Keikkakuvia/videoita, Turku

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

The Rikza kirjoitti:
Taapsa kirjoitti:Laitoin myös äsken pyörimään YouTubesta meille omistetun This Hard Landin ja luin lahjakirjaa siinä samalla. Silmät vettyi poskille asti ja pala tuli kurkkuun. Jos joltain löytyy videota tai kuvia biisin jälkeisestä Harpun ja telineen antamisesta, mun itsensä keräämisestä ja itkusta mikä ei loppunut helpolla, kun Bruce antoi tälle foorumille täyden huomion. Saa laittaa vapaasti tänne, onnenkyyneleet ovat ihania.
Tuleekos Vorssaan nyt joku Open All Night for THL-tapahtuma jossa harppua voi käydä ihailemassa?
Noh täytyy kysyä mammalta ensin mitä hän meinaa, onhan se kyllä vieläkin aika mallin mitoissa.. Täytyy laittaa Brucen antamasta kuvia kun tässä pelit ja vehkeet antavat myöden.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja mrk »

Salla kirjoitti:Itse kyselisin jos jollain olisi tiistain dancing in the darkista kuvia tai videoita? (:
Tuossa muutama kuva :

Kuva Kuva Kuva Kuva
Viimeksi muokannut mrk, 09.05.2013 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
TeeVee
Growin' Up
Viestit: 73
Liittynyt: 11.01.2013 14:58

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja TeeVee »

Tyhmästä kuvaajan etusormesta kärsii koko video :twisted:
Toi rahinahan johtuu siitä, kun koitin pitää kameraa mahdollisimman vakaana ja samalla olen hangannut mikrofonia. Tässä vielä kuitenkin rahinainen Wages Of Sin: http://www.youtube.com/watch?v=PSI-O4Xd ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Leave behind your sorrows
Let this day be the last
Tomorrow there’ll be sunshine
And all this darkness past
Avatar
arttu
Lucky Man
Viestit: 369
Liittynyt: 11.01.2013 13:08

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja arttu »

Taapsa kirjoitti:Laitoin myös äsken pyörimään YouTubesta meille omistetun This Hard Landin ja luin lahjakirjaa siinä samalla. Silmät vettyi poskille asti ja pala tuli kurkkuun. Jos joltain löytyy videota tai kuvia biisin jälkeisestä Harpun ja telineen antamisesta, mun itsensä keräämisestä ja itkusta mikä ei loppunut helpolla, kun Bruce antoi tälle foorumille täyden huomion. Saa laittaa vapaasti tänne, onnenkyyneleet ovat ihania.
Tossa Taapsalle!

“Is a dream a lie if it don't come true? Or is it something worse?”

"Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed."
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

^ Kiitos Arttu!
merja
Jack Of All Trades
Viestit: 160
Liittynyt: 12.01.2013 20:37

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja merja »

Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Susanna »

rane kirjoitti:
Salla kirjoitti:
JaSu kirjoitti:Salla youtubesta löytyi ainakin yksi. Toivottavasti tulee parempia vielä. Näki selvästi että sulla oli tunteet erittäin pinnassa lavalta poistuessas. Itelläkin tuli tippa linssiin, kun katto sun riemukasta menoa. Kiitos Salla, oli tiistaikeikan sykähdyttävin hetki. Miten pystyit ton jälkeen nukkumaan?
Näin eilen kauempaa kuvatun videon ensimmäistä kertaa. Se oli surrealistista katsottavaa, mutta sydän muisti kuinka totta se oli. Lopussa onnellisuus sekä puhdas ilo vyöryi ylitse. Tiesin kokeneeni jotain sellaista, josta ammentaisin voimaa koko lopunelämääni. Ihmisten reaktio myös häkellytti mua, yleisön positiivinen vastaanotto sai pienessä ihmisessä aikaan suurta kiitollisuutta.
Yöllä nukuin tunnin verran koiranunta. Sängyssä pyöriminen turhautti ja tuntui elämän hukkaanheittämiseltä. Lähdin aikaisin kaupungille kävelemään kuunnellen yllättäen Brucea.

Kiitos kauniista sanoista Jasu, ne se sai mun oloni vieläkin onnellisemmaksi vaikka luulin ettei se tästä voisi enää paremmaksi muuttua.
Katsoin tuon videon ja kyllä se vaan oli niin upeaa !
Mitäs muuten Bruce sanoo siinä ihan lopussa?

Dancing:
http://m.youtube.com/#/watch?v=lxJfhn6M" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ... xJfhn6MtH0
En tota videota nähnyt (poistettu?), mutta toisen katsoin ja mielestäni Bruce sanoo: "She tired me out (vai oliko se up, en nyt muista)".
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

On tää kyllä mahtavaa kattella näitä videoita ja muistella keikkoja. Toi THL saa kyllä kylmät väreet vieläkin..

Juttelin muuten Cindyn kanssa keikan jälkeen hotlan baarissa pitkän tovin (menin pyytämään yhteiskuvaa ja hän huomasi meikän foorumipaidan). Kyseli kovasti meidän foorumista, paljonko jäseniä jne. Puhuttiin Brucesa yleensäkin ja siitä miten hän huomioi faninsa hienosti joka keikalla. Cindykin pitää THL:ää yhtenä Bruce parhaista :) . Se "räppäripoika" oli samassa hotellissa myös ja Cindy jututti häntäkin kovasti.
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Rockyground13
Born To Run
Viestit: 8
Liittynyt: 09.05.2013 14:23

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Rockyground13 »

merja kirjoitti:tässä räppäripoika
http://www.youtube.com/watch?v=_rKG9eypxFs
Ihanaa, että joku sai tallennettua; kyseessä meidän poika:-). Itse en onnistunut kunnolla näkemään, tunnekuohu oli sen verran kova tällä äidillä...
Miika_
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:44
Paikkakunta: Kotka

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Miika_ »

Rockyground13 kirjoitti:
merja kirjoitti:tässä räppäripoika
http://www.youtube.com/watch?v=_rKG9eypxFs
Ihanaa, että joku sai tallennettua; kyseessä meidän poika:-). Itse en onnistunut kunnolla näkemään, tunnekuohu oli sen verran kova tällä äidillä...

Upeaa! On kyllä rohkea poika! :) Hieno hetki oli upeassa illassa!
Vastaa Viestiin