THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
Judanssi
Gypsy Biker
Viestit: 953
Liittynyt: 09.01.2013 13:59
Paikkakunta: Hyvinkää DC

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Judanssi »

41 shots kirjoitti:
twister kirjoitti:Nythän vankeinhoitolaitokselta vapautuu juuri paljon haalareita...
No just joo.. nyt mä en halua paitaa enkä hupparia mä haluuuuun haalarin. Ei tarvitsisi edes miettiä mitkä kengät sitä jalkaansa laittaisi :lol: :lol: :lol: Saisiko näitä oransseina :D Mä en oikeen välitä tuosta sinisestä :D
Noissa haalareissa on myös se etu, että ei tartte kuluttaa aikaansa bajamaja-jonossa, vaan voi bailata koko konsertin ajan vaikka olisi ottanut useammankin oluen ennen konsertin alkua.
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Teille tulee kiire, jos meinaatte saada nuo halarit. Aamulla jo Bruce leskelle ehdotin, että sieltähän varmaan sais nyt halvalla noita työhaalareita. Melkein jo värkkäsin s-postia Keravalle. Jotain mutinaa hankalasta vetoketjusta kyllä tuli Hesarin toiselta puolelta, joten en ihan vielä ostanu...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Kuva Voi hyvänen aika!! Mutta ystävät rakkaat, pitäähän foorumihaalarin olla tietenkin fuksian värinen, ei sininen eikä oranssi, eikä ainakaan musta!
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Philly »

KaSTown kirjoitti:
Sitten kesän jälkeen voi tilata paidat sisältäen kaikki keikat ja vain tämän vuoden keikat.
Oliko viime syksynä mahdollisuus täydentävään paitatilaukseen?
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Oli kyllä, paitoja tilattiin ennen kiertuetta ja sen jälkeen. Mä en edes muista ulkoa, montako foorumipaitaa mulla on, vaikka mulla on niitä vähemmän kuin monella muulla.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Yucca »

41 shots kirjoitti:Tilauksia on tippunut VASTA noin 15 ihmiseltä, Vaikka tilaus aikaa on mukavasti jäljellä, ruvetkaa miettimään vakavasti tilausta, niin saa Erkko aikaa kirjoitella rauhassa laskuja :)
(vai onko kaikki paidan haluavat jo tuossa :shock: )
"Tullaa kuha keritää", sano entinen parturi. Tilataankin kunhan ehditään. Jos ohjeissa annoitte aikaa 15.3. asti, niin eihän tässä mitään kiirettä ole syytä pitää. Täytyy miettiä se musta väri ihan loppuun asti - tai siis se personointi ja paitojen lukumäärä tässä on oikeasti vähän haussa.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja Philly »

twister kirjoitti:Nythän vankeinhoitolaitokselta vapautuu juuri paljon haalareita...
Nythän mää vasta hokasin että vankeinhoitolaitos lyhennetään VHL, ei tarvitse logoa paljon korjata.
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Yucca kirjoitti:
41 shots kirjoitti:Tilauksia on tippunut VASTA noin 15 ihmiseltä, Vaikka tilaus aikaa on mukavasti jäljellä, ruvetkaa miettimään vakavasti tilausta, niin saa Erkko aikaa kirjoitella rauhassa laskuja :)
(vai onko kaikki paidan haluavat jo tuossa :shock: )
"Tullaa kuha keritää", sano entinen parturi. Tilataankin kunhan ehditään. Jos ohjeissa annoitte aikaa 15.3. asti, niin eihän tässä mitään kiirettä ole syytä pitää.
Ihan rauhassa Yucca pieni. Mä vaan herättelen ihmisiä säännölisin väliajoin. ja tulen tekemään sitä jos ei joka päivä niin ainakin joka viikko tilaus ajan loppuun asti :D Toisekseen jos kaikki ajattelee että aikaa vielä on ja lähettää tilauksen vasta viime metreillä, ekaks multa pääsee itku :P Sitten Erkko Kiroaa hartaasti ja pitkään kun kirjoittaa laskut yhdessä nipussa. Ja kohtahan me sitten etsitään uutta paita toimittajaa kun Erkko on pitäkää **** :D :D Mutta joo aikaa siis on jatkakaa mietintää ja älkää hermostuko vaikka vähän täällä teitä potkinkin :D :D P.s. Kiitokset jo tilainneille :)
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja strimari »

THL - Tooga! Parahultaiseen John Belushi tyyliin! Eiks niissä ollu kangasta aiven helkutisti, mahtuis pidemmänkin rundin kiertuepäiväkirja..
Born to ..something..something...something..
erkko

Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET

Viesti Kirjoittaja erkko »

back in business.... Noita yksilöinti hintoja vielä, tehdään niin, että max. 10 riviä tekstiä 6,00 ja siitä ylöspäin 12,00. Tämä siis siksi, että tekniikka sisältää paljon hidasta käsityötä. Mitä enemmän pientä pränttiä, sen enemmän joutuu nypläämään.
Vastaa Viestiin