey Whistle Test dokkarin TV:ssä. Se VHS kasetti tuli katsottua aikanaan puhki…

Tietokilpailussakin menestyin! Jaettu 3. sija. Vanhalla tietopohjalla mentiin –en ole vähään aikaan lukenut Bruce kirjallisuutta.

Kannatti käydä –ensi vuonna uusiksi jos ei tule ylivoimaisia esteitä. Kiitos järjestäjille ja osallistujille.
The stars have faded, the sky is still
Sun's in the heavens and a new day is rising
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5359
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Sandy kirjoitti:Ensimmäinen ilonaihe oli huomata (enhän minä maalainen ihan tarkkaan etukäteen tiennyt Virgin Oilin sijaintia), että sisään mentiin samoja portaita missä oon jonottanut lippuja -92 ja -93 Tukholman keikoille.
Kiitos muistutuksesta. Niillä portailla tuli toisaankin notkuttua kaksi yötä odotellessa lipunmyynnin alkua. Milloin sinä tulit jonoon ? Itse tulin paikalle maanantai-iltana joskus klo 18 paikkeilla, jolloin
paikalla oli 3-4 Salosta tullutta kaverusta. Lipunmyynti alkoi sitten keskiviikkona klo 9.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Wendy
Honky Tonk Woman
Viestit: 105
Liittynyt: 11.01.2013 18:27

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Kiitokset omasta ja mieheni puolesta hienosti järjestetyistä kekkereistä! Minulle illan varsinainen yllättäjä oli E Street Fans, josta en vuosi sitten saanut mitenkään erityisen hyvää käsitystä... Mutta siellä taisi olla joku synnyttämässä ja joku jossain muualla. Lauantaina olin aivan puulla päähän lyöty siitä, miten upean shown vetivät. Kiitos! Toivottavasti nähdään jo ennen 60+5 bileitä jossain keikalla!
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4906
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Bileiden virtuaalinen vieraskirja

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Liisa S kirjoitti:Te olette kaikki ihania ihmisiä! Ruokapöydässä ei tiennyt miten päis istuisi kun kummallakin puolella oli menossa niin mahtavat jutut ja vessareissulta ei meinannut löytää takaisin omalle paikalle kun unohtui heittämään läppää kauempanakin istuvien kanssa.

Ovet yläkertaan aukesivat vähän yhdeksän jälkeen, ja sinne mentiin melkein hallitussa jonossa. Ekaksi kaikki kävivät tietokilpailupapereiden kimppuun (siis oikeesti, en mä ole tyhmä tai edes hirveässä kännissä, mä vaan en osannut...) ja kohta olikin yllätysohjelman eli THL-muotinäytöksen aika! Leena spiikkasi ja me muut pyörähtelimme lavalla esitellen koko vuosien varrella kertynyttä THL-asustevalikoimaa eli t-paidat mallia 2009, 2012, 2013, over 4 hours ja personoidut, hupparit 2009 ja 2012, lippis sekä pipot.

Illan eka bändi oli tällä kertaa Ghostarit eli The Ghost of Bruce Springsteen and the E Street Band. Go Saku and the guys! Upeita sooloja taas kerran Pexi! Bändi vetää ammattitaidolla ja jopa vaikea Racing (settilista mukaan ilmeisestikin Raising) pysyi hienosti koossa.

settilista:
1. Night
2. Badlands
3. Wrecking Ball
4. The Promised Land
5. Bobby Jean
6. Prove Ir All Night
7. She's The One
8. Streets of Philadelphia
9. The River
10. Hungry Heart (no crowd surfing this time)
11. 10th Avenue Freeze-Out
12. Born to Run
---
13. Racing in the Street
14. Rosalita + band introduction
15. Glory Days

Roudaustauon jälkeen lavalle nousi E Street Fans, ja sitten alkoikin tapahtua! Kun Ghostareilta kuultiin ammattitaitoinen ja erinomaisen tanssittava Greatest Hits -paraati, nyt saatiinkin sitten niin rariteettipitoinen settilista, että paatunut fani taatusti pissisi housuihinsa jos Brucen keikalle osuisi tällainen pätkä! No, Turussahan kyllä melkein osui... Ja se fiilis, se fiilis. Ihan parasta.

1. Fire
2. Does This Bus Stop at 82nd Street?
3. Spirit in the Night
4. Talk to Me
5. How Can a Poor Man Stand Such Times and Live
6. Tougher Than the Rest
7. Atlantic City (featuring Juuso from THL the Next Generation)
8. All That Heaven Will Allow
9. From Small Things (Big Things On Day Come)
10. Candy's Room
11. Meeting Across The River
12. Jungleland
13. Growin' Up (with a long story)
14. E Street Shuffle
15. Thunder Road
---
16. 10th Avenue Freeze-Out
17. Raise Your Hand + band introduction

That was that, show was over. Kiitos Leenalle autokyydistä kotiin!

(THL-vaatteiden historiikin kirjoitettu versio tulee foorumlle lähipäivinä, kunhan ensin tsekkaan parit faktat Taapsalta, erkolta ja kemihaaralta.)
Eikö ollu Sakulla vieläkään pokkaa vetäistä tätä piisiä Suomenkielellä ,vaikka viimeiseksi enkoreksi?
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Vastaa Viestiin