7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
CrazyNorah
Jack Of All Trades
Viestit: 133
Liittynyt: 15.01.2013 10:25
Paikkakunta: Kokkola

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja CrazyNorah »

kiitos kaikille,oli ihan huikeeta porukkaa!rääyin aikalailla hysteerisesti molemmat keikat.tuli sitä saatua pleku ja lentosuukko ja nimmarikin:) nää keikat oli nimenomaan MEILLE!
Walk tall, or baby don't walk at all.
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Pari videota Tuubista. Ekassa kohdassa 0.50 Max nostaa peukkua allekirjoittaneen "Keep up the big beat" kommentille. Tokassa näkyy joku kättelemässä Brucea, tosin vaan takaraivo.

Dan

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ZFp ... =endscreen" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=9clwcxgH7Jo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

LateS kirjoitti:Olipahan mahtavat pari iltaa Turussa, kyllä näiden pureskeluun vielä aikaa menee. Tiistain viittä vaille eturivin kenttäpaikka vaihtui keskiviikkona takaosan istumapaikkaan "maaliviivan" kohdalle, alakatsomoon riville 7 kuitenkin. Alkuun tuntui pettymykseltä, mutta shown alettua mieli muuttui. Tunnelma nousi sielläkin ja lavalle näki kuitenkin ihan hyvin kun vertaan aikaisempiin stadikkaistumapaikkoihin. Ja ennenkaikkea ääni oli loistava. Vähemmän ehkä fiilistelyä, mutta sitäkin enemmän nautintoa korville. Ja olihan se mukavaa istua vaimon kanssa kaulakkain Riverin aikana... Racing jätti ehkäpä itselle syvimmän muistijäljen tästä keikasta, lopun pitkä Royn piano-osuus todella herkisti. Wages of Sin ei itsellä ole herättänyt levyversoina minkäänlaisia tuntemuksia, mutta eilinen kyllä herätti, mahtava kertakaikkiaan! Encore kun olisi vielä ollut vähemmän "varma".

Kiitos ja syvä kumarrus minunkin puolesta kaikille tämän foorumin puuhaihmisille ihan kaikesta, mitä olette näiden iltojen mahdollistamiseksi meille rivifaneille tehneet! Ja hienoa nähdä että tämä faniyhteisö on saavuttanut tällaisen aseman Brucen itsensä ja järjestäjätahojen tietoisuudessa, ihan tuolla virallisella saitillakin. Keep up the good work 8-)
Kuinkahan lähellä mahdoittekaan istua?? Itse olin B3 7-rivillä paikalla545
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
jjl
Jack Of All Trades
Viestit: 154
Liittynyt: 11.01.2013 19:01

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja jjl »

http://www.nj.com/springsteen/index.ssf ... _worl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A shovel in the dirt keeps the devil gone
LateS
Growin' Up
Viestit: 63
Liittynyt: 21.01.2013 11:04
Paikkakunta: Kangasala

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja LateS »

cortinaGT kirjoitti: Kuinkahan lähellä mahdoittekaan istua?? Itse olin B3 7-rivillä paikalla545
C1, rivi 7, paikka 155, ei näköjään kovinkaan kaukana
We're making night tracks through the blazing rain
Blowin' pistons, workin' the fast lane
Red line burnin', pocket's full of cash
Tomi
Born To Run
Viestit: 11
Liittynyt: 14.01.2013 23:38

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Voihan veljet ja sisaret! Huikeat pari päivää takana. Haluankin omalta osaltani kiittää kaikkia kohtaamiani "kohtalotovereita". Oli ilo nähdä teitä! Näiden päivien voima kantaa pitkään! :)
JerseyDevil
Born To Run
Viestit: 20
Liittynyt: 01.04.2013 22:31
Paikkakunta: Kotka

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja JerseyDevil »

LateS kirjoitti:
cortinaGT kirjoitti: Kuinkahan lähellä mahdoittekaan istua?? Itse olin B3 7-rivillä paikalla545
C1, rivi 7, paikka 155, ei näköjään kovinkaan kaukana
Mulla oli jälkimmäisessä keikassa paikkana C1, rivi 6 ja paikka 137. Näköjään samoilla nurkilla kuin Late.
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

JerseyDevil kirjoitti:
LateS kirjoitti:
cortinaGT kirjoitti: Kuinkahan lähellä mahdoittekaan istua?? Itse olin B3 7-rivillä paikalla545
C1, rivi 7, paikka 155, ei näköjään kovinkaan kaukana
Mulla oli jälkimmäisessä keikassa paikkana C1, rivi 6 ja paikka 137. Näköjään samoilla nurkilla kuin Late.
Mulla taas C1, rivi 9 ja paikka 203 :D
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
Neenah22
Born To Run
Viestit: 8
Liittynyt: 09.05.2013 17:07

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Neenah22 »

Ensimmäistä kertaa pitissä - niin huikea kokemus, että sain vihdoin liityttyä tännekin! Alusta lähtien mahtavaa, mutta Murder Inc kolahti tosissaan - siitä eteenpäin tajutonta! Wages - pysäyttävää, Johnny99 oma huippukohta (no, sen jälkeen, kun oli saanut olla surffarin alla... kiitos vinkistä, pittijonottajat!). Katse kohti seuraavaa mahdollisuutta!
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja pesku »

Sanat kadonneet.
Ne lämmin kevättuuli
meren takaa vei.

Sydän täynnä riemua
rinnasta pois koittaa.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Vastaa Viestiin